696.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«یا صاحب الزمان»
بعضی اوقات با خود فکر میکنم که من برای امام زمان خود چه کردم؟
هر وقت این سوال رو از خودم میپرسم جوابی پیدا نمیکنم خودم هم میدانم که دیر عاشقت شدم می دانم که رسم عاشقی این نیست میدانم که بلد نیستم عاشقی کنم میدانم...
ولی با این حال دوست دارم، من آرزو دارم که سرباز شما باشم با اینکه باعث گریه و ناراحتی شما شدم از امروز سعی میکنم که باعث خوشحالی شما بشم. 😍
اگر منو نخوای میمیرم جز تو مگه آخه کی رو دارم؟🥺
ازتون میخوام که کمکم کنید که یار و عاشق واقعی شما باشم میخواهم مثل حر که به امامش برگشت منم به امام زمانم برگردم.
دلم برات تنگ شده، دلم تنگ شده برای صدایی که حتی یک بار هم اونو نشنیدم.
« اللهم عجل لولیک الفرج»
✍ گمنام♡
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌟 میلاد دو گوهر آسمانی مبارک 🌟
در شب میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، و امام صادق علیهالسلام، خورشید علم و معرفت، دلهایمان را چراغانی میکنیم با نور ایمان و عشق❤️
این روز، یادآور مهربانی بیپایان، دانشی بیکران، و راهی روشن برای زیستن با انسانیت و حقیقت است✨
بیایید در این جشن آسمانی، دلهایمان را به عطر صلوات خوشبو کنیم و با لبخند، مهر را در دلها جاری سازیم😊
💫 میلاد پیامآور نور و امام دانایی بر همه عاشقان راه حق مبارک باد 💫
#حرم_امامرضا«ع»
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا بیدلیل ، افسرده و پریشون و بی حوصلهم؟😢
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
جناب رئیس جمهور سپاسگزاریم که صدای مظلومیت مقتدرانه ی ملت ایران را به جهان رساندید 👌🏻👌🏻
پ.ن: پزشکیان عکس کودکان شهید ایران را در سازمان ملل بالا برد
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
صدآیِدخترِایرآنباشیم!✊🏿🇮🇷✨
«Libérez Mahdieh Esfandiari»
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
سلام آبجی فائزه جونم
من همیشه آرزو داشتم یه خواهر بزرگتر داشته باشم که الان تو رو دارم عزیز دلم ،آبجی فائزه تو شدی الگوی من تو همه کارها.
آبجی فائزه میدونم همیشه هوامو داری و صدا مو میشنوی خوشبحال من که شدم خواهر تو بهت افتخار میکنم آبجی فائزه تو به آرزوی قشنگت شهادت رسیدی حالا که پیش حاج قاسم هستی برای عاقبت بخیری منم دعا کن.
همه تلاشم رو میکنم آبجی فائزه که بتونم راهت رو ادامه بدم و مثل تو بشم .
آبجی فائزه آرزومه بیام سر مزارت تا اونجا بیشتر باهات درد و دل کنم آخر حرف زدن با خواهر حال دل آدم را خوب میکند ،چون او معنی حس خواهرانه را خیلی خوب می فهمد .
خیلی دوست دارم آبجی فائزه🫀
#ارسالی_مخاطبین
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
هدایت شده از 🏴دختــران چــادری🏴
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔈 عضو ناوگان صمود: ما حامل شیرخشک و دارو برای کودکان #غزه ایم
▪️وائل نوّار، فعال تونسی عضو «ناوگان الصمود»، در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی تأکید کرد که مأموریت این کاروان صرفاً انسانی است و شامل حمل شیرخشک و دارو برای کودکان و نیازمندان میشود.
▪️وی خطاب به اشغالگران گفت: شما در برابر چنین اقدام انسانی دست به جنایت جنگی میزنید.
🆔 @Clad_girls | دختران چادری
Hamed ZamanyHamed Zamany Sumud.mp3
زمان:
حجم:
11.7M
🔺صُمودْ | Sumud
#حامد_زمانى 🎙
➖ آهنگ جدید حامد زمانی در حمایت از کاروان دریایی صُمود که به سمت #غزه در حال حرکت است..
⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡