هدایت شده از ف نقطه جعفریان
3⃣
✍ تا برسم به جمع بعدی مون ... یکی از دوستانم ایستاده بود و داشت با خانمی که مدام روسریش میفتاد حرف میزد
سلام کردم و کنارشون ایستادم
اولش گوش کردم و ی جاهایی ورود کردم
گفت اینترنشنال گفته تمام توان دفاعی ایران از بین رفته ... گفتم می دونی همین امشب اف ۳۵ زدیم ؟
گفت نه ... گفتم چون اونا نمیگن ... تا حالا هم هیچ کشوری توی طول تاریخ همچین جنگنده ای رو نزده ...
اگه میگن ما نابود شدیم
پس چرا هنوز داریم موشک شلیک می کنیم ؟... بالاخره جنگه ... ی جاهایی زده میشه ... شهید دادیم
ببین ترامپ میگه ما هوش مصنوعی هستیم
ما خود مردم هستیم ... واقعی واقعی عین شما
گفت تمام همسایه هامون از اینا هستن که روسری ندارن و مدام پای اینترنشنال هستن
منم موندم حرف کیو گوش بدم
گفتم شما جفت رو ببین
هر دو رو با هم
اما صحت سنجی کن
گفت اونا اون شب هلهله کردن 😭 اما من واقعا ناراحت شدم
گفتم شما ذات پاکی داری که ناراحت شدی ...
راجع به آمار کشته های دی ماه پرسید
گفتم این همه روزه داریم می جنگیم
چقدر شهید دادیم ؟
آمار واقعی دی ماه اعلام شده و لیست اسامی موجوده ... ضمنا اگر داخل آمریکا ی تف توی صورت پلیس بندازن ... در جا کشته میشن ... والا اینجا خیلی مدارا کردن
شب اول هم اجازه تیر اندازی نداشتن
شب دوم هم اعلام کردن بیرون نیاین
ی کم دیگه صحبت کردیم ...
گفتم اجازه هست بغل تون کنم ؟
گفت بله ...
و با ی حال خوب از همدیگه جدا شدیم
#روایت_طور
#با_مردم_حرف_بزنیم
#بیست_و_هشتم_اسفند_۱۴۰۴
📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی
❗️ ف نقطه جعفریان
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
4⃣
✍ سوار ماشین ها شدیم و کاروان رفت برای مکان استقرار بعدی
پرچم به دست رفتیم سراغ مغازه ها
اولین مغازه پرچم رو تقدیم کردیم
پرچم رو گرفت
گفتم ببخشید بابت این سر و صدا
این شبا مردم توی شهر هستن تا شما کار و کاسبی تون بسته نشه ...
گفت واقعا ممنونیم ... ما همین امنیت رو می خوایم
ی آقایی روی موتور بود
گفت اما ما راضی نیستیم
گفتم از چی ؟
گفت از کار و کاسبی مون
یک سال تولید صنایع دستی و خاتَم کردیم که اسفند ماه بفروشیم
چک هامون برگشت خورده ...
گفتم به هر حال جنگه و متاسفانه آمریکا تا چراغ سبز ی عده رو دید
جرات کرد بیاد و حمله کنه ...
اگر مردم وسط میدون نباشن
همین مغازه هاهم از عدم امنیت نمی تونن کاسبی کنن
با اکراه جواب میداد
بهش گفتم آی دی کانال تون رو بدین تا ما هم براتون تبلیغ کنیم
بلکه از این طریق فروش داشته باشید
ما وسع مون همینقدره 😢
خوشحال شد ... گفت حالا که فکر می کنم پسرم ی پرچم می خواست 😁
با پرچم ایران و موتور رفت ...
آی دی کانال رو منتشر کردم حمایت کنیدا😅🙈
ضایع نشم 😜
کلا به این فکر می کنم که ای کاش خیّرینی بودن که از این کسب و کارهای کوچیک حمایت می کردن
بهشون وام میدادن ... 😔
رفتیم دو تا مغازه ی بعدی
یکی شون قبول نکرد پرچم رو
منم گفتم موفق باشید 😊
یکی دیگه شون گرفت ...
برنامه با دعای جمعی حوالی ساعت ۱۲ و نیم نیمه شب تموم شد ...
#روایت_طور
#با_مردم_حرف_بزنیم
#بیست_و_هشتم_اسفند_۱۴۰۴
📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی
❗️ ف نقطه جعفریان
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💐 عید سعید فطر و عید نوروز را به یکایک ملت ایران تبریک میگویم
🔻بسمالله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبّر اللیل و النهار یا محوِّل الحول و الاحوال، حَوِّل حالَنا الی احسن الحال
🔹امسال بهار معنویت و بهار طبیعت یعنی عید سعید فطر و عید باستانی نوروز با یکدیگر تقارن پیدا کرده که این دو عید مذهبی و ملی را به یکایک آحاد ملت تبریک میگویم و خصوص عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان تهنیت میگویم.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی
📲 @rahbar_enghelab_ir
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کمک ترامپ رسید..
مگه نگفتن کار خودشونه ⁉️
پس چرا براشون ناراحتی❗️
#میناب💔
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🖤 @fereshteganeman
36.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی که بغض مردم با دیدن این صحنه میشکنه ....
┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄
⭕️ تولید دانشجویان تبریزی
33.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینهمه آدم هستن
اینهمه نظامی هستن
اگر قراره کسی خسته بشه
اولین نفر باید اونا خسته بشن...
پن: جامانده از اسفندماهِ جنگ رمضان...
اگه خسته شدی ببین:)
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🖤 @fereshteganeman
✨چهاردهمین شب اجرای دختران پویش فرشتگان سرزمین من اصفهان
✨بیاد دانش آموزان میناب
✨گفتگو با دختران گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🖤 @fereshteganeman
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بار هم به نام حق
اعجاز میکنیم⚡️🕶
۷ فرودین سال ۱۴۰۵
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🇮🇷 @fereshteganeman
از وقتی رفتی، خیابان خانهمان شده.
آنجا نماز میخوانیم، مینشینیم، شعار میدهیم، راهپیمایی میکنیم، کاروان خودرویی راه میاندازیم و... .
از وقتی رفتی دربهدر خیابانها شدهایم.
میدانی چرا؟
عَلَمت سنگین است آقا جان
تمام ما به میدان آمدهایم تا بلکه بتوانیم کارِ دستان قدرتمند تو را انجام دهیم...
همه ما خامنهای شدیم در اندازه خودمان و همه با هم زیر بار عَلَم رفتیم تا مطمئن شویم علم از دست علمدار نمی افتد
👊نابودی اسرائیل قطعیست👊
🌷 اَلْلَّٰھُمـَّـ ؏َـجِّڸْ لِوَلیِّٖــღــڪَ اَلْفَــــࢪَج
‼️ویژه ی نذر شمع برای اجراهای پویش فرشتگان سرزمین من اصفهان در چهارباغ
5859831843099648به نام متین علیرضایی
#حلوا
#خیابان_کهندژ
#فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان
#جنگ_رمضان
#ایده
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🖤 @fereshteganeman
#میدان_فیض
#فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان
#ایده
#جنگ_رمضان
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🖤 @fereshteganeman