eitaa logo
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
714 عکس
425 ویدیو
8 فایل
پویش مردمی و سراسری فرشتگان سرزمین من Instagram: @fereshteganeman.ir ارتباط با ما ✔️ @fereshtegan_esfahan حرفتو #ناشناس بزن 👇 https://daigo.ir/secret/2637741745
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
با ی جمعی رفتیم و از دختران و بانوان پای کار دوخت پرچم ایران ی تشکر کوچولو کردیم برق چشم هاشون دیدنی بود ذوق شون استقبال شون ... گفتن تعطیلی نداشتن هر روز حتی ایام نوروز پای کار بودن من از اونجایی که بلد نیستم خیاطی کنم و می دونم چقدر کار سختیه گفتم حداقل کاری که می تونم بکنم عرض خدا قوته! دم تون گرم که توی این شرایط پای کار ایران مون هستید ❤️ 💗 💗 📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی ❗️ ف نقطه جعفریان 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b
چه خوش است که تو را دارم ای عزیز ترینم چه خوش است که اغوش تو را دارم ای طبیبَم وَ چه خوش است که من حرم را در قسمتم دارم ای امام رضا (ع) جان :) 💖 میلاد با سعادتتون مبارک :) ☁️ و به نیت امام شهیدمان و شهیدان . . . و هر عزیزی که امروز شوق حرم دارد اما نمیتواند 🪴 @fereshtegan_mashhad
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
چه خوش است که تو را دارم ای عزیز ترینم چه خوش است که اغوش تو را دارم ای طبیبَم وَ چه خوش است که من ح
همیشه مشهدی ها عرض ارادتشون به امام رضا(ع) یه مدل دیگس و با بقیه فرق می‌کنه :)))) خیلی قشنگ تر و خاص تره😍 ان‌شاءالله یه مشهد قسمتمون بشه ✨🥲
🔴محتوای پلاکاردهای شبانه اینجاست 👇👇👇 https://eitaa.com/razmepelakard و !!!!
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریحانه های خلقت راهِ تو را ادامه می‌دهند … ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر ۱۴۰۵✨ 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
این روزا دیدین تو تجمعات پلاکارد زیاد تر شده ! و بچه های ما هم دست به کار شدن و جملات خاص آماده میکنند📝 کسایی که پلاکارد درست کردند، تو تجمعات میبرن عکس میگیرند و میفرستند که رسانه ای بشه 😌👌 💢شما هم میتونید به ما بپیوندید 🤝😁 در کانال رزمِ پلاکارد 👇 🆔https://eitaa.com/razmepelakard و !!!
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 گستاخی مداح به امام جمعه رشت (تجمع میدان انقلاب پنجشنبه ۱۴۰۵/۰۲/۱۷) اون امام‌جمعه محترم علیه بی‌ححابی حرف زد، نه اون بدحجابی که تو همین کلیپ نشون میده سرشو پوشونده ولی گردنش پیداست... ❌ حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدنم بلد نیستید؟!! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴جهاد ادامه دارد اما به شکل 👇 🇮🇷 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
هدایت شده از "جا عَکسی‌!✩
دیشب از جلوی مرکز توانبخشی جانبازان رد شدیم. همینجوری که داشتسم می‌رفتیم یهو دیدیم یکی کنار خیابونه، که روی تخت خوابیده و داره پرچم تکون میده(: حواسم نبود، وقتی تابلو رو دیدم فهمیدم جانبازن..(: تازه دقت کردم به مردایی که روی ویلچر نشسته بودن و پرچم تکون میدادن. و بعد دوباره نگاهم رو آقایی که روی تخت دراز کشیده بودن قفل شد. همینجوری توقف کرده بودیم کنار خیابون و داشتیم نگاه شون میکردیم، که یه بنده خدایی اومد گفت اگه می‌خواین پیاده شین. بیاین.. بیاین کنار این جانبازا... خوشحال میشن(: منم از خدا خواسته.. -اول یذره ازشون عکس گرفتم. بعد دیدم دلم آروم نمی‌گیره رفتم ازشون تشکر کردم. بعد دوباره یکی یکی ازشون عکس و فیلم گرفتم. میخواستم با تموم وجودم اون لحظه رو، اون قابو، اون تصویر رو ثبت کنم. وقتی داشتم عکس می‌گرفتم یکی اومد بهم گفت این اقایی که روی تختن یکی از جانبازان پای کار این شب‌هان. و هر شب از ساعت نه تا یازده کنار خیابونن. حقیقتا وقتی دیدمشون یه لبخند از ته دل نشست روی لبام. و به ایشون و بقیه دوستانشون که همه جوره پای اعتقادات و آرمان هاشون ایستادن بشدت قبطه خوردم و افتخار کردم. - من که نفهمیدم جانبازِ چی و چند درصد بودن و اینا .. رومم نشد بپرسم حقیقتا. اما این بندگان خدا همون کسایی ان که قبلاً از جونشون برای این کشور و این انقلاب مایه گذاشتن و الان هم مِیدونُ خالی نمیکنن و پای کارن. ینی حتی نمیذارن جلوی یه مرکز توانبخشی خودشون خالی بمونه(: همونجا هم شده حضورشونو حفظ میکنن و با این وضعیتشون هرشب حضور دارن. حالا یه نگاه به این حضرات بندازیم، یه نگاه به خودمون.. با وجود مشکلات چقد تونستیم پای عقایدمون وایسیم و صحنه رو خالی نکنیم؟ اصلا کجای این مسیر قرار گرفتیم؟.(: چقدر به درد انقلاب خوردیم؟ چه باری رو از روی دوش آقامون برداشتیم..؟ یا بهتر بگم.. -چه باری رو قراره از روی دوش آقا سید مجتبیِ خامنه ای برداریم؟(: و ان‌شاءالله که بتونیم توی این مسیرِ مقدس، جریان ساز و ادامه دهنه باشیم.. ..
هدایت شده از "جا عَکسی‌!✩
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرچند خیلی کوتاه بود، اما این هم گوشه ای از لحظاتِ لطیف و عزیزی که با این بزرگوار گذشت خدمتِ شما..(:
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به چه مشغول کنم دیده و دل را، که مدام دل تو را می‌طلبد، دیده تو را می‌خواهد.. 😭 هفتاد شبی که با وجود غم درونمان با مشت‌های گره کرده دست از کار نکشیدیم و محکم ایستادیم ┏━━━━━♡━━━━━ 🌱 @reyhanehayesemnan |› ┗━━━━━♡━━━━━