eitaa logo
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
714 عکس
425 ویدیو
8 فایل
پویش مردمی و سراسری فرشتگان سرزمین من Instagram: @fereshteganeman.ir ارتباط با ما ✔️ @fereshtegan_esfahan حرفتو #ناشناس بزن 👇 https://daigo.ir/secret/2637741745
مشاهده در ایتا
دانلود
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 گستاخی مداح به امام جمعه رشت (تجمع میدان انقلاب پنجشنبه ۱۴۰۵/۰۲/۱۷) اون امام‌جمعه محترم علیه بی‌ححابی حرف زد، نه اون بدحجابی که تو همین کلیپ نشون میده سرشو پوشونده ولی گردنش پیداست... ❌ حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدنم بلد نیستید؟!! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴جهاد ادامه دارد اما به شکل 👇 🇮🇷 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
هدایت شده از "جا عَکسی‌!✩
دیشب از جلوی مرکز توانبخشی جانبازان رد شدیم. همینجوری که داشتسم می‌رفتیم یهو دیدیم یکی کنار خیابونه، که روی تخت خوابیده و داره پرچم تکون میده(: حواسم نبود، وقتی تابلو رو دیدم فهمیدم جانبازن..(: تازه دقت کردم به مردایی که روی ویلچر نشسته بودن و پرچم تکون میدادن. و بعد دوباره نگاهم رو آقایی که روی تخت دراز کشیده بودن قفل شد. همینجوری توقف کرده بودیم کنار خیابون و داشتیم نگاه شون میکردیم، که یه بنده خدایی اومد گفت اگه می‌خواین پیاده شین. بیاین.. بیاین کنار این جانبازا... خوشحال میشن(: منم از خدا خواسته.. -اول یذره ازشون عکس گرفتم. بعد دیدم دلم آروم نمی‌گیره رفتم ازشون تشکر کردم. بعد دوباره یکی یکی ازشون عکس و فیلم گرفتم. میخواستم با تموم وجودم اون لحظه رو، اون قابو، اون تصویر رو ثبت کنم. وقتی داشتم عکس می‌گرفتم یکی اومد بهم گفت این اقایی که روی تختن یکی از جانبازان پای کار این شب‌هان. و هر شب از ساعت نه تا یازده کنار خیابونن. حقیقتا وقتی دیدمشون یه لبخند از ته دل نشست روی لبام. و به ایشون و بقیه دوستانشون که همه جوره پای اعتقادات و آرمان هاشون ایستادن بشدت قبطه خوردم و افتخار کردم. - من که نفهمیدم جانبازِ چی و چند درصد بودن و اینا .. رومم نشد بپرسم حقیقتا. اما این بندگان خدا همون کسایی ان که قبلاً از جونشون برای این کشور و این انقلاب مایه گذاشتن و الان هم مِیدونُ خالی نمیکنن و پای کارن. ینی حتی نمیذارن جلوی یه مرکز توانبخشی خودشون خالی بمونه(: همونجا هم شده حضورشونو حفظ میکنن و با این وضعیتشون هرشب حضور دارن. حالا یه نگاه به این حضرات بندازیم، یه نگاه به خودمون.. با وجود مشکلات چقد تونستیم پای عقایدمون وایسیم و صحنه رو خالی نکنیم؟ اصلا کجای این مسیر قرار گرفتیم؟.(: چقدر به درد انقلاب خوردیم؟ چه باری رو از روی دوش آقامون برداشتیم..؟ یا بهتر بگم.. -چه باری رو قراره از روی دوش آقا سید مجتبیِ خامنه ای برداریم؟(: و ان‌شاءالله که بتونیم توی این مسیرِ مقدس، جریان ساز و ادامه دهنه باشیم.. ..
هدایت شده از "جا عَکسی‌!✩
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرچند خیلی کوتاه بود، اما این هم گوشه ای از لحظاتِ لطیف و عزیزی که با این بزرگوار گذشت خدمتِ شما..(:
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به چه مشغول کنم دیده و دل را، که مدام دل تو را می‌طلبد، دیده تو را می‌خواهد.. 😭 هفتاد شبی که با وجود غم درونمان با مشت‌های گره کرده دست از کار نکشیدیم و محکم ایستادیم ┏━━━━━♡━━━━━ 🌱 @reyhanehayesemnan |› ┗━━━━━♡━━━━━
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ وحدت، شرط ضروریِ دستیابی به «ایران هر چه قوی‌تر» 📝 رهبر شهید ما وقتی که عهده‌دار رهبری شدند، نظام جمهوری اسلامی چون نهالی بود که زخمهای متعددی از دشمنان اسلام و ایران بر آن فرود آمده بود و البته همه را بخوبی تحمّل کرده بود. اما وقتی‌که بعد از قریب به ۳۷ سال، کرسی زعامت امت را ترک نمودند، شجره طیبه‌ای که ریشه‌اش مستحکم و شاخ و برگ آن بر بخشهای مهمی از منطقه و جهان سایه‌افکن شده است را از خود به جا گذاشتند. 💬 رویکرد دستیابی به «ایران هر چه قوی‌تر» از مسیر وحدت بین اقشار مختلف جامعه میگذرد که مکرراً مورد تأکید ایشان بود. 🗓 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای | ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴 فرم ثبت نام برای عضویت ❥ در گروههای ✖️ تمدید مهلت ثبت نام فقط یک روز 👇👇👇 https://survey.porsline.ir/s/gnXbCxZ
📣 پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی 📝 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم ▫️ زبان فارسی علاوه بر ابزار گفتار و نوشتار، قالب شناخت و رشته‌ی اتّصال اندیشه و مرزهای هویتی ایرانیان را تشکیل میدهد. زبان و ادب فارسی یکی از بزرگترین ظرفیتها برای ترویج فرهنگ و تمدّن غنی ایرانِ اسلامی در گستره‌‌ی جهانی است؛ و توصیه‌ی رهبر حکیم و شهیدمان اعلی‌الله مقامه‌الشریف به قدرتمند شدن زبان فارسی، چراغ راه اقتدارِ «تمدن ایرانی ـ اسلامی» می‌باشد. ▫️ ملت عزیز ایران در دفاع مقدس سوم نیز همچون دو جنگ تحمیلی قبلی ثابت کردند که داستانهای اسطوره‌ای فردوسی، واقعیت زندگی و شخصیت قهرمانانه‌ی آنان بوده و مفاهیم انسان‌ساز، سلحشورانه، و قرآنیِ شاهنامه، همه‌ی اقوام و اقشار ایران را در حفظ هویت، اصالت و استقلال خود و مبارزه با «ضحّاک‌وَشانِ» متجاوز، همدل و همراه و همساز میکند. این حماسه‌ی حضور و دفاع و پیروزی، تکلیف بزرگی را بر دوش اهالی فرهنگ و ادب و هنر می‌گذارد تا همچون فردوسی برخیزند و بعثت هنرمندان را در امتداد بعثت مردم رقم زنند؛ فکر و قلم و زبان را با هنر درآمیزند و روایت خیزش عظیم ملت را در تاریخ، ماندگار کنند. ▫️ از سوی دیگر مقاومت غیورانه و پیروزی افتخارآمیز در برابر تهاجم دیوسیرتان و شیاطین جهان، ملت را برای پاسداری از استقلال تمدنی و مقابله با تهاجم زبانی، فرهنگی، و سبک زندگی امریکایی آماده‌تر کرده است تا با ابتکار و نوآوریِ فعالان عرصه‌ی فرهنگی در جهت تأمین پدافند زبانی و گفتمانی و رشد و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان، مراحل باقیمانده تا پیروزی نهایی را با استواری بیشتر بپیماید، بِعَون‌ِ الله تعالی. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۵/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📱 @rahbar_enghelab_ir
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفتیم کفِ میدون نقش جهان، کنار دخترای اصفهانی😌💞 و ... 🎞📽🎧 صدا، دوربین، حرکت! یه پیام ویژه در انتظارته! از دستش نده=)😬🥺 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
گفتند سودای رهبری داری. گفتند چشم به صندلی آقا داری. در مناظرات تلوزیونی، وقیحانه و بی‌شرمانه به چشم‌های معصومت خیره شدند و گفتند سندروم پست بی‌قرار داری. از قوه قضاییه به ریاست جمهوری آمده‌ای و از کجا معلوم طمع به مقامی بالاتر نداشته باشی. بی‌سوادی. ساده‌زیستی. تپق‌های کلامی داری. گفتند مردم‌فریبی. برای فریب مردم است که اینقدر بااخلاقی. تو هربار لبخند زدی. گفتی من فقط یک طلبه خدمتگزارم. گفتی اگر توهین به من مشکل مردم را حل خواهد کرد پس بسیار به من توهین کنید. گفتی من کسی نیستم، آقا را ولی آزار ندهید. عبای آقا را بوسیدی. وقتی همه‌شان سرگرم بازی‌های سیاسی و پولپاشی‌های رسانه‌ای بودند، عبایت را روی دست انداختی و روستا به روستا با کفش‌های گلی به مردمانی سر زدی که حتی بخشدار را از نزدیک ندیده بودند. هرروز. هرهفته. بی‌وقفه. خوشحالی که دوید توی چشم‌هایشان، گفتی من کسی نیستم. مرا آقا فرستاده. فقط از او متشکر باشید. ناگهان در یک عصرگاه اردیبهشتی همه خستگی‌هایت را روی کولت گذاشتی و میان جنگل‌های مه‌آلود ارتفاعات ورزقان، آرام محو شدی. که بدانند تو فدایی آقایی. خادم مردم. بعد از تو آقا کوه‌وار و ایستاده‌قامت ماند. دور خودش جمع‌مان کرد. در نمازت بغض نکرد. حواسش بود غصه نخوریم. سیاه نپوشید و بر تابوتت کمر خم نکرد، حتی برای بوسه‌ای. و ما داغ تو را به کوهی بزرگ تکیه دادیم. حالا آقا نیست ابراهیم. کوه بزرگ رفته. کوه بزرگ تنهایمان گذاشت. و کاش که ما هم با تو قبل از آقا در مه‌های ورزقان محو شده بودیم... «مهدی مولایی» 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش قرآن تو را از دست نمی داد❤️‍🩹 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman