eitaa logo
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
714 عکس
425 ویدیو
8 فایل
پویش مردمی و سراسری فرشتگان سرزمین من Instagram: @fereshteganeman.ir ارتباط با ما ✔️ @fereshtegan_esfahan حرفتو #ناشناس بزن 👇 https://daigo.ir/secret/2637741745
مشاهده در ایتا
دانلود
«به پایان آمد این دفتر،حکایت همچنان باقیست» سلام 🥰 دلمون خیلییی زود براتون تنگ شده🥺 از گروه اصفهان برای پذیرایی خوبشون تشکر می کنیم،عالی بود😚 از همه دخترایی که این چند روز تلاش کردند که برنامه بهتر پیش بره ممنونیم🌱 از دیدن همه دوستان خیلییی خوشحال شدیم😍 امیدواریم بازم همدیگه رو ببینیم🌼✨
🔴🟠🟡🟢🔵🟣 👈 ان شاالله برای عید بزرگ غدیر ی اجرای ویژه داریم 👇 نیازی به ارسال فیش نیست 👉 گزارشش رو براتون می فرستیم 👈 @fereshteganeman بجنبید که وقت مون کمه🤌
6037997174016882
نسرین امیرباقرپور (شماره کارت کپی میشه) 🔴🟠🟡🟢🔵🟣
یکی از خوشمزه های جشن امروز😁 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
ای به پیش قامتت سرو چمن بی اعتبار✨ 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
در جهان شاهی به جز شاهِ نجف افسانه است. هر که مولایش شود غیرِ علی، دیوانه است... 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جز او احدی خطبه بی نقطه ندارد🕶 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| پارت1 🔥 فرشتگان سرزمین من؛ روایت فتح، روایت ایستادگی امشب نوجوانان و جوانان این سرزمین، راوی روزهایی می‌شوند که مردان خدا در دل آتش و خون، حماسه آفریدند. از عملیات رمضان تا قله‌های افتخار... از سنگرهای جنوب تا دل‌های مشتاق امروز... بیایید پای روایت نسلی بنشینیم که با ایمان، غیرت و ولایت، تاریخ را نوشتند. 🇮🇷 روایتگری جنگ 🎀 به روایت نوجوانان و جوانان «فرشتگان سرزمین من» «تا پرچم این سرزمین بر دوش فرزندانش برافراشته است، راه شهیدان ادامه دارد...» ╭─┈┈┈┈┈┈┈┈┈🤍•◌ │ ➺ @fereshtegan_kh ╰───────────────🤍
کار او عشق علی بود چه خیر العملی کیست خوشبخت ترین مرد جهان غیرعلی💕 🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🇮🇷 @fereshteganeman
‼️ 🔴نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس تیم مذاکرات با آمریکا و دبیر شورای عالی امنیت ملی، خواستار پاسخگویی درباره ابعاد توافق احتمالی با آمریکا شدند. به گزارش خبرنگار مجلس خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به محمد‌ باقر قالیباف رئیس تیم مذاکرات و محمد‌باقر ذوالقدر دبیر شورایعالی امنیت ملی خواستار پاسخگویی در مورد متن و فرامتن پیام‌های تبادل شده تاکنون به منظور توافق احتمالی با دولت آمریکا شدند. متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور محترم آقای دکتر قالیباف رئیس تیم مذاکرات با آمریکا حضور محترم آقای ذوالقدر دبیر شورایعالی امنیت ملی سلام علیکم با آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب اسلامی و موفقیت برای شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم مبعوث شده و با توجه به تجربه بدعهدی های مکرر دولت تروریست و رئیس جمهور فریبکار و خبیث آمریکا، ضمن توجه عقلایی به نکات مثبت در هر متنی، با عنایت به مطالبات و سوالات ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی از نمایندگان خود در خیابان، مقتضی است به سوالات زیر در مورد متن و فرامتن پیام‌های تبادل شده تاکنون به منظور توافق احتمالی با دولت آمریکا، پاسخ داده شود تا "اطمینان قلب" ملت مبعوث شده و نمایندگان مردم نسبت به حفظ و تثبیت دستاوردهای بیش از ۱۰۰ روز مقاومت در جنگ تحمیلی سوم و پشیمانی ابدی دشمن از چرخه باطل "جنگ، مذاكره، جنگ"، حاصل شود: ۱- نسبت متن های مبادله شده تاکنون، با شروط دهگانه مندرج در بیانیه ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ شورای عالی امنیت ملی و خطوط قرمز اعلامی رهبر انقلاب در پیام‌های متعدد ایشان چیست؟ ۲- مطابق با تأکیدات مکرر اعلامی رهبر عزیز انقلاب، آیا در متون مبادله‌شده، تصریح شده است که تنگه هرمز و خلیج فارس تحت مدیریت و اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران باقی می‌مانند و عبور هرگونه شناور مربوط به رژیم‌های متخاصم، از جمله رژیم صهیونیستی، دولت تروریست آمریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها ممنوع است؟ یا عبور نامحدود کشتی‌های تجاری، فارغ از نسبتشان با متخاصمین علیه ملت ایران، توسط ایران تعهد شده است؟ ۳- آیا آزادسازی پول‌های مسدودشده و به غارت‌رفته ملت ایران که پیش‌تر به عنوان پیش‌شرط مذاکرات اسلام‌آباد مطرح شد اما محقق نگردید، اکنون به عنوان پیش‌شرط هر توافق جدیدی ذکر شده است؟ یا آنکه انجام آن، مشروط به پیشرفت تدریجی مذاکرات مبهم نهایی شده است؟ چه ضمانتی برای این امر وجود دارد و با توجه به سابقه بدعهدی آمریکا، بهتر نیست پیش از امضای هر توافقی، از واریز دست‌کم بخشی از این منابع مالی به حساب‌های اعلامی بانک مرکزی یا حتی دریافت نقدی آن (مشابه تجربه موفق تبادل یک جاسوس آمریکایی) اطمینان حاصل شود؟ ۴- آیا مطابق اعلام صریح رهبر انقلاب، به مسئله خسارت‌ها و غرامت‌ها پرداخته شده است؟ آیا به تفاوت ماهوی دو عبارت «بازسازی» و «غرامت» توجه شده است؛ با در نظر گرفتن این امر که غرامت دادن وظیفه متجاوز است، اما مفهوم بازسازی فاقد چنین بار حقوقی و مهمی است؟ آیا تعهد آمریکا به ارائه برنامه برای تأسیس یک صندوق و ظرف بزرگ، تأمین‌کننده این خط قرمز رهبری خواهد بود؟ آیا منابع آن صندوق به صورت یقینی تأمین می‌شود و بر فرض تأمین، آیا اختیار استفاده از این منابع صرفاً در اختیار ملت ایران است یا آمریکا نیز در نحوه مصرف آن در داخل ایران حق اعمال نظر دارد؟ در این صورت، اگر آمریکا به بهانه‌های واهی با مصرف این منابع در موردی خاص مخالفت کند، تکلیف چه خواهد بود و آیا این امر با قاعده قرآنی «نفی سبیل» و قانون اساسی مغایرت ندارد؟ رهبر انقلاب تصریح کرده‌اند که یا غرامت می‌گیریم، یا از اموال متجاوزان برمی‌داریم و یا معادل آن مقابله‌ به‌مثل خواهیم کرد؛ این مهم چگونه محقق خواهد شد؟ ۵- آیا به‌صراحت قید شده است که علاوه بر لغو همه تحریم‌های کنونی، آمریکا حق ندارد در آینده تحت بهانه‌های مختلف، تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران وضع کند؟ آیا تجربه تلخِ وضع تحریم‌های مکرر و جدید پس از توافق برجام، پیش روی ما قرار ندارد؟ ۶- معنای عضویت هم‌زمان ایران در پیمان «ان‌پی‌تی» (NPT) و سپردن تعهد مجزا به آمریکا در موضوع هسته‌ای چیست؟ آیا اجزای برنامه هسته‌ای ایران، از جمله حفظ اصل غنی‌سازی و نگهداری ذخایر غنی‌شده در داخل کشور، از شمول دخالت‌های آمریکا خارج خواهد بود؟ یا آنکه ضرورت دارد با آمریکا در چارچوبی رضایت‌بخش برای او توافق شود و برای تأمین نیازهای گوناگون مردم ایران (مانند تولید برق، تولید رادیودارو، شیرین‌سازی آب و موارد مشابه) نظر این کشور اخذ شود؟ https://farsnews.ir/MaryamKarami/1781260552760862594