کانال فرشته روح افزا همسر شهید دانشمند دکتر احمد حاتمی
پژوهشگر و کارشناس حوزه زن و خانواده ارتباط با ادمین : @Rhadmin
💠تصاویری دیده نشده از برخورد و تذکر تند رهبر انقلاب با هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به دلیل خیانت هایشان به کشور. خدا لعنت کند اصلاح طلبان افسار گسیخته خصوصا لیبرال های کثیف وطن فروش را که خط امام خمینی (ره) کم رنگ کردند، 🌹🌲🌲🌲🌲🌲🌹
♦️‌شهید حاج قاسم سلیمانی: عزیزم من متعلق به آن سپاهی هستم که نمی خوابد و نباید بخوابد. ‌‌ 🚨 به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
🎥 حاج منصور ارضی: خانواده رئیسی مخصوصاً خانم و مادرش، خودشون رو کُشتن بَدَن رو ببینن، اجازه ندادیم... برای مَردُم سوخت... 😭 👈محل اظهارنظر(کامنت) 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
📣درگیری مسلحانه در مرز سراوان فرمانده مرزبانی فراجا: 🔺مرزداران استان سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی دست یافتند. 🔺سوداگران مرگ اقدام به تیراندازی کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند. 🔺در این عملیات مقدار ۴۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ ۱۵۸ کیلوگرم تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش  کشف شد
رقاصه ها هم علیه جنایات اسراییل موضع گرفتند اما از برخی افراد مدعی منصب ریاست بر جمهوری اسلامی ایران در محکومیت جنایات صهیونیست ها دمی برنخواست👇 🔴 واکنش چهره‌های معروف خارجی به قتل عام در رفح ▪️«الیسا» خواننده لبنانی: تصاویر و صداهای رفح هرگز از ذهن من خارج نخواهد شد. ▪️«هیفا وهبی» خواننده و بازیگر لبنانی: هیچ احساس یا کلمه‌ای نمی تواند آنچه را که اتفاق افتاده توصیف کند. قلب ما به درد آمده است. قلب ما با فلسطین است. ▪️«نانسی عجرم» خواننده لبنانی: کاش می‌توانستم پیش تو بیدار شوم و صبح بخیر بگویم، اما تصاویر اعضای بدن و بمباران افراد بی‌گناه در اردوگاه‌ها تو را به گریه می‌اندازد. ▪️«بلا حدید» مدل فلسطینی- آمریکایی: حمله اسرائیل به رفح محکوم است و با فلسطینی های غزه ابراز همبستگی می‌کنم. ▪️«نجوا کرم» خواننده لبنانی: بشریت هرگز چیزی وحشتناک تر از چنین جنایتی ندیده است. ‌‌‌🌎 اخبار جبهه مقاومت
اما کاندید میشوم و به من رای بدهید
محسن رضایی اعلام کرد قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود رئیس ستاد انتخابات شریان @shkhabari
🔴 بانک جهانی گزارش داد نرخ فقر ایران طی ۲ سال اخیر ۷.۴ درصد کاهش داشته است 🔹سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری: طبق این گزارش نرخ فقر ایران در دو سال اخیر از ۲۹.۳ درصد به ۲۱.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.
دستگیری یکی از فرماندهان گروهک حدکا در عملیات مشترک نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران و آسایش اقلیم کردستان عراق سعدی محمدی که قصد نفوذ به داخل کشور و ارائه طرح و نقشه عملیات ترور به هسته‌های داخلی و ارتباط گیری با عناصر تروریستی در داخل کشور را داشت در اقدام مشترک نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران و آسایش سلیمانیه دستگیر شد دستگیری نامبرده در چهارچوب تعهد مقامات اقلیم کردستان عراق به معاهدات خلع سلاح و کنترل گروهک های تروریستی است و نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران و مقامات اقلیم کردستان عراق در عدم مماشات با تروریست های مستقر در این اقلیم است
💢 جزئیاتی از عملیات ترور سردار سلیمانی در کتاب خاطرات فرمانده وقت سنتکام 🔸 ترامپ معتقد بود این حمله ایران را پای میز مذاکره می‌آورد ✍️ ژنرال مکنزی فرمانده سابق سنتکام بخش هایی از کتاب خاطراتش را در نشریه آتلانتیک منتشر کرده است که به عملیات ترور سردار سلیمانی مربوط می شود: 🔻 از جوانی که به سنتکام پیوستم، دیدم که بوش و اوباما نتوانستند با سلیمانی مقابله کنند. بنابراین از آغاز فرماندهی‌ام در مارس ۲۰۱۹ درصدد حذف او بودم. دریافتم که سیا و شرکای منطقه‌ای ما نیز قبلاً در کاخ سفید برای حذف او لابی کردند ولی طرح‌های آن‌ها عملیاتی نبود یا هزینه سیاسی بالایی داشت. 🔻 از ابتدای فرماندهی‌ام تا دسامبر ۲۰۱۹ کتائب حزب‌الله ۱۹ بار پایگاه‌های ما در عراق را هدف قرار داد که حمله‌ای در ۲۷ دسامبر به جراحت ۴ سرباز و مرگ ۱ پیمانکار انجامید. پنتاگون طرح‌هایی برای پاسخ خواست. ما آن زمان درصدد حذف افسر نیروی قدس در یمن بودیم. علاوه بر این، کشتی جاسوسی ساویز هم به عنوان پاسخ، مطرح شد. 🔻 من گفتم اهداف مرتبط با کتائب در عراق را بزنیم. این اهداف شامل ۴ سایت و ۳ حامی کتائب ازجمله سلیمانی بود. پیشنهاد از طریق مایک‌میلی رییس ستاد ارتش به اسپر وزیر دفاع منتقل و با ۴ هدف لجستیکی موافقت شد. 🔻 می‌دانستم ترامپ به حذف سلیمانی علاقه دارد. روز شنبه آخرین ویراست پیامدهای حذف او و نگرانی از پاسخ ایران را به دفتر رئیس‌جمهور فرستادم. یکشنبه ۵ مقر کتائب حزب الله در عراق و سوریه را با موفقیت زدیم و چند فرمانده کلیدی را کشتیم. ولی ترامپ راضی نبود. 🔻 ترامپ دستور داد اگر سلیمانی به عراق رفت، او را بزنیم. معتقد بود این حمله ایران را پای میز مذاکره می‌آورد. من با این تحلیل موافق نبودم. ترامپ دستور حذف افسر نیروی قدس در یمن و حمله به کشتی ساویز را هم صادر کرد. 🔻 ترجیحم برای حذف سلیمانی، اقدام در سوریه بود. زیرا حمله در عراق باعث تحریک شبه‌نظامیان شیعه علیه آمریکا می‌شد. طرح حذف سلیمانی شامل سه مرحله بود: جستجو، تحلیل و اجرا. مراحل جستجو و تحلیل را از ابتدای فرماندهی‌ام آغاز کرده بودم. می‌دانستیم وقتی به فرودگاه بین‌المللی بغداد می‌رسد به سرعت از آنجا خارج می‌شود. 🔻 باید وی را در جاده فرودگاه، قبل از آن‌که وارد خیابان‌های شلوغ بغداد می‌شد، با پهپاد MQ مجهز به موشک‌های هلفایر می‌زدیم. ترجیح ما اجرای عملیات در یک شب صاف و غیرابری بود. MQ نمی‌توانست مدت زیادی بر فراز فرودگاه بماند، پس باید از برنامه دقیق سلیمانی اطلاع می‌یافتیم. خبر یافتیم سه‌شنبه از تهران به بغداد پرواز می‌کند. تصمیم گرفتیم به محض فرود در فرودگاه، او را بزنیم و هم‌زمان افسر نیروی قدس در یمن را هم حذف کنیم. ساویز را کنار گذاشتیم. 🔻 در همین حال، تجمع علیه سفارت ما در بغداد در واکنش به حملات علیه کتائب، آغاز شد که می‌توانست تصمیم‌گیری کاخ سفید را دشوار کند. زیرا شبح بنغازی به پرواز درآمد. 🔻 دیدگاه شورای امنیت ملی این بود که ایران اقدام جدی پس از حذف سلیمانی نخواهد داشت. من مخالف بودم و شورا را قانع کردم که برای پاسخ ایران، آماده باشد. 🔻 صبح ۳۱ دسامبر برای اجرای حمله به مقر سنتکام رفتم ولی پرواز سلیمانی در بغداد فرود نیامد و به حرکت به سمت دمشق ادامه داد. ابتدا تصمیم گرفتیم هواپیما را هدف قرار دهیم و دو جنگنده از قطر برای این کار به پرواز درآمد. ولی پرواز او مسافری بود و منصرف شدیم. عملیات یمن هم تعلیق شد. نشانه‌هایی وجود داشت که سلیمانی ظرف ۳۶ ساعت آینده از دمشق به بغداد بازمی‌گردد. 🔻 یک روز بعد از آغاز سال نو، به مقر سنتکام رفتم. از بعدازظهر اضطرابم آغاز شد زیرا پرواز سلیمانی از دمشق با یک ساعت تأخیر حرکت کرد. مقدار زیادی قهوه نوشیدم. نگاه همه فرماندهان به من بود و اگر نگران و نااُمید می‌شدم به آن‌ها نیز منتقل می‌شد. پس آمادگی خود را حفظ کردم و از طریق میلی با وزرای دفاع و خارجه در اتاقی در پنتاگون در ارتباط بودم. 🔻 سرانجام پرواز سلیمانی کمی قبل از نیمه‌شب در بغداد فرود آمد. هوا ابری بود و MQ در ارتفاع کمی پرواز می‌کرد تا دید بهتری داشته باشد. قبلاً اختیار حمله را به فرمانده «نیروهای ویژه عملیات مشترک» داده بودم تا به محض اینکه آماده بود، معطل صدور دستور نشود. وقتی سلیمانی در دیدرس قرار گرفت، گفت:«اگر زمانی برای توقف عملیات باشد، الان است. دیگر فرصتی نخواهد بود». گفتم:«هر وقت آماده بودی، شلیک کن». 🔻 سلیمانی را دیدیم که پس از گفتگوی کوتاهی سوار ماشین شد و دو خودرو در جاده فرودگاه به حرکت درآمد که هر دو به فاصله دو ثانیه هدف قرار گرفتند. ۱۳ دقیقه بعد عملیات یمن انجام شد ولی آن فرمانده در خانه‌ای که هدف قرار دادیم، نبود. 🔻 مکنزی درس این ترور برای آمریکا را این می‌داند که «خطر تشدید تنش، اجتناب‌ناپذیر اما قابل کنترل است». ✍ ترجمه و تلخیص: احسان کیانی
🔺 که یکی از پرکارترین و معروف‌ترین بازیگران زن در سینمای ایران به حساب می‌آمد؛ سرانجام بعد از چند سال ؛ موفق به ایفایِ نقشیِ پنج ثانیه‌ای در موزیک ویدئو جدید شد! این افراد همان‌هایی بودند که تَصَور می‌کردند به محض خروج از کشور و جفتک انداختن در صورت نظام؛ تصویرشان روی جلد مجلات معروف چاپ می‌شود و نقش اول آثار سینمای هالیوودی را به آن‌ها خواهند سپرد! پ ن: خواری گلشیفته فراهانی تجربه نشد