نفی غدیر نقطه آغاز سکولاریسم در اسلام
🔺 مسئلهٔ غدیر بخشی مهم از طرح کلّی و نقشهٔ راه اسلام است که نسبت به امور دنیوی، مسائل اجتماعی، سیاسی و حکومتی سخن، طرح و برنامه دارد.
🔺 رهبر انقلاب دربارهٔ رابطهٔ میان مسائل اجتماعی و سیاسی واقعهٔ غدیر با سکولاریسم چنین میفرمایند: «آن کسانى که سعى کردند اسلام را از مسائل اجتماعى و از مسائل سیاسى برکنار بدارند و آن را منحصر کنند به مسائل شخصى و مسائل خصوصىِ زندگى افراد- و در واقع نگاه سکولار به اسلام داشته باشند که تبلیغات دشمنان و دستهاى دشمنان هم این بینش را در بین مسلمانان در طول سالیان دراز ترویج کرده است- جوابشان مسئلهٔ غدیر است.» ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
🔺 کنار زدن علی علیهالسّلام از منصب امامت و ولایت جامعه در صدر اسلام، نقطهٔ آغاز سکولاریسم در جامعهٔ اسلامی است. نصب آن حضرت به ولایت، خط بطلان کشیدن بر سکولاریسم در همهی ابعاد و اشکال آن به ویژه جدایی دین از سیاست و حکومت است.
@ferghenews_com
34.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #کلیپ | ذوالقرنین کیست؟
قسمت اوّل
@ferghenews_com
9.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #کلیپ | ولایت، اصلش مسئلهٔ حکومت است
امام خمینی (ره):
🔸غدیر آمده است که بفهماند سیاست به همه مربوط است؛ در هر عصری باید حکومتی باشد با سیاست.
کاری از رسانه مناهج
@ferghenews_com
2_1152921504635352532.mp3
19.4M
🔊 #صوت | سلسله مباحث فرقه شناسی
🎙 استاد علی محمدی هوشیار
با موضوع: فرقههای صوفیه (۲)
@ferghenews_com
📱#تازههای_شبکههای_اجتماعی
مواجهه اسلام انقلابی و اسلامهای تقلبی و حداقلیِ انجمنی و سکولار با مهجوریت غدیر
@ferghenews_com
37.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #کلیپ | ذوالقرنین کیست؟
قسمت دوّم
@ferghenews_com
📱#تازههای_شبکههای_اجتماعی
انجمن حجتیّه و ایستگاههای صلواتیاش با مهمانی ده کیلومتری از این جهت تفاوت دارد!
@ferghenews_com
غارت آثارِ باستانیِ ایران با مجوّزِ رضاخان!
🔸 با ظهور حکومت پهلوی در سال ۱۹۲۵، رضاخان امتیاز انحصاری فرانسویها در اکتشاف آثار باستانی را لغو و قانون جدیدی در نوامبر ۱۹۳۰ تصویب کرد که موقعیّتی کم نظیر برای قاچاقچیان آثار باستانی ایجاد مینمود. در این رابطه نمونههایی مانند انتقال یک محراب کامل از مسجدی در اصفهان به موزههای آمریکا، حیرت باستانشناسان جهان را از این غارت سازمان یافته برانگیخت:
🔸 «در حین بازدید موزههایی مانند موزه هنر متروپولیتن نیویورک و موزههای اسمیتسونین در واشنگتن، فهم این حقیقت که همه این آثار در فاصله سالهای ۱۹۲۵ تا ۱۹۴۱ یافت شدهاند مرا [نویسنده] شگفتزده کرد.
🔸 خصوصاً توجه من به این مطلب جلب شد که داراییهای گسترده موزه متروپولیتن که مربوط به دورههای ساسانی و اسلامی است و شامل سفالینههای بسیار ارزشمند و بیهمتایی از نیشابور است همه در دهه ۱۹۳۰ به دست آمدهاند. چگونه محرابی بزرگ از مسجدی در اصفهان پس از گذشت ۱۳۰۰ سال، از جایگاه واقعیاش به نیویورک منتقل شده است؟ چگونه این محراب از کشوری مسلمان خارج شده است؟ در حین تحقیق، از روی مدارک وزارت امور خارجه آمریکا دریافتم که این محراب جزء مجموعه وسیعی از اشیاء و ساختههای مذهبی بوده که قاچاقچیان در دهه ۱۹۳۰ به سرقت بردهاند!»
📚 کتاب اریک اف.اشمیت / مدیر هیأت اعزامی باستانشناسی موزه پنسیلوانیا به دامغان در سال ۱۹۳۱
@ferghenews_com
📱#تازههای_شبکههای_اجتماعی
غدیرِ انقلابی؛ خاری در چشم دشمن، سکولاریسم و انجمن حجتیّه!
@ferghenews_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ | امام کاظم علیهالسّلام و مبارزه با زره تقیّه
▫️در اتاق خصوصى حضرت که جز اصحابِ خاصِ آن حضرت کسى به آن اتاق دسترسى ندارد، نشانههاى یک آدم جنگىِ مکتبى، مشاهده مىشود. شمشیرى هست که نشان مىدهد هدف، جهاد است. لباس خشنى هست که نشان مىدهد وسیله، زندگى خشونتبارِ رزمى و انقلابى است؛ و قرآنى هست که نشان مىدهد هدف، این است، مىخواهیم به زندگى قرآن برسیم.
💠 به مناسبت ولادت امام کاظم علیهالسّلام
@ferghenews_com
علّت عصبانیت جریانهای سکولار، غربگرا و حجتیّه از جشن غدیر
🔻 علّت عصبانیت غربزدهها از برگزاری مهمونی ده کیلومتری و آیینهای دیگر شبیه آن، یک چیز بیشتر نیست:
۱. اصلیترین و مهمترین هدف انقلاب اسلامی و کلان گفتمان آن، تقویت ایمان و دینداری مردم بود؛ حتّی شعارهای "استقلال"، "آزادی"، "عدالت" و ... هم برای تحقّق همین هدف بود.
۲. استقبال انبوه مردم از آیینهای مذهبیِ اینچنینی، با وجود انواع بسترهای هنری و رسانهایِ مولّد فساد اخلاقی و ایجاد شبهات معرفتی در دنیای امروز، کارآمدی انقلاب اسلامی در تحقّق این هدف را عیان کرده و به رخ همه میکشد.
✏️ شبیر فیروزیان
@ferghenews_com