eitaa logo
#حضرت فاطمه سلام الله علیها(۹)
71 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
3.3هزار ویدیو
192 فایل
🌺هدف از تشکیل این کانال : بار گزاری مطالب فرهنگی ،سیاسی، عقیدتی روز🤗 🌺 لینک کانال👇 https://eitaa.com/fesefatemeh 🌺ارتباط با خادم کانال👇 @Haniyeh3883👈 @Yaali313va👈
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴چرا شهید سردار سلیمانی سه بار پشت سرهم قسم میخورد مگر چه مطلب مهمی را میخواهد برای ما بگوید؟؟؟!!!!!🏴 ❣والله والله والله از شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی،دلی و حقیقی با این حکیم بزرگ است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد. ایشان میگوید حکیم بزرگ🤔 حکیم به کسی می گویند که سخنش ثابت شده است ومجموعه‌ای از معرفت و علم و اخلاق پاک و تقوا و نور هدایت دارد. پس اگر عاقبت بخیری میخواهیم گوش به فرمان ولی زمانه خود باشیم، چراکه حکیمی هستند که جز مصلحت ما چیزی نمی گویند.
💢 باحجاب و کارامد ❣ امام خمینی(رحمه‌الله): ♻️ آری در اسلام زن باید حجاب داشته باشد ... زن می‌تواند هر لباسی را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. اسلام می‌خواهد شخصیت زن را حفظ کند و از او انسانی جدی و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم تا زنان فقط شیئی برای مردان و هوسرانی آنان باشند. ۵۷/۱۰/۰۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅تلنگر ✍️گاهی برای رهاشدن از زخم هاے زندگے باید بخشید و گذشت . میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه از آنها زخم خورده ایم ، سخت ترین ڪار دنیاست ولــــے ، تا زمانے ڪه هر صبح چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم ؛و آدمهاے خاطرات تلخ را زنده نگه داریم ؛ و در ذهن خود هر روز محاڪمه شان ڪنیم ؛ رنگ آرامـــش را نخواهیم دید. گــــاه ،چشم ها را باید بست و از ڪنار تمام بد بودنها گذشت ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➥ @Qaraati313_ir
✨﷽✨ 🌼حکایت طبیب و قصاب ✍قصابی در حال کوبیدن ساطور بر استخوان گوسفند بود که تراشه ای از استخوان پرید گوشه چشمش. ساطور را گذاشت و ران گوشت را برداشت و به نزد طبیب رفت و ران گوشت را به او داد و خواست که چشمش را مداوا کند. طبیب ران گوشت را دید طمع او را برداشت و فکر کرد حالا که یکی به او محتاج شده باید بیشتر از پهلوی او بخورد بنابراین مرهمی روی زخم گذاشت و استخوان را نکشید. زخم موقتا آرام شد. قصاب به خانه رفت. فردا مجددا درد شروع شد به ناچار ران گوشتی برداشت و نزد طبیب رفت. باز هم طبیب ران گوشت را گرفت و همان کار دیروز را کرد تا چندین روز به همین منوال گذشت تا یک روز که قصاب به مطب مراجعه کرد طبیب نبود اما شاگرد طبیب در دکان بود قصاب مدتی منتظر شد اما طبیب نیامد. بالاخره موضوع را با شاگرد بیان کرد. شاگرد طبیب بعد از معاینه کوتاهی متوجه استخوان شد و با دو ناخن خود استخوان را از لای زخم کشید و مرهم گذاشت و قصاب رفت. بعد از مدتی طبیب آمد از شاگرد پرسید، کسی مراجعه نکرد. گفت چرا قصاب باشی آمد طبیب گفت تو چه کردی شاگرد هم موضوع کشیدن استخوان را گفت طبیب دو دستی بر سرش زد و گفت: ای نادان آن زخم برای من نان داشت تو چطور استخوان را دیدی نان را ندیدی. گرچه لای زخم بودی استخوان لیک ای جان در کنارش بود نان ✅‌‌کانال استاد قرائتی ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ http://eitaa.com/joinchat/3818061843C235cbc6c5e
سلام 🍀صبحتان منوربه ذکرصلوات برمحمدوآل محمد(صلی الله علیه و آله وسلم)❤️ به رسم ادب هرصبح: السلام علی رسول الله وآل رسول الله🌸 السلام علیک یااباعبدالله الحسین🌷 السلام علیک یابقیة الله(عج)🌷 ⚘جمیعاو رحمت الله و برکاته
🌺سفارش آیت الله نخودکی برای گشایش در کارها...
🌺✨هرروز با یک حدیث زیبا در سبد احادیث✨🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹برای کسب بصیرت شرط اساسی لازم است: ♦️شرط استعداد خدادادی است، که بيشتر مردم آن را دارند و كمتر كسی است كه همچون سفها و ديوانگان، از چيزی سر در نياورد، در همه امور فريب بخورد و نتواند حقيقتی را تشخيص دهد. ♦️شرط آن است که این استعداد، با مطالعه، فکر، بحث و مشورت، به فعلیت برسد. دليل سفارش مقام معظم رهبري به دانشجويان براي طرح مباحث اجتماعی و سیاسی و نيز بحث‌هاي آزاد، همه برای این است که آن قوه به برسد تا فرد، به‌راحتی، تحت تأثیر یک جریان فکری ويژه قرار نگیرد. تفكر آزادانه قدرت تحلیل مسائل را به شخص مي‌دهد. ♦️اما شرط كه از ديگر شرط‌ها مهم‌تر است، تقوی در فکر است که از جمله شرایط آن اين است كه اگر انسان به حقيقتی يافت كه دوستانش و يا اکثریت مردم نمی‌پذیرند، تحت تأثير آنان قرار نگيرد. ♦️از‌اين‌رو، مقام معظم رهبري فرمودند: «ما نه‌فقط در عمل احتياج به شجاعت داريم، در فهم هم احتياج به شجاعت داريم. در فهم فقيهانه احتياج به شجاعت هست؛ اگر شجاعت نبود حتي در فهم هم خلل به وجود خواهد آمد». 📚«زلال نگاه،ص ۹۷» 🌍 @ebratha_ir 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید