eitaa logo
.:تشکل مردمی فتیه:.
236 دنبال‌کننده
201 عکس
10 ویدیو
0 فایل
«نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیْکَ نَبَأَهُمْ بِالْحَقِّ إِنَّهُمْ فِتْیَهٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَ زِدْناهُمْ هُدى وَ رَبَطْنا عَلى‏ قُلُوبِهِمْ إِذْ قامُوا» پوشش فعالیتها، ارائه محتوای تولیدی و گزارش جلسات تشکل مردمی فتیه - مشهد Fetye.ir ارتباط با: @M_m1010
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ گزارش تصویری جلسه تشکل مردمی 🗒 یک شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ مسجد حجت المهدی 💢 درس اخلاق: حجت‌الاسلام بابایی 💢 بحث سیاسی: آقای علی سهیلی @fetye_ir
درس اخلاق، حجت الاسلام بابایی_1.mp3
22.7M
🔸 صوت کامل درس اخلاق؛ به کلام حجت‌الاسلام بابایی ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ مسجد حجت المهدی ✅ تشکل مردمی @fetye_ir
جلسه هفتگی فتیه_یکشنبه ۳۱ اردیبهشت_ارائه آقای سهیلی_1.mp3
22.37M
🔰 صوت کامل بحث سیاسی پیرامون مسائل شورای شهر مشهد در شورا چه میگذرد؟ ارائه: آقای علی سهیلی ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ مسجد حجت المهدی تشکل مردمی @fetye_ir
« بسم الله الرحمن الرحیم » ❇️ خلاصه سخنرانی حجت‌الاسلام بابایی 💠 جلسه هفتگی تشکل مردمی انسان برای حرکت به سمت پروردگار، باید از بستر‌هایی که این حرکت را آسان‌تر می‌کند استفاده کند. این بستر‌ها، زمان ها و مکان های خاصی هستند که توسط پروردگار مشخص شدند یکی ازین زمان ها از امروز شروع شد. «و واعدنا موسی ثلالثین لیلة و اتممناها بعشر فتمّ میقات ربه اربعین لیلة...» از امروز تغییری در زمان ایجاد می‌شود که بزرگان میگویند کسی که می‌خواهد به سمت پرودگار حرکت کند،ازین چهل روز استفاده کند. اما خوب است انسان قبل از حرکت در مسیری، موانع آن مسیر را بر طرف کند. بعضی وقت ها ما میگوییم که به زیارت رفتیم اما اثر نداشت؛ اثر داشت، اما وقتی خواست اثر کند، چیزی مانع آن اثر شد. به نظر می‌رسد بهترین کاری که انسان در این چله می‌تواند انجام دهد، پیدا کردن موانع حرکت به سمت خداست و برطرف کردن آن ها. این موانع همان گناه های ما هستند. «کسی نباید خیال کند اهل گناه نیست»؛ همه ما اهل گناه هستیم.کنترل نکردن زبان، کم کاری در اداره ،زود از کوره در رفتن و... در بین گناهان، بعضی، اثر خیلی بیشتری دارند؛ این گناه ها حق الناس هستند که تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن اعمال ما دارند. کسی اگر میخواهد در این چهل روز کاری بکند، نمی‌خواهد زیارت عاشورا با صد لعن و سلام بخواند، نمی‌خواهد نماز اول وقت بخواند و... این ها خوب است، اما از اینها بهتر آن است که انسان گناهی نکند که همه اینها را از بین ببرد. چون اگر انسانی حق‌الناسی به گردنش آمد، تا زمانی که گردنش بار آن حق الناس را دارد، دیگر نمی‌تواند بار جدیدی را بردارد. آیت الله بهجت می‌فرمایند :«انسان تا می‌تواند گناه نکند، اگر گناه کرد مربوط به مردم نباشد، اگر مربوط به مردم بود، گناه اجتماعی نباشد »حق الناس سه نوع است: مال ، آبرو و جان یک مرتبه از حق الناس برای اشخاص است اما یک مرتبه آن، حق الناسی است که شامل عده وسیعی از مردم می‌شود. مانند جوک های قومیتی. مسئولین بیشتر شامل این مرتبه از حق الناس می‌شوند. گاهی با یک امضای آنها کلی اتفاق در بازار میافتد. گاهی یک نفر را به عنوان فرد مومن و انقلابی و... معرفی میکنند و به واسطه این، آن فرد مسئولی در این شهر میشود. به مقامی می‌رسد. هر اتفاقی که آن شخص به خاطر نابلدی در این شهر و مملکت رقم میزند، به عنوان یکی از بزرگترین گناهان اجتماعی به حساب می آید. این همان گناه اجتماعی ست. در ایام انتخابات این مسئله خیلی دیده میشود. البته نمیشود به این بهانه فعالیتی نکرد، باید تکلیف خودمان را انجام بدهیم اما با تلاش. نمیشود یک برگه به مردم بدهیم و بگوییم بروید به همین رای بدهید. ⭕️ انسان چقدر خوب است که در این چله کلیمی، یه مقدار با خودش روراست باشد و اگر می‌خواهد حرکت کند به سمت خدا، مانع را بردارد؛ و این موانع چیزی جز گناه نیست؛ و در بین گناهان چیزی مانند حق الناس نیست؛ مخصوصا آن حقوق اجتماعی اش. @fetye_ir
🔹بیانیه جبهه عدالتخواه مردمی مشهد مقدس در پی بازداشت روستائیان و اصحاب رسانه « لا يُحِبُّ اللهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ كانَ اللهُ سَميعاً عَليماً » آیه ۱۴۸ - سوره نساء خداوند دوست ندارد كسى با سخنان خود، بديها [ى ديگران] را اظهار كند؛ مگر آن كس كه مورد ستم واقع شده باشد. خداوند، شنوا و داناست. روستائیان و ساکنان روستای ویرانی و فیانی شاندیز سالهاست با ادعای مدیریت رفاه اداره کل دادگستری استان خراسان رضوی مبنی بر خریداری و مالکیت اراضی فوق الذکر مواجه هستند. ۱۵ گروه کارشناسی شامل ده ها کارشناس در قالب گروه های ۳ نفره، شامل کارشناس مورد تأييد دادگستری، کارشناس مورد تایید مالکان و روستائیان و کارشناس مرضی الطرفین، بارها از سوی دادگاه تا کنون موضوع را بررسی و همه به اتفاق به نفع اهالی و ساکنان روستاهای ویرانی و فیانی رای داده اند! تمامی مکاتبات و طی نمودن مراحل مختلف اداری و اجرایی ممکن و لازم شامل مکاتبه با سران سه قوه و شکواییه به دفتر رهبری معظم انقلاب صورت گرفته است . با توجه به عدم نتیجه گیری از همه اقدامات صورت گرفته و اعلام دادگستری مبنی بر ابطال اسناد تک برگ بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی و ساکنین روستای ویرانی و فیانی ، اهالی تصمیم می گیرند تجمعی را در روز جمعه ۲۶ خردادماه برگزار نمایند و با توجه به اینکه تا کنون ده ها تجمع اعتراض آمیز برگزار شده بود و... @jebhe_mashhad @fetye_ir
🔹ادامه بیانیه جبهه عدالتخواه مردمی مشهد مقدس در پی بازداشت روستائیان و اصحاب رسانه با توجه به عدم نتیجه گیری از همه اقدامات صورت گرفته و اعلام دادگستری مبنی بر ابطال اسناد تک برگ بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی و ساکنین روستای ویرانی و فیانی ، اهالی تصمیم می گیرند تجمعی را در روز جمعه ۲۶ خردادماه برگزار نمایند و با توجه به اینکه تا کنون ده ها تجمع اعتراض آمیز برگزار شده بود و اهالی از برخی خبرنگاران مردمی و عدالتخواه جهت پوشش خبری دعوت به عمل می آوردند ، جمعی از خبرنگاران در محل تجمع حضور پیدا کرده نسبت به پوشش خبری آن اقدام می کنند . پس از اتمام تجمع با حکم دادستان طرقبه و شاندیز ، نیروی انتظامی تعدادی از اهالی و خبرنگار و عکاس روزنامه قدس به همراه آقای هادی ذالکی معاون سردبیر قدس را بازداشت می کنند ! حال باید پرسید مردم خسته از پیگیری شکایات بی نتیجه به دستگاه قضا در سالی که تاکید رهبر انقلاب بر امید آفرینی دستگاههای حاکمیتی است؛ چه مسیری را برای کسب مطالبات خود باید طی می کرده اند و آیا راهی جز عمل به اصل ۲۷قانون اساسی یعنی استفاده از حق تجمع و اعتراض میدانی و کمک گرفتن از اهالی رسانه وجود داشته است و آیا رسالت رسانه جز فریادخواهی حرف مردمی است که علی رغم حقوقشان سالهاست مورد بی مهری و بی‌عدالتی قرار گرفته اند‌. جبهه عدالت خواه مردمی مشهد مقدس با تاکید بر این مهم که چشم امید مردم در دادخواهی و تظلم خواهی به قوه قضاییه است و تاکید بر اجرای دقیق عدالت و قانون ، اعتراض خود را نسبت به ایفاء نقش شاکی ، دادستان و قاضی توسط اداره کل دادگستری استان که خود دارای منافع می باشد و همچنین بازداشت اصحاب رسانه اعلام نموده و خواهان آزادی هر چه سریعتر روستائیان بازداشت شده و اصحاب رسانه هادی ذالکی، وحید بیات و حسین حسن پور هستیم. @jebhe_mashhad @fetye_ir
هدایت شده از هیئت لبیک
🏴روضه شب شهادت امام جواد(ع) 🎙سخنران:حجت‌الاسلام 🎤 مداح: برادر ⏰یکشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ 🔸شهیدمدرس۴ @Heiat_Labbayk
هم اندیشی پیرامون بازداشت معاون سردبیر روزنامه قدس؛ زمینه ها، ابعاد و پیامدها دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب خیابان جهاد، جهاد۴، ساختمان جهاد لینک عضویت: https://eitaa.com/jebhe_mashhad https://ble.ir/jebhe_mashhad
تا ساعاتی دیگر، بیانیه‌ی مهم پیرامون وقایع و اتفاقات اخیر مشهدالرضا علیه‌السلام منتشر می‌شود... • احساس تکلیف مجدد پدرخوانده‌های سیاسی • فرآیندهای پرورش قلدر❗️ • از در اختیار گرفتن تریبون نماز جمعه تا درهای بسته برای برگزاری جلسه؛ سهم عادلانه‌ی جریان‌های سیاسی مشهد‼️ منتظر باشید... @fetye_ir
نَّحْنُ نَقُصُّ عَلَيْكَ نَبَأَهُم بِٱلْحَقِّ ۚ إِنَّهُمْ فِتْيَةٌ ءَامَنُواْ بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَٰهُمْ هُدًی وَرَبَطْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ إِذْ قَامُوا- سوره کهف، آیات 13 و 14) «بیانیّه تشکل مردمی فتیه پیرامون اتّفاقات اخیر مشهد» (قسمت اول) * 1- در پی تعلیق شهردار شهر مشهد و دو عضو شورای این شهر از خدمت در مناصب خود، و در حالیکه جامعه‌ی نخبگانی و سیاسی مشهد منتظر پاسخ و عذرخواهی مسبّبان «شورای تعلیق!» بودند، ناگهان اعلام رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی از تلاش این شورا برای تنظیم شاخصه‌های انتخاب افراد اصلح برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، مانند پتکی بر سر ما کوبیده شد! در شرایطی که مسبّبان بستن لیست موسوم به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات دوسال قبل شورای شهر -که عاملان اصلی تحمیل این شورای ضعیف به مشهد امام رضا علیه‌اسلام هستند- بایستی مسجد به مسجد، تشکل به تشکل و دانشگاه به دانشگاه رفته و بابت بستن این شورای ضعیف پاسخگو باشند، می‌بینیم که در کمال اقتدارطلبی و پدرخواندگی، رسماً اعلام می‌کنند که انتخابات مجلس را هم به ما بسپارید تا همان‌طور که شایسته‌ترین‌ها را به تالار شهر مشهد فرستادیم، بهترین‌ها را نیز عازم بهارستان کنیم! با کدام منطق و طبق کدام اصل، کسانی به خود حقّ می‌دهند که خویش را نماینده‌ی مردم انقلابی مشهدالرضا علیه‌السلام دانسته و بدون دخالت دادن انبوه تشکل‌ها، و فعّالان مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و شمار کثیر علما، نخبگان و اساتید انقلابی و دلسوز شهر، بجای ایشان تصمیم گرفته و در سیکل معیوب، فسادزا و غیر قانونی «هو المطلوب»، ظرفیّت‌ها و سرمایه‌های برآمده از مجاهدات نهادهای انقلابی را در راستای پیروزی دوپینگ انتخاباتی خویش حرام کرده و از طرفی نیز گروه‌ها و فعّالین انقلابی شهر که قصد ورودی مبنی بر شایسته‌سالاری به امر انتخابات دارند را متّهم به وحدت شکنی کنند؟ با افتضاحی که لیست شورای شهر آقایان به بار آورد (که جدای از بررسی کارنامه‌ی ضعیف این شورا، تعلیق شهردار منتخب شورا و همچنین حداقل دو عضو آن، گویای مدعای ماست)، دیگر چه کسی است که باور نکند چنین فرآیندهایی در انتخابات‌ها، مصداق بارز «تقدیم الأراذل و تأخیر الأفاضل» که امیرالمومنین علیه‌السلام این دو را از نشانه‌های چهارگانه‌ی انحطاط دولت‌ها و ملت‌ها می‌داند، نیست؟ اما چه باید کرد؟ فتیه سال‌هاست به این نتیجه رسیده که پدرخوانده‌ها و ریش سفیدان انتخابات‌های مشهد تغییر رویّه نخواهند داد، و تنها راه چاره‌ی ماجرا، در یک صدایی و همگرایی تشکل‌های مردمی، مساجد، مراکز فرهنگی و انقلابی، و همچنین عموم علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و فعالین فرهنگی و مسجدی و تشکّلی این شهر در عدم همراهی با فرآیندهای فاسد و ابتر آقایان است. تا وقتی که عموم مجموعه‌های مردمی و نخبگان و فرهیختگان، بر علیه چنین رویّه‌های فاسدی مقابله‌ی منفی نکنند، هیچ تغییری در خروجی فرآیندهای انتخاباتی عقلای شهر! ایجاد نمی‌شود. (ادامه دارد...) @fetye_ir
بیانیّه تشکل مردمی فتیه پیرامون اتّفاقات اخیر مشهد (قسمت دوم) * 2- جمعه 26 خرداد 1402، در حالی نماز جمعه‌ی مشهد تریبون سخنرانی پیش از خطبه را در اختیار رئیس شورای ائتلاف کذایی استان قرار داد -تا مجدداً برای امّت حزب الله این ذهنیّت را ایجاد کنند که این اشخاص و فرآیندهای انتخاباتی ایشان مستظهر به اعتماد و اتّکای نهاد امامت جمعه و شخص امام جمعه محترم است- که در سوی دیگری از شهر، جمعی از مردم روستاهای ویرانی و فیّانی، ناراضی و گلایه‌مند از طولانی شدن مسیر قانونی اعتراض و دادخواهی‌شان در مقابل ادعای مالکیّت مدیریّت رفاه اداره کل دادگستری استان خراسان رضوی مبنی بر خریداری و مالکیّت بخشی از زمین‌های اهالی آن دو روستا، تجمّعی تشکیل داده و از جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز جهت انعکاس خبر آن، دعوت به عمل آوردند. اما در انتهای این تجمّع، با حکم دادستان طرقبه و شاندیز، نیروی انتظامی تعدادی از اهالی و همچنین خبرنگار و عکّاس روزنامه‌ی قدس را دستگیر می‌کند. و وقتی که معاون سردبیر این روزنامه –پس از پایان یافتن تجمّع و دستگیری مردم و خبرنگارها- جهت بررسی امور مربوط به آزادی خبرنگارانش به کلانتری مراجعه می‌کند، ایشان هم دستگیر و زندانی می‌شود! این دو مسئله هرچند به ظاهر ربطی به هم ندارند و در دو نقطه‌ی دور از هم در شهر و توسط دو دستگاه و تشکیلات مختلف انجام شده، اما کدام دید نافذی است که از ارتباطات پس پرده‌ی این ماجراها و دست‌ها و افرادی که سیاسیّون و اقتدارگرایان شهر امام رئوف علیه‌السلام به پشت گرمی ایشان، چنین قدرت‌ها و اختیاراتی برای خودشان قائلند را نشناسد؟ مگر قرار نبود که نماز جمعه مأمنی برای همه‌ی نیروهای دلباخته‌ی به انقلاب اسلامی باشد و مگر بنا نبود شخص امام جمعه و نماینده‌ی ولی فقیه در استان و شهر، محلّ تلاقی و الفت همه‌ی سلایق و گروه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهر باشد؟ اما چه کنیم که جایگاه و دستگاه امامت جمعه که وظیفه داشت اختلافات و ناهماهنگی‌های مجموعه‌های انقلابی و دلباخته‌ی نظام را سامان بدهد، با تریبون دادن یک طرفه به یک جریان خاص که اتفاقاً مورد انتقاد شمار کثیری از مجموعه‌ها و نخبگان فرهنگی شهر می‌باشد، عملاً خود عامل اصلی این چند دستگی‌ها و بها دادن به گروهی از پیرمردهایی شده که مخالفت با مشی قلدرمآبانه و ضدّ مردم سالارانه‌ی آنان، اکنون دیگر از جمله نقاط مشترک و مورد توافق اکثر گروه‌ها و محافل و افراد فرهنگی و سیاسی و هنری و اجتماعی شهرمان شده است! (ادامه دارد...) @fetye_ir
بیانیّه تشکل مردمی فتیه پیرامون اتّفاقات اخیر مشهد (قسمت پایانی) * 3- در پی برخورد سلبی و قضایی دادستانی با مردم روستاهای ویرانی و فیّانی و همچنین دستگیری خبرنگاران و معاون سردبیر روزنامه‌ی قدس، جمعی از جوانان و گروه‌های عدالتخواه مشهد، روز دوشنبه 29 خرداد 1402، با اعلام جلسه‌ای در ساختمان جهاد –که با هماهنگی کامل با مسئولان حسینیه جهاد سازندگی صورت پذیرفته بود-، درباره‌ی این اتّفاق و عوامل و پیامدهای آن، قرار همفکری و گفتگو گذاشتند. اما با مراجعه به آن مکان، با درب بسته مواجه و مجبور شدند جلسه‌ی خویش را به طور مختصر پشت درب ساختمان و در محیطی امنیّتی و با چاشنی تهدید و ارعاب برگزار کنند. و کل داستان همین است! کسانی به پشت گرمی حمایت‌های پدر معنوی شهر و با همه‌ی افتضاحی که در انتخابات شورای ششم مشهد به بار آوردند، دوباره باید اعلام حضور انتخاباتی کرده و حتی تریبون نماز جمعه را هم تصاحب کنند و در مقابل، عدّه‌ای هم که به دادخواهی مردم مظلوم ویرانی و فیّانی بلند شدند، باید دستگیر شده و سر آخر هم توصیّه‌ی اخلاقی‌ به فعالیت فرهنگی شوند نه سیاسی و عدالت‌خواهانه! و این بلایی است که بر سر شهر ما آوردند. در پایان مجدداً یادآور می‌شویم که تنها راه مقابله با پدرخواندگان سیاسی شهر، مقابله‌ی منفی و برهم زدن بازی رانت‌بنیان آن‌هاست. وقتش رسیده که تشکّل‌ها و افراد و نخبگان سیاسی و اجتماعی مشهد مقدس، این‌بار و در عمل مخالفت خودشان با فرآیندهای معیوب، ناقص و امتحان پس داده‌ی ائتلاف‌های متکی به قدرت و ثروت که غاصبانه نام نمایندگی نیروهای انقلابی مشهد را یدک می‌کشند، نشان دهند. فتیه نیز به سهم خود همچون انتخابات‌های گذشته، تمام تلاشش برای انهدام چنین بنیان‌های نامبارکی را انجام خواهد داد و امیدوار است که در اسفند سال جاری، بهترین اتفاق‌ها –که همانا برچیدن بساط نامبارک «هو المطلوب»ها و لیست‌های برآمده از قدرت‌های پیر و خسته‌ی سیاسی شهر است- برای مشهد امام رضا علیه‌السلام رقم بخورد. «و آخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمین.» تشکل مردمی فتیه 31 خرداد 1402. @fetye_ir
هدایت شده از هیئت لبیک
🏴روضه شب شهادت امام باقر(ع) 🎙سخنران:حجت‌الاسلام 🎤 مداح: برادر ⏰یکشنبه ۴ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ 🔸شهیدمدرس۴ @Heiat_Labbayk
هدایت شده از تشکل طلبگی ربیون
🔰 نامه تشکل طلبگی ربیون خطاب به حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين ایزدی، 🔖 بسمه تعالی رییس محترم شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه استان خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدی (دام عزه) سلام علیکم ضمن عرض خداقوت و آرزوی توفیقات روزافزون برای آن جناب در خدمت به اسلام و نظام اسلامی در سنگر کلیدی نماز جمعه، 🔹 همانطور که مستحضر هستید، از اولین و بعنوان قرارگاه و قلب فرهنگی هر شهر، فراهم آوردن شرایط اجتماع، آشنایی، الفت و در نهایت همکاری جریانات مختلف فرهنگی و اجتماعی حاضر در هر شهر و شهرستان –با همه‌ی اختلاف سلایقی که دارند- می‌باشد. 🔹 از طرفی جنابعالی حتماً از کثرت و تنوع مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری، مذهبی، مسجدی، طلبگی و دانشجویی مشهد الرضا علیه‌السلام و استان، مطلع هستید و به مقتضای مسئولیت خطیر خویش، حتماً به دنبال استفاده‌ی هرچه بیشتر از قدرت ایمانی و عظیم ، در پویایی هرچه بیشتر سنگر نماز جمعه‌ی شهرستان‌ها می‌باشید. 🔹 از جمله ظرفیت‌های مهم نماز جمعه که می‌تواند نقش مهمی در اجتماع مجموعه‌های خودجوش مردمی حول دستگاه امامت جمعه ایفا کند و به غنای نماز جمعه کمک شایان نماید، است. تشکّل‌های مختلف خوجوش و انقلابی هر شهر و شهرستان اگر بدانند که در آیین نماز جمعه می‌توانند نظرات و تحلیل‌های خویش درباره‌ی مهمترین مسائل کشور و منطقه را بیان کرده و از طرفی آخرین نظرات و دیدگاه‌های مجموعه‌های همسوی خود را از طریق همین سنگر بشنوند، بیش از پیش راغب و مشتاق به حضور فعّال در نماز جمعه خواهند شد. باید بدانیم که شرط پویایی و گسترش کمّی و کیفی نماز جمعه، در بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با سمن‌ها و تشکّل‌های انقلابی است و خیال اینکه بتوانیم با همان شیوه‌های قبلی و کاملاً یک طرفه که نماز جمعه را منحصر در القای خطبه از سمت امام جمعه و نهایتاً دعوت از مسئولین کشوری و لشکری در سخنرانی پیش از خطبه‌ها می‌داند، نه نماز جمعه محل اجتماع نیروهای فعال انقلابی می‌شود و نه امام جمعه می‌تواند نقش پدری خود برای سلایق مختلف را ایفا کند. 🔹 در همین‌باره، فرمودند:« در سخنرانی‌های قبل از خطبه‌های نمازجمعه یک برنامه‌ریزی بکنند، دانشجوهایی که اهل حرف زدن هستند، از طرف جمع ‌پشتیبانی بشوند، کمک بشوند، متن‌های خوبی تهیّه کنند، بروند در نماز جمعه [بخوانند]. مثلاً قبل از خطبه‌های نمازجمعه -که ‌حالا مسئولین می‌روند و صحبت می‌کنند- یک فصلی هم برای دانشجوها گذاشته بشود. فرض کنید نماز جمعه‌ی یک شهری مثل ‌تهران، مثل اصفهان، مثل مشهد، مثل تبریز، جای کوچکی نیست؛ یک دانشجو برود آنجا حرف بزند، یک عالَم مطلب بیان می‌کند؛ ‌اینها چیزهای باارزشی است.» (بیانات معظم له در تاریخ ١٣٩۵/٠۴/١٢) 🔹 تشکل طلبگی ربیون بدین وسیله از جنابعالی و آن شورای محترم، تقاضا دارد -همانطور که در سخنرانی پیش از خطبه‌ی مشهد مقدّس در تاریخ ٢۶ خرداد ١۴٠٢ از رئیس شورای موسوم به ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی جهت بیان نظرات و دیدگاه‌های خویش دعوت کرد،- در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو که را هم به دنبال دارد، شرایط حضور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مختلف و متعدّد مشهد را در سخنرانی قبل خطبه‌ها فراهم آورد. انبوه مجموعه‌های دانشجویی، طلبگی، بانوان، مسجدی و مردمی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و تبلیغی مشهد، اگر بدانند که در سنگر نماز جمعه فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خویش دارند، هم به الفت و هم‌افزایی این گروه‌ها و افراد حول محور امام جمعه‌ی محترم مشهد کمک می‌کند و هم به غنای مراسم نماز جمعه می‌افزاید؛ انشالله. 🔹 در پایان از شما جهت شرکت در یکی از جلسات هفتگی تشکل طلبگی ربیّون جهت استماع برنامه‌های شورای متبوع جنابعالی، و همچنین انتقال تفصیلی دیدگاه‌ها و نظرات تشکل ربیّون پیرامون نماز جمعه، به عمل می‌آید. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 💠 "تشکل طلبگی ربیون"، ١۴٠٢/٠۴/٠۵ 🌐@rebbiion
هدایت شده از هیئت لبیک
🌸 جشن عید غدیر 🎙سخنران: حجت الاسلام محسن 🎤 مداحان: برادر برادر ⏰پنج شنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ 🔸بولوارشهیدمدرس۴ حسینیه‌هنر @Heiat_Labbayk
✅ تشکل مردمی فتیه برگزار می‌کند: دورهٔ آموزشی آشنایی با مردم‌سالاری‌ دینی و نقش جمهوریت در مبانی انقلاب اسلامی اساتید دوره: حجت‌الاسلام والمسلمین قنبریان دکتر محمدصادق شهبازی زمان: چهارشنبه؛ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱ مکان: شهید مدرس ۴، حسینیه هنر 📝 جهت ثبت‌نام به شناسه‌ٔ @m_m1010 در پیام‌رسان‌های تلگرام، بله یا ایتا پیام داده یا با شماره 09157650458 تماس بگیرید.
💢 توجه 💢 ✅✅دورهٔ آموزشی، برای خانم ها و آقایان، رایگان می باشد✅✅
هدایت شده از .:تشکل مردمی فتیه:.
✅ تشکل مردمی فتیه برگزار می‌کند: دورهٔ آموزشی آشنایی با مردم‌سالاری‌ دینی و نقش جمهوریت در مبانی انقلاب اسلامی اساتید دوره: حجت‌الاسلام والمسلمین قنبریان دکتر محمدصادق شهبازی زمان: چهارشنبه؛ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱ مکان: شهید مدرس ۴، حسینیه هنر 📝 جهت ثبت‌نام به شناسه‌ٔ @m_m1010 در پیام‌رسان‌های تلگرام، بله یا ایتا پیام داده یا با شماره 09157650458 تماس بگیرید.
✅ جلسه به صورت برخط، در کانال ایتا پخش خواهد شد.