انشالله که خیر و برکت ببینید از کالا.
🙏🏻
پ.ن: تجهیزات ما، فقط و فقط همین یک سری ازشون موجود هست، مغازه نیستیم که بخوایم دوباره چیزی رو شارژ کنیم، اگر دوربین و لنزی موجود بوده، فقط همین یک سری ازش هست و تلاش میکنم زیر قیمت بازار تقدیم خریدار محترم کنیم، تا به نفع ایشان باشد (خیلی ساله همینجوری بلا استفاده موندند تجهیزات، حیفه، یکی ببره استفاده کنه..)
.
@FHaseman_shop
اگر وسیله مرتبط با
عکاسی، تصویربرداری، نورها، سخت افزار، کنسولهای بازی،
مد نظرتون هست، بفرمایید، شاید داشته باشیم.
به مرور تلاش میکنیم همه رو بزاریم خودمون.
🙏🏻
.
@FHaseman_shop
قلم نوری فروخته شد.
🙏🏻
قیمتش رو توی نت زدم آکبند ۸م بود، و ۵م فروخته شد.
پیگیر باشید توی کانال اگر یکی دیگه توی انبارها پیدا کردیم، میگذاریم براتون انشالله.
پ.ن: چند سال قبل این قلم نوریهارو خریدیم، تا کارهای طراحیهای "عکاسی و چاپ رایگان"مون رو با طراحی قلم نوری بزنیم، خوردیم به کرونا و تعطیلی ها و...
همینجوری آکبند موندند توی انبار.
.
@FHaseman_shop
بیزحمت پیام که میدید، اول احوال پرسی کنید!
مستقیم نرید سر اصل مطلب!
ما دلتنگتون میشیم..
😇
.
@FHaseman_shop
کاسب و فروشنده نیستیم واقعا!
یکمقدار تجهیزات اضافه داریم، که اکثرا نو و آکبند یا در حد تست هستند
بعد از سالها مرتبشون کردیم و گفتیم حراج بزنیم بره
یکی استفاده کنه، بهتر از اینه که اینجا خاک بخوره
🚶🏻♂️
.
@FHaseman_shop
قلم نوری فروش رفت
میبخشید..
⚘️
چند دقیقه بعد از اینکه توی کانال گذاشتیم، پیام دادند و مبلغش رو واریز کردند و فروخته شد.
.
@FHaseman_shop
هدایت شده از دفتر فرهنگی هنری آسمان
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هزینه بیخودی نکنید!!
حتی اگر جنسی رو داشته باشیم هم، قبلش پیشنهادم رو میگم، خیلی وقتها هزینه های الکی برای تجهیزات میدید و اصلا بکارتون هم نمیان.
🙏🏻
.
@FHaseman_shop
داریم گریپهارو لیست میکنیم
۱۰-۱۲ تا گریپ دوربین کانن
برای دوربینهای مختلف
.
گریپ قطعهای هست که زیر دوربین وصل میشه و چندتا مزیت داره:
۱. رخ دوربین رو میبره بالا و سوژه بیشتر ذوق میکنه فکر میکنه شما خیلی حرفهای هستید!! (صادقانه!)
۲. دو تا باتری همزمان میخوره
هر باطری اگر قرار باشه مثلا ۵۰۰ شات عکاسی کنه، وقتی که دوتا باتری همزمان میزنید، ۱۵۰۰ شات میگیره! این دو باتری همدیگه رو شارژ میکنن.
۳. دکمه های شاتر و زوم و... هم در حالت افقی در دسترس میشن و هم در حالت عمودی، و تسلط عکاس خیلی بیشتر میشه.
#آموزشی
.
@FHaseman_shop
لطفا و حتما ابتدا احوال پرسی کنید!
شما الان صد ساله به من پیام ندادی!! چجوری روتون میشه همون اول بگی اطلاعات بده!
😇🤔
.
@FHaseman_shop
ما کاسب و مغازه نیستیم که شرایطی و... بتونیم تقدیمتون کنیم، چندتا وسیله از قبل مونده و میخوایم بفروشیم، همین همش.
.
خودتون از هرجایی که قبولشون دارید قیمت بگیرید، و زیر اون قیمت تقدیمتون میشود.
.
تمامی اجناس یا آکبند هستند، و یا در حد نو!
(چندتا دونهای که کارکرده هستن، نوشتیم کدومان)
.
@FHaseman_shop