سعی داشتم از اون منطقه عکس بگیرم...
چای خونه و پارک و اون منطقه...
خیلی منطقه ی خوشگلیه...
حس خوبی بهم منطقل میکنه 🛐🎀
اینجا از محوطه عکس گرفتم
چشمم یهو به اون دود گوشه تصویر افتاد
دود دوست ندارم ولی این دوده مثل فیلما پیچ پیچی رفته بود بالا 😝🤣🤣
◜紫の花⊹◞ 🍡
بعد اون مجسمه... هنچزم معتقدم دست شهیده خیلی درازه...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا