◜紫の花⊹◞ 🍡
در پی درخواستتون توی ناشناس برای چالش نوشتن این هم از این پ.ن متن ها هوش مصنوعی هست )امید وارم ک
روز اول :
وسیله ای دراز است که در دست جای میگرد. این وسیله سه بخش متفاوت و حیرت اور دارد. بخش اول ، بخش ساده ای است ولی همین بخش ساده باعث میشود کار من به عنوان کسی که ازش استفاده میکنم راحت تر بشه. چیزی مانند چرم مصنوعی دور بخش اول پیچیده شده و باعث میشود نرمی بی اندازه ای رو حس کنی. و مانند حوله عمل کچمیکند و عرق دست را هم به خود جذب میکند تا صاحبش ادیت نشود.
بخش دوم ، بخشی نازک است. اما به دلیل مواد سازنده ی خارقالعاده ی ان ، به راحتی نمیشکند.
در این بخش طرح و نگار هایی چشم گیر کشیده شده...این بخش ساید مهم به نظر نرسد ولی تنها دلیل استواری و استقامت این وسیله هنین بخش کوچک و ناچیز است.
و بخش سوم ، مهم ترین بخش این وسیله است. بخشی که حالت بیضی دقیقی به خود دارد. بخشی که طر و نقش هایی ریز و خارقالعاده در دور و محیط ان وجود دارد. و بین ان همه نقش و نگار سوراخ هایی به داخل بیضی وجود دارد تا بتوانیم تار هایی ظریف ولی در عین حال پولادین رو از میان این سوراخ ها گذر دهیم.
این تار ها با دقت کشیده شدند و الگوی خاص خودشان را دارند. و این تار های به نازکی نخ هستند و خیلی شکننده به نظر میرسند ولی این تار ها حکم دیوار دفاعی قصر را دارند. و به همین دلیل از سنگ هم محکم تر هستند.
این وسیله برای زندگی من وسیله ای مهم و برای حرفه ی من است.
میدانید این چیست؟
#challenge