هدایت شده از ✑ℍ𝕒𝕒𝕡𝕠𝕠𝕖𝕖❂
چالش
خب خلاصه،شما کاراکترتون رو کنار کاراکتر من میکشید اینطوری با رنگی که میخواید و کدشو اون بالا مینویسید (از روبیکا کش رفتم)
اگه ندیدم برام بفرستید پیوی که فور بزنم
#Challenge
منم از اینااااا
خیلییی خوب کشیدم از نظر خودم
این نسخه بزرگتر به نظر میرسه حس میکنم...
#Challenge