زندگیست دیگر،
تکه تکهات میکند و در انتها
میان تکههایت نوری از امید میتاباند.
فکر میکنید آدم از چه میمیرد؟
از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟!
نه!
آدم از بیامیدی میمیرد
از اینکه هر روز صبح چشمهایش را باز کند
و نداند چرا...!
پس از تحمل آنهمه درد،
کسی که به مقصد میرسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.