فکر میکنید آدم از چه میمیرد؟
از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟!
نه!
آدم از بیامیدی میمیرد
از اینکه هر روز صبح چشمهایش را باز کند
و نداند چرا...!
پس از تحمل آنهمه درد،
کسی که به مقصد میرسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.