منم خیلی جاها جواب دندون شکن دارم !
اما چون میدونم به جای دندون ممکنه دل بشکنه سکوت میکنم . .
سکوت کردم ؛ و یه سریا از چشم افتادن .
پرسید :
اگر دلتنگ هستی پس چرا اینقدر آرومی ؟
گفتم :
اگر دلتنگیم رو گریه کنم کور خواهم شد 😄
از این قلبم آتیش میگیره که حرفایی که آرزوم بود بهم بزنیا جلو خودم به یکی دیگه زدی😅🚶♀️