4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستان آهنگ اینو همین ورژنش رو اگه دارید میشه بدید بهم؟
Whaterlily
یه عادت مسخره ای دارم یهو رندوم حرفمو انگلیسی میگم
مثلا یکیو ببینید رندوم انگلیسی یه جمله بگه چه فکری دربارش میکنید ؟
هدایت شده از نگهبانان نورمِنگارد(Studying)
سلام و درود⭐️!
آربی میخواد تقدیمی بده مثلا.
شما این پیام رو بازفرست میزنید و زیر پیامتون فیلم/سریال موردعلاقه، خواننده موردعلاقه، رنگ و نوشیدنی موردعلاقهتون رو می گید و من براتون یه کلاژ اینشکلی درست میکنم+یه آهنگ و تیکه لیریک تیلور بهتون میدم.
لینکتون یا آیدیتون رو توی ستاره پایینی بندازید و قبل از بازفرست زدن حتما نگاه کنید که ظرفیت تکمیل نشده باشه!
May the Force be with you ⭐️!
Whaterlily
فیلم مورد علاقم wayne یا آرکین
خواننده نسا، نوشیدنی دلستر انگور قرمز😔
هدایت شده از چمنزارمرغابیها؛(بلک کازینز)
بله من باز آرکین ریواچ کردم و میخوام درموردش تقدیمی بدممبنقپتخفپبنینس🌟
اگه دوست داشتید اینو فور بزنید توی چنلای نازتون و اسم کرکتری که ازش خوشتون نمیاد (یا در مرحلهی شدیدتر، ازش بدتون میاد) رو بگید 🔆
منم چند تا ویژگی خوب و ناز از اون شخصیت میگم تا باعث بشه کمتر ازش بدتون بیاد 🎗
به طور کلی هدف این تقدیمی اینه که خوبیها رو در بین بدیها پیدا کنیمم ☀️
لینک و اسم شخصیت رو توی آبخوری بفرستید🪿
ظرفیت: ²⁰ چنل
Whaterlily
بله من باز آرکین ریواچ کردم و میخوام درموردش تقدیمی بدممبنقپتخفپبنینس🌟 اگه دوست داشتید اینو فور بزنی
همه کرکتراشو دوست دارم اخهههه😭
آمبسا ، فک نکنم هم قانع بشم💔