هدایت شده از تبلیغاتِآغوشِسرد
حالا که نت ملیه اینجا لازمت میشه!
مگه نمیخوای یه انیمه ی خاص ببینی که حوصله ات سر نره؟😶🌫️
یا مانگا هایی که پیداشون نمیکنی؟؟
پس زودتر جوین شو تا پاک نشده😫
https://eitaa.com/joinchat/2065499736C3f51f27822
هدایت شده از آغوشِسرد ..؛)
من یه دخترِ معمولیم
همیشه پوستم صاف نیست ، ناخنام کاشت نیست ، از تموم شدنِ همزمان ریمل و کرمپودرم حرص میخورم.
برای رسیدنِ یه بسته کوچیک و باز کردنش ذوق میکنم
و گاهی ساعتها بین خرید و نخریدنِ یه چیز میمونم.
وقتی گشنم و گرممه یه آدم دیگه میشم
میشه لطفا منو با این ورژنم قضاوت نکنی؟ سیر بشم مهربون میشم*
بعضی روزها انقدد حساسم که نتونم موهامو خوب ببندم، در کمدم بسته نشه ، پام گیر کنه به چیزی میشنمُ گریه میکنم.
و حتی فکر میکنم ، هیچکس منو درک نمیکنه ، همیشه دلم میخواد خودش بفهمه حالم خوب نیست ، بدونِ اینکه مجبور باشم توضیح بدم.
گاهی اصلا خودمم نمیدونم چمه و چی میخوام ، الکی دعوا راه میندازمُ این دست خودم نیست واقعا؛)
برام کادوی ارزون یا گرون مهم نیست ، توجه به جزئیات مهمه.
عاشقِ گلمُ عاشقِ اونی که برام گل میخره؛(
𝒥ℴ𝒾𝓃 𝓊𝓈
𓏲࣪ @Aghshe_srd 𓏲𐝃