00/00
یه روز پا میشی میبینی همونجایی!
همونجایی که همه ی این جنگیدنا،
زود بیدار شدنا، دیر خوابیدنا نتیجه داده.
همونجایی که همه چیز به نظرت درست میاد.
قلبت آرومه، روحت حالش خوبه، ذهنت مثبته، و هیچی نیست که نگرانت کنه، با تموم وجودت ادامه بده داری نزدیک میشی.🌖
اَندوه که به گلو میرسد، بُغض میشود.
به سَر که میرسد از چشمها سَرازير میشود.
و وقتی فَراتر از بدن باشد،
ما را از زمان جدا میکند.
گویی که وجود نداریم،
هستیم اَما نیستیم...
- تکههایی از یک کل منسجم.
00/00
احمد شاملو:
"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد...!
اینو بفرست سیو مسیج ک هر روز بخونیش:
هروقت حس کردی
کسی داره ازت دوری میکنه
دیگه هیچوقت مزاحمش نشو!
ارزش تو بیشتر از اینه ک بخوای
خودتو ب زور تو دل کسی جا کنی
بیداری؟!
خواستم بگم لطفا اونقدر قوی باش که بتونی رها کنی..
و اونقدر صبور باش
تا بتونی منتظر رسیدن چیزی باشی که لایقشی..
غصه نخور جانم
ما از این هم میگُذریم
مگر یادَت رفته باهم از چهها گذشتیم؟
مگر یادَت رفته هرچه سختتر شد ما امیدوارتر شدیم؟
مگر یادَت رفته با وجود همه سختیها میخندیدیم و به آینده امید داشتیم؟
مگر یادَت رفته با چیزهای کوچک چطور دلخوش بودیم؟
غصه نخور جانم
ما از این هم میگُذریم
باز هم در سرزمین ما خورشید طلوع خواهد کرد
باز هم دست در دست هم در ولیعصر قدم خواهیم زد
باز هم در کافهها قهوه مینوشیم
باز هم صدای خندههایمان گوش فلک را پر خواهد کرد
غصه نخور جانم
ما از این هم میگُذریم..
بچه ها.. بنویسید
اورتینک دارید بنویسید
نمیتونید تصمیم بگیرید بنویسید
سردرگم موندین بنویسید
هدف ندارید بنویسید
خیانت دیدین بنویسید
نمیتونید مووآن کنید بنویسید
شما نمیدونید این نوشتن چه کمک بزرگیه که از خودتون دریغش میکنید، خرجش یه خودکار و دفتره همین
بنویسید تا تاثیرش رو ببینید