eitaa logo
فروغ؛
175 دنبال‌کننده
44 عکس
10 ویدیو
0 فایل
وقت آن است که سبز شویم از میانِ خاکِستر. _محتوا؟فی‌الحال. _کپی؟خیر. _هَرچه میخواهَد دلِ تَنگَت بگو:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4714434
مشاهده در ایتا
دانلود
برای تنهایی برای عزیزی که از دست دادی برای عشقی که رهایت کرد برای درد بی پولی برای زجر بیماری برای جدایی‌ها برای غربت وُ بی‌کسی برای نرسیدن‌های مکرر برای خستگی‌هایت برای غمی که نمی‌توانی به کسی بگویی برای تسکینِ این همه رنج انسان بودن به آغوش خدا پناه ببر... «خدا هست»
‏همش به خودم میگم کم نیار، غصه نخور، وقت نداری که انقدر لوس باشی. باید کار کنی، باید پول دربیاری، باید مهاجرت کنی، باید زبان بخونی، مقاله بدی، و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه، ولی خب سخته. بخدا خیلی سخته..‌
19.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ازشون میخواد راجب اکسشون حرف بزنن🫠 فقط اخرش🥲🤣
‏ورزش کنید، لباس شیک بپوشین، با دوستان واقعیتون معاشرت کنید، عطر بزنید ، برای کارتون برنامه‌ریزی کنید، تو رابطه‌هاتون متعهد باشین، به عهدتون وفا کنید و معیارتون هم برای انتخاب آدم‌ها فقط اصالت و شخصیتشون باشه، به همین سادگی یک ‎آدم حسابی باشید...
‏- یه روز گوشیتو می‌ندازی یه کنار،استوری ها رو نمی بینی، دیر جواب می‌دی، نوتیف ها رو خاموش می کنی، چت ها رو باز نمی کنی، توی هر گروهی که هستی دیگه چیزی نمی نویسی، و می‌فهمی همه این چیزا الکی بوده. ‏زور اضافه میزدی تا با آدمهای بیشتری در ارتباط باشی و می‌خواستی همه رو راضی نگه داری و بعدش یادت میوفته توی همه ی اون مدت داشتی خودتو به خاطر بقیه از دست می‌دادی.
و ما در پایانِ تمامِ رنج‌هایمان، یاد گرفتیم هیچکس اَرزشِ این را ندارد که؛ بخاطرش زندگی را به خودمان سخت بگیریم.
این خانم روانشناسه بهم گفت: "وقتی بیش از طرف مقابلمون برای بقای رابطه تلاش میکنیم، تعادل رابطه به هم میخوره و طرف مقابلمون دچار سوء برداشت میشه، بنابراین یا هر روز بیشتر از مسئولیت خودش برای حفظ رابطه فرار میکنه یا پر توقع تر میشه و تلاشهای ما رو حمل بر وظیفه میکنه.." تمام مشکل من همینه..
انقدر با فکر و خیال خودتو اذیت نکن عزیز من تو یکمین نفر نیستی که این اتفاقات براش افتاده آدمای زیادی قبل از تو با این مشکلات زنده موندن و زندگی کردن رها کن.. دلت آروم✨
‏مزایای رل نداشتن: 1-آرامش داری 2-در اختیار خودتی 3-وقتت برای خودته 4-میتونی رو کارهات تمرکز کنی 5-لازم نیست هر پنج دقیقه یک بار تلگرامو،ایتا،روبیکا،اینستا...چک کنی. 6-صرفه جویی در پول-انرژی 7-کلا عشقی که نباشه شکست عشقی هم نیست! 8-مجبور نیستی عن بازیا و نق زدنهای طرف رو تحمل کنی..پس خوش باش:)
..
انگار تو از جای بریدگی زخمی، از تن من روییدی🌱 |فروغ فرخزاد|