eitaa logo
فروغ؛
175 دنبال‌کننده
44 عکس
10 ویدیو
0 فایل
وقت آن است که سبز شویم از میانِ خاکِستر. _محتوا؟فی‌الحال. _کپی؟خیر. _هَرچه میخواهَد دلِ تَنگَت بگو:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4714434
مشاهده در ایتا
دانلود
‏مزایای رل نداشتن: 1-آرامش داری 2-در اختیار خودتی 3-وقتت برای خودته 4-میتونی رو کارهات تمرکز کنی 5-لازم نیست هر پنج دقیقه یک بار تلگرامو،ایتا،روبیکا،اینستا...چک کنی. 6-صرفه جویی در پول-انرژی 7-کلا عشقی که نباشه شکست عشقی هم نیست! 8-مجبور نیستی عن بازیا و نق زدنهای طرف رو تحمل کنی..پس خوش باش:)
..
انگار تو از جای بریدگی زخمی، از تن من روییدی🌱 |فروغ فرخزاد|
منك العيون ومني القصائد. از تو چشمات، شعر بامن!
فروغ چقدر قشنگ گفته: آدم‌هايی که بیشتر از من و تو سرشان می‌شود می‌گویند انسانِ متمدن کسی است که در تنهایی احساس تنهایی نکند. تو باید برای خودت یک دنیای درونی داشته باشی و همچنین تکیه‌گاه‌های ثابت روحی و فکری! یعنی در عین حال که در میان مردم زندگی می‌کنی خودت را کاملا از آن‌ها بی‌نیاز بدانی. مردم هیچ به ما نمی‌دهند که ما خودمان از به‌دست آوردنش عاجز باشیم! از مردم، فقط رنج و ناراحتی و سر و صدای بیخود نصیب آدم می‌شود!
اصلیه اون دخترى بود كه بى توجهيت واسش دردناك تر از بى پوليت بود و تو ‏مفت باختيش.
به کوتاهی آن لحظه که شادی گذشت؛ غصه هم می‌گذرد..
زن‌ها "یهو" قاطی نمی‌کنن! سکوت و صبوری‌ای که ماه‌ها تحملش کردن، فقط برای این بوده که رابطه حفظ بشه... ولی چون طرف مقابل فقط بلده وقتی داد زده شد یا اشک ریخته شد متوجه بشه، فکر می‌کنه دعوا "ناگهانی" بوده! نه عزیزم... این آخرین مرحله‌ی یک فرسایش طولانیه که تو نفهمیدیش...
«‏ما هُو لک، سوف یَجِدک» چیزی که از آنِ توست تو را پیدا خواهد کرد..🤍
تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی.
عزیزم آدمای سمی همیشه داستان رو از جایی تعریف می‌کنن که تو دیگه نتونستی تحمل کنی و واکنش نشون دادی؛ اما هیچ‌وقت نمی‌گن خودشون چطوری تورو از نظر روحی و احساسی نابود کردن. اونا قصه رو طوری می‌گن که انگار همه چیز تقصیر تو بوده، اما پشت این سقوط احساسی تو مدت ها بی انصافی و زخمه! بنای این اینقدر حرص حرفای که میزنن رو نخور، رها کن بزار تو تفکرات واهی خودش سرگردون باشن!
امروز:)