eitaa logo
فروغ؛
175 دنبال‌کننده
44 عکس
10 ویدیو
0 فایل
وقت آن است که سبز شویم از میانِ خاکِستر. _محتوا؟فی‌الحال. _کپی؟خیر. _هَرچه میخواهَد دلِ تَنگَت بگو:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4714434
مشاهده در ایتا
دانلود
من مذهبیِ جمع غیرمذهبیا و غیرمذهبیِ جمع مذهبیام. ‌
یه متن خوندم خیلی درست و به جا بود، میگفت: "تو امکان نداره یه آدم دروغگو پیدا کنی که به کسی اعتماد کامل داشته باشه، یا آدم خیانت کاری که باور داشته باشه طرف مقابل کاملا بهش متعهده. از اونور اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه. میخوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور میبینه که خودش هست. زیاد درگیر رفتارهای آدما نشو.
اینو میگم ولی فقط بین خودمون بمونه. واقعاً دوست دارم یکی رو عمیقاً دوست داشته باشم؛ باهاش راحت باشم، هرچی اذیتم می‌کنه بهش بگم، پیشش آروم بگیرم و قلقم رو بلد باشه، خودم رو پیشش سانسور نکنم، هر چقدر خواستم و تونستم بهش ابراز علاقه کنم و نگران هیچی هم نباشم.
‏میگفت من بتمنم ولی دروغ گفت پرنسس بود.
‏اجازه نده مردم تورومصرف کنن، بهت زنگ نمیزنن؟برو بخواب، بهت پیام نمیدن؟گوشیتوکناربذارو روزبهتری داشته باش، جواب پیامت رونمیدن؟ صفحه چتت رو حذف کن، تلاشی نمیکنن؟ تو هم تلاشی نکن،اجازه نده شادی تووابسته به کسی باشه وانقدر بوجودت متکی باش که حضوریاغیاب هیچکس نتونه آرامشت رو بهم بزنه.
دخترا وقتی ناراحت میشن مکانیزم "باشه" رو فعال میکنن.
به قول فروغ فرخزاد: برای همه خوب باش، آن کس که فهمید، همیشه در کنارت خواهد بود و آن کس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبی هایت تنگ میشود✨
‏من سگگگگگ همه عالمم اگه یه بار دیگه جواب اینو بدم. گوشیم:*دینگ* +من:
نمیدونم کی الان نیاز داره اینو بشنوه اما باور کن اونی که فکر میکنی هیچوقت از ذهنت پاک نمیشه و قراره تا آخر عمر حسرت رفتنش و ترک کردنت تو قلبت بمونه، میره، به خدا که میره از فکرت، میره از قلبت، بهترشم میاد و پر میکنه قلبت رو، مطمئن باش جاش برای بهتر از اون خالی شده، اعتماد کن به من و باور داشته باش که همیشه باید رها کنی تا جای بهترش باز بشه...
از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه، نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره. کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. الان برای ساختن اون آینده به خودت بیشتر فکر کن.
اکیپ؟! نه مرسی من دایره ی دوستام رسیده به زیر ۳ نفر.
با جمله ( بخر نزار تو دلت بمونه ) خودمو فقیر کردم.