یه متن خوندم خیلی درست و به جا بود، میگفت:
"تو امکان نداره یه آدم دروغگو پیدا کنی که به کسی اعتماد کامل داشته باشه، یا آدم خیانت کاری که باور داشته باشه طرف مقابل کاملا بهش متعهده.
از اونور اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه.
میخوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور میبینه که خودش هست.
زیاد درگیر رفتارهای آدما نشو.
اینو میگم ولی فقط بین خودمون بمونه. واقعاً دوست دارم یکی رو عمیقاً دوست داشته باشم؛ باهاش راحت باشم، هرچی اذیتم میکنه بهش بگم، پیشش آروم بگیرم و قلقم رو بلد باشه، خودم رو پیشش سانسور نکنم، هر چقدر خواستم و تونستم بهش ابراز علاقه کنم و نگران هیچی هم نباشم.
اجازه نده مردم تورومصرف کنن، بهت زنگ نمیزنن؟برو بخواب، بهت پیام نمیدن؟گوشیتوکناربذارو روزبهتری داشته باش، جواب پیامت رونمیدن؟ صفحه چتت رو حذف کن، تلاشی نمیکنن؟ تو هم تلاشی نکن،اجازه نده شادی تووابسته به کسی باشه وانقدر بوجودت متکی باش که حضوریاغیاب هیچکس نتونه آرامشت رو بهم بزنه.
به قول فروغ فرخزاد: برای همه خوب باش، آن کس که فهمید، همیشه در کنارت خواهد بود و آن کس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبی هایت تنگ میشود✨
نمیدونم کی الان نیاز داره اینو بشنوه اما باور کن اونی که فکر میکنی هیچوقت از ذهنت پاک نمیشه و قراره تا آخر عمر حسرت رفتنش و ترک کردنت تو قلبت بمونه، میره، به خدا که میره از فکرت، میره از قلبت، بهترشم میاد و پر میکنه قلبت رو، مطمئن باش جاش برای بهتر از اون خالی شده، اعتماد کن به من و باور داشته باش که همیشه باید رها کنی تا جای بهترش باز بشه...
از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه، نه استوریها و برنامهها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره. کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. الان برای ساختن اون آینده به خودت بیشتر فکر کن.