بیداری؟
خواستم بگم..
تو به اندازه ی تمام شکست ها و دوباره بلند شدن هات..
به اندازه ی تموم از دست دادن ها و دوباره سر پا شدن ها..
به اندازه ی کلِ قضاوت شدن ها و با وجودشون ادامه دادن هات..
و به اندازه ی تموم سختی ها و ناملایماتی که تحمل کردی"قوی شدی"
همین تفاوت ها از تو یه آدم توانمند ساخته...
یادت باشه زغال سنگ زیر فشار به الماس تبدیل میشه پس لطفا همینجوری ادامه بده..
قشنگ ترین قانون کارما اینه:اگر به جای محبتی که به کسی کردی،بی مهری دیدی مأیوس نشو؛چون برگشت آن محبت را از شخص دیگری،در زمان دیگری و در رابطه باموضوع دیگری خواهی یافت.
شک نکن!
تو فقط خوب باش و خوب بمان..
همه ی اینا
بودن های بی جا!
موندن های بی جا!
گریه های بی جا!
حرف های بی جا!
اصرار های بی جا!
نگرانی های بی جا!
ساده بودن های بی جا!
محبت های بی جا!
برای آدمای اشتباه،توقع های بی جا میاره! خودتو وقف کسی نکن که خودشو به نفهمی زده..
چرا فکر می کنیم اگر پیغام یک نفر را دیر جواب بدهیم، جذاب می شویم؟ چون ما تهی از هرگونه عزت نفس هستیم.انقدر وجود خود را بی جذابیت می دانیم، آنقدر خود را دست کم می گیریم که برای جذاب به نظر آمدن، آن هم یک جذابیت کاذب و نفرت انگیز، دست به روش های غلط می زنیم. کجای دنیای بیشعوری و
دیر جواب دادن از قصد را،یکی از روش های جذابیت میدانند؟ هیچ جا، فقط ایران ما باید با روش های منطقی
جذاب باشیم، نه با روش های نفرت انگیز وسرشار از عقده و بیشعوری.
اینکه جواب پیغام یک فرد را از قصد دیر بدهیممارا در چشم و فکر آن فرد
منفور می سازد، نه جذاب!
بلکه جذابیت حقیقی، زود به داد دوست رسیدن است. زود سنگ صبور مردم شدن است،خونگرمی است،
زود پاسخ دادن به امر و نیاز مردم است.
لطفا با روش های غلط، احساس جذابیت نکنیم...!
دوس پسر نداشتن خيلي بهتر از داشتنه، نداشته باشی شونصد نفر بهت محبت ميكنن كه مخت رو بزنن، داشته باشی یه گراز بي احساس چپ و راست میاد گند میزنه تو اعصابت.
اجتماعی بودن با همه پَریدن نیست!
با هر کَسوناکَس حرف زدن نیست!
به هرکسی که میرسه لبخند زدن نیست!
اجتماعیبودن یعنی بدونی با هر کَسی تو هر موقعیتی چهطور رفتار کنی…
قرار نیست لاس زدن های بیخود خودتون رو با «اجتماعی بودن» توجیه کنید…
عیسی مسیح چقدر قشنگ میگه که: «بخواهید، که به شما داده خواهد شد؛ بجویید، که خواهید یافت؛ بکوبید، که در به رویتان گشوده خواهد شد.»
اینو روزی هزار بار تکرار کن:
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو