اینو روزی هزار بار تکرار کن:
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
کاری رو که ۱۰۰٪ نشده به کسی نگو
از نظر روانشناسی صحبت کردن مجازی یا حقیقی با کسی که دوسش دارین مثل داروی خواب اور روی مغز اثر میزاره و باعث میشه با آرامش بیشتری بخوابید.
اگه داری اینو میخونی:
برات آرزو میکنم که بهترین شغل ممکن،یه رابطه ی پایدار،خونهی رویاهات، ماشینی که همیشه ذوقشو داشتی، خبرهای خوب و چیزهایی که داشتی براشون تلاش میکردی رو به دست بیاری.
باور کن تو لیاقتش رو داری✨
به خودتون خیانت نکنین!
چرا باید هر شب با گریه بخوابی؟به خاطر کی،به خاطر چی؟!کسی که حالتو نمیفهمه،اگه میخواست میتونست با یه جمله حالتو خوب کنه خودتو نابود نکن!
بعضیا نمیفهمن؛بعضیا لیاقت دوست داشتن شما رو ندارن،دوست داشتنت رو هدر نده؛واسه کسی نگه دار که قدرشو بدونه..رو پاهات بایست تو لیاقت اینو داری که هر لحظه حالت خوب باشه!
میگفت این دوست داشتنا همش نقش بازی کردنه،همش قلابیه!همش عزیزم و قربونت برم های الکی..واگرنه آدم کنار اونی که دوسش داره،هم بچه تر میشه؛هم بیشتر غُر میزنه؛ لجبازی میکنه؛دلتنگ میشه،بلاک میکنه؛آنبلاک میکنه،نمیتونه حتی یه لحظه هم بهش فکر نکنه و حتی اگه خود آدم از درست بودن و موندش تو رابطه مطمئن نباشه؛ اما شک نداره که بدون اون هم نمیتونه ادامه بده :)
برای تو مینویسم که عزیزتر از جان شدی و لازم تر از نفس.
عزیز دور،عزیز دست نیافته،عزیز بوسیدنی،عزیز قلبم،
برای تو مینویسم که خواستم تورا در آغوش بکشم؛ولی دستانم کوتاه بود.
برای تو مینویسم که بوسیدنت آرزو بود.
برای تو مینویسم که یک جهانی.
مینویسم برای تمام روزهایی که قرار است نباشم.باشد که بدانی و بدانند که تورا دوست می داشتم؛
بسیار،بسیار...