اگر روزی غمگین روبهروی تو ایستادم،
فکر نکن که چهقدر ضعیف و کمتوانم؛
به این فکر کن که تو را امن دیدم
و روی تو حساب کردم،
که روی غمگینم را نشانت دادم.
میبینی؟ طوری در رنجکشیدن ماهر شدهای،
که گاهی خودت هم زخمهایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!
باید قبول کنیم که بعضی از آدما وقتی که باهاشون ارتباط نداریم قشنگن،
وقتی که باهاشون نون و نمک نخوردیم قشنگن،
وقتی که راز هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی که ضعف هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی تو خلوتمون راه پیدا نکردن قشنگن،
خلاصه که بعضی آدما از دور قشنگن،
دور نگهشون دارید تا صدمه نبینید.
«هیچکس نمیداند که برخیها چه انرژی عظیمی صرف میکنند تا فقط "عادی" به نظر برسند.»
-آلبرکامو.
قدرتمندتر از عشق، احساس مسئولیت است.
آنکه در قبال تو احساس مسئولیت میکند، فراتر از عشق دوستت دارد.
النساء في الشرق الأوسط يملكن ثلاث ثروات:
عيونٌ جميلة، أحزانٌ دائمة، وشجاعةٌ لا مفرّ منها.✨
زنهای خاورمیانه از هر چه خالی باشند،
در سه چیز غنیاند:
چشمهای زیبا؛ غمهای همیشگی و شجاعتی ناگزیر...