Parnia
چرا یه دختر بچه ی ناز خیلی رندوم باید بیاد تو بغلم اخه
وای>>>>>>>مرسی وای خیلی نازی وای
من هرجوری حساب میکنم دو راه بیشتر نیست
یا از نبود من روانی شدی یا کارمای منه
مگه نه این حجم زوال عقلی یه خورده عجیبه😃😃
مگه میشه اخه