530.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙏🏻🙏🏻درسته ما کافر دیده میشیم به چشم خیلیا ولی خب؟
ما ارادت زیادی داشتیم و داریم نه؟
فقط زیادی به اسم اسلام اذیتت کردمون')
نوشتیم چرا که تنها با کلمات میتوانستیم زخمهایمان را بانداژ کنیم. از ما نامههایی به جا خواهد ماند که آغشته به شرقیِ پرفروغ چشمهای تو هستند.
دیدار بعدیمان باشد در آسمانها، روزی که در آغوش یکدیگر، جایی میان اَبرهـا والـس برقصیم.