آقای ثابتی میتواند خوب یا بد باشد و ما مثل شما اهل مقدس سازی از کسی نیستیم. طبیعتا تفکر من به امثال ایشون نزدیک تره. ولی یه چیزی در مخالفان ایشون بشدت بی اخلاقی و نفهمیه. اونم اینکه وقتی میخوان به مخالفت بپردازن از سن و سالش میگن. جوانک خام و...
شما ها خودتون در سن های خیلی کمتر از ایشون وارد سیاست شدید و حتی مسئولیت های سنگین تری هم داشتید. خروجیشم شده گل و بلبلی که الان تحویل دادین. همه میگید جوانگرایی باید باشه. بعد توی انتقادا انقد دستتون خالیه که دوس دارید به سن و سالش بپردازید؟
@fraame
فریم
کویت اومده فیلم منتشر کرده که آقا ببینید پهپاد ایرانی خورده فرودگاه نه پاتریوت ، بعد حواسش نبوده این
تو اینستاگرام هم من دیدم خیلی دارن مظلوم نمایی میکنن تو پیجای خارجی