چون این روزها وفاقیون دارن به انقلابیها برچسب خوارج میزنن باید بگم که
خوارج اولش امیرالمومنین رو تو فشار گذاشتن که با معاویه مذاکره کنن
بعد که گند مذاکره در اومد گفتن مسئولیت مذاکرات با علی(ع) بود
این موضوع براتون آشنا نیست؟
یه عده تو این مملکت نبودن که اول برای برجام به رهبری فشار آوردن و برجام رو بدون در نظر گرفتن شروط رهبری امضا کردن بعد که گند برجام دراومد گفتن تقصیر رهبری بوده؟
@fraame
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی ناموس تر از ترامپ بدون شک این پهلوی ها هستند
@fraame