eitaa logo
فریم
38.9هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
2.3هزار ویدیو
12 فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ گروه👇 https://eitaa.com/joinchat/3939894726C55a33e8156
مشاهده در ایتا
دانلود
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعلام جزئیات شگفت‌انگیز عملیات امشب مقاومت: حماس چهار کمین پی‌درپی اجرا کرده است! رسانه‌های عبری اعلام کرده‌اند که: کمین اول با انفجار یک بمب صورت گرفته وقتی نظامیان کمکی برای نجات گروه کمین‌خورده وارد منطقه شدند، بمب دوم منفجر شده و خود آنها نیز کمین خوردند. وقتی که گروه سومی نیز برای نجات دو گروه اول وارد شده، یک بمب دیگر آنها را هم هدف قرار داده است. ماجرا به اینجا ختم نشده و سپس یک بمب چهارم منفجر شده و بعد از آن، نیروهای نیروهای حماس نظامیان اسرائیلی کمین‌خورده را به رگبار بسته‌اند. @fraame ☫رسانه فریم☫
یکبار برای همیشه فرق واقعیت و هوش مصنوعی رو بفهمید @fraame ☫رسانه فریم☫
فصل یازدهم کتاب «نبرد من»، آدولف هیتلر: طرح صهیونیستی برای ایجاد یک دولت یهودی در فلسطین با هدف زندگی در آنجا نیست، بلکه برای ایجاد یک سازمان مرکزی برای کلاهبرداری و جنایت جهانی آن‌هاست @fraame ☫رسانه فریم☫
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنها ویدیویی که تو این شرایط آرومم میکنه @fraame ☫رسانه فریم☫
خوب ای کیو، پس با چیه آمریکا مشکل داریم @fraame ☫رسانه فریم☫
جمهوری اسلامی مارو کلک زد (میخواستن مارو گروگان بگیرن) @fraame ☫رسانه فریم☫
دموکراسی اینطوریه که ۱۶ میلیون آدم میتونن گند بزنن به زندگی ۷۴ میلیون آدم دیگه و بعدشم بگن خوب کردیم دوست داشتیم، دلمون خواست .. به امید حذف کامل دموکراسی از سپهر سیاسی و ساختار تصمیم گیری ایران
اگر قرار نیست مردم رو آگاه کنید(پولشم که دارید) دموکراسی رو حذف کنید کشورهای آسیایی دموکراسی نداشته باشن بهتره، اختیارات ولی فقیه رو زیاد کنید این چه وضعیت حکمرانیه؟ رهبری ده بار تذکر باز اینا میرن کار خودشون رو میکنن
مردمی که با آوردن الکسیس به ایران مهندسی میشن و میرن به احمق هایی مثل روحانی و پزشکیان رای میدن، حق رای نداشته باشن بهتره دموکراسی زمانی خوبه که جهاد تبیین کنی و مردم رو به سمت حق ببری ولی دستگاه های طویل و بدرنخورنتون دوست ندارن کار کنن پس به نفع حکومت و مردمه که دموکراسی حذف بشه و رهبری کشور رو هدایت کنه
حداقل یه کاری کنین فرد منتخب رجل سیاسی باشه لاریجانی رو برای چی رد صلاحیت کردین؟ حداقل از پزشکیان بیشتر حالیش بود برای چی کشور رو در وضعیت جنگی دادین دست این پیرمرد که از دنیا پرته؟
طرف زده ۱۱۰۰نفر از کودک تا زن حامله رو شهید کرده بعد اینا دوباره میخوان برن باسن ترامپ رو بوس کنن با پروژه دادن به اکانت های تویبتری مسخرشونم میخوان ماله بکشن
به خدا این پول هایی که خرج میکنین حرامه حداقل اینقدر ضایع کلمه هوشمندانه رو به کار نبرید @fraame ☫رسانه فریم☫