سلامممممم،پیام اوللللل آخ جون...😂
______
استغفرالله 📿😂🤦
از سنت خجالت بکش فهمیدم کیستی😔🤣
این خونه مال کجاستتتتتت 🥹🥹🥹 تو صبح پیش من بودی الان کجایی؟ نکنه قم از این جور جاها داره و من خبر ندارم؟😂🙂
__
خونواده رفتن شمال عکساش داره میاد😂🥲
الانم کانونم....
-شب دوباره همانیم ؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا ! حتی اگر تمام روز در قَوی ترین حالاتِ ممکنِ یک انسان زیسته باشیم .