🪐:خب... اول از همه من عاشق آسمونم پس پست های فضایی تو دوست دارم دوم در جواب شرایط کشور، کِی تکلیفش معلوم بوده که الان رو هوا بودنش عجیبه؟ 😅
...
🌘:نکته بسیاااار دقیق و سنگینی بود..
و اینکه ممنون که چنل من رو انتخاب کردییییی✨☃️
𝕷𝖚𝖓𝖆𝖗 𝕰𝖈𝖑𝖎𝖕𝖘𝖊
دوستان این چیزی که توی این کلیپ میبینید بهش میگن ستون های آفرینش.. این یه منطقه ستارهزا توی فضاست
دوستان یه نکتهای ایز این دوست خوبمون پیدا کردم..🥲🚶♀
دانشمندان بعداً فهمیدند که ستونهای آفرینش را یک ابرنواختر نزدیک (که ۶۰۰۰ سال پیش منفجر شده) عملاً از داخل نابوده کرده. ولی چون نور تخریب هنوز به ما نرسیده، ما هنوز دروازه را باز میبینیم. یعنی این دروازه الان دیگر وجود خارجی ندارد – فقط "خاطره نوری" آن از ۷۰۰۰ سال پیش دارد به چشم ما میرسد.