دانشمندان بعداً فهمیدند که ستونهای آفرینش را یک ابرنواختر نزدیک (که ۶۰۰۰ سال پیش منفجر شده) عملاً از داخل نابوده کرده. ولی چون نور تخریب هنوز به ما نرسیده، ما هنوز دروازه را باز میبینیم. یعنی این دروازه الان دیگر وجود خارجی ندارد – فقط "خاطره نوری" آن از ۷۰۰۰ سال پیش دارد به چشم ما میرسد.
میخوام یه چیزی بگم..
فکر کنین اینهمه سریالی که با زیرنویس دیدین..؛
زیرنویس ها اصلا ترجمه واقعی دیالوگ ها نبوده..😊✨