گاهی از روزا اونقدر درازن که تو یادت نمیاد چطوری شروع شد..وسطش چی شد و چجوری اینجایی..!؟
اگه میخواین اتفاقات خوب و بدی که براتون افتاده رو تخلیه کنین حتما اونجا بگید..
🪐:سلااام حالت خوبه؟
...
🌘:سلامم..مرسی..همه چی خوبه..تقریبا..،
روزا در حال گذرن..بههر حال میگذرن..