گاهی از روزا اونقدر درازن که تو یادت نمیاد چطوری شروع شد..وسطش چی شد و چجوری اینجایی..!؟
اگه میخواین اتفاقات خوب و بدی که براتون افتاده رو تخلیه کنین حتما اونجا بگید..
🪐:سلااام حالت خوبه؟
...
🌘:سلامم..مرسی..همه چی خوبه..تقریبا..،
روزا در حال گذرن..بههر حال میگذرن..
🪐:اضطراب اجتماعیم و هی سرزنش خودم و یه جورایی دشمنی با خودم اذیتم میکنه
...
🌘:نمیخوام وارد کلیشه و این حرفا بشم..؛
ولی بیا بیشتر توی خونه بمونیم و فیلم نگاه کنیم..
منم نصف مشکلاتم با همین مشکلاتی هست که تو با خودت داری..
از الآنت خودمم نمیدونم چیزی بگم..ولی بعد از اینکه اون چیزی که بابتش اضطراب داری تموم شد حتما بیا یه شستشوی روحی و روانی به خودمون بدیم..واقعا منم به یه روز هایی نیاز دارم که اضطراب یا استرس از هیچی توش نباشه..