🪐:سلااام حالت خوبه؟
...
🌘:سلامم..مرسی..همه چی خوبه..تقریبا..،
روزا در حال گذرن..بههر حال میگذرن..
🪐:اضطراب اجتماعیم و هی سرزنش خودم و یه جورایی دشمنی با خودم اذیتم میکنه
...
🌘:نمیخوام وارد کلیشه و این حرفا بشم..؛
ولی بیا بیشتر توی خونه بمونیم و فیلم نگاه کنیم..
منم نصف مشکلاتم با همین مشکلاتی هست که تو با خودت داری..
از الآنت خودمم نمیدونم چیزی بگم..ولی بعد از اینکه اون چیزی که بابتش اضطراب داری تموم شد حتما بیا یه شستشوی روحی و روانی به خودمون بدیم..واقعا منم به یه روز هایی نیاز دارم که اضطراب یا استرس از هیچی توش نباشه..
🪐:من آخرین امتحان فرداست
...
🌘:این یکی از بهترین ترین اخباری هست که یه دانشآموز میتونه متوجهش بشه..نمیدونم چرا ولی منم خوشحال شدم..😃
موفق باشییییی..با آرزوی بهترین روزا..✨💟
البته نه اون پری دریایی هایی که به عنوان ایده تزئین دفتر توی بعضی جاها دیده میشه..
اگه مجموعه سینمایی دزدان دریایی کارائیب رو دیده باشید، دقیقا منظورم رو میفهمید.
🪐:https://eitaa.com/frozen_orbit/151
البته غیر حضوری بودم و واقعا مسخره ترین امتحان ام رو دادم👌🏼 کلن پنج نمره ای بود اما خب بلاخره تموم شد الحمدلله💆🏼
...
🌘:غیرحضوری ها همشون همینطورین😕...اما بازم خوب شده دیگه..حداقل این اوضاع تموم شد..😌
🪐:https://eitaa.com/frozen_orbit/151
تو هم موفق باشی بانووو🫂🥹
...
🌘:مرسییییییییی🌻💟
🪐:https://eitaa.com/frozen_orbit/150
خیلی ممنون بابت حرفات بانو🥲🫂💙
امید که حالِ دلِ انسان های خوب ،آروم باشه🌿
...
🌘:خواهشمیکنممم..💫