دوستان توی ناشناس با من رو راست و صادقانه باشید لطفا و جواب سوالم رو بدین..
اینجا همه دخترید؟
🪐:عزیز دلمممممم
سلام گلم
یوآ ام
یه پیام برات تو کانال گذاشتم
و اینکه امیدوارم فردا بتونی بهترین نسخه خودتو ببینی :)
...
🌘:وای..مرسی یوآ جان...💟
دیدم پیامو..اتفاقا خیلی خوشحال شدم..تو هم موفق باشی..مرسی که اینقدر خوبییی🌻
🪐:بله من دخترمممممم
میخوای سوال بپرس
...
🌘:همینکه میگید کافیه😺..فقط میخواستم آمار بگیرم همه دخترین؟!
𝕷𝖚𝖓𝖆𝖗 𝕰𝖈𝖑𝖎𝖕𝖘𝖊
🪐:عزیز دلمممممم سلام گلم یوآ ام یه پیام برات تو کانال گذاشتم و اینکه امیدوارم فردا بتونی بهترین ن
حاجی پشمامم..چطوری ۸۱۱ نفر این ناشناس منو خونده؟؟😐
🪐:والا منم دخترم.فکرنکنم اینجا پسرداشته باشیم.اگه بنظرت یه اکانتی مشکوکه ریمش بزن.
...
🌘:چی بگم..نمیدونم..شاید حق با تو باشه..