مثلا:
عادی ترین چیزی که توی خیلی از حکومتها هست اختلاف طبقاتیه.
فساد خانواده سلطنتی ولی در ظاهر خیلی پاک دامن و خیلی خوبان.
یا اینکه مثلا توی یه دادگاه چون قاضی ها جزو طبقه اشرافزادگان بودن، فقیر دزدی میکرد گردنش رو میزدن ولی اگه یه اشراف زاده همون کار رو میکرد، کاری بهش نداشتن..
کلا معایب دوره ویکتوریا از مزایای اون خیلی بیشتره..در کل این دوره خیلی افتضاحه..
من که قیدشو زدم..🚶♀
🪐:https://eitaa.com/Frozen_Orbit/23 واي عالى بود واقعا عالى بوددد عالىى اصلا نمى دونم چجورى توصيفش كنم فقط ميشه گفت عالى و جذاب و قشنگ
ممنونننن واقعااا 😭😭😭😭😭😭( رمضان و نونعنايي)
...
🌘:رضایت دوست عزیزمونننن..خواهش میکنمممم...
🪐: ريا نباشه يه infjعم 😔💙(مزدلفه(منو با اين اسم بشناسيد 😂😁💙))
...
🌘:چه جمع قشنگی اینجا داریم.. ✨
🪐:https://eitaa.com/Frozen_Orbit/22
اصلا خود خود منه😭😭😭😭😭🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻
...
🌘:خوشحالم که خوشتون اومددد..✨🌄
چرا وقتایی که میخوای از هدفت از زندگی از برنامهت دست بکشی، یه بار از خودت نمیپرسی که تا اینجا اومدم اگه بعدش برم. چه اتفاقی میافته؟
چرا از خودت نمیپرسی که اگه نتیجه بدن چی میشه؟
چرا یکم چشماتو نمیبندی بهش فکر نمیکنی؟
دو دقیقه بهش فکر کن..شاید برگشتی و هدفت جواب داد..
حتی یه درصد...؛
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستان این چیزی که توی این کلیپ میبینید بهش میگن ستون های آفرینش..
این یه منطقه ستارهزا توی فضاست که ساختار غبار ها و گاز های میانستاره ای هست به خاطر فشرده شدن تابش ستاره های پر جرم توی فضا شکل ستون در اومدن..
‐ شما فقط این زیبایی رو ببینید..✨
میبینید؟ چه چیزهایی هست که در این حد وصف نشدنی ان و همه نسبت بهشون بی توجهن..
(تصویر پایین سمت راست توسط تلسکوپ جیمز وبئه و تصویر پایین سمت چپ واسه تلسکوپ هابلئه..اون کلیپ بالا هم یه ویو زنده ازشه..)
#فضا #ماه #سحابی