ناشناس ماست..📬🌐
.
.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_oxh01gl&btn=Write
بین همه مشکلات، خنده عصبی اونجاست که میگه: خب، اوضاع خرابه، ولی حداقل یه خنده ای میزنیم.
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‐ من عاشق آفتاب ساعت 16:00 بعد از ظهرم..
‐ زمانی که خورشید مایل میتابه..
‐ همه چیز زیبا میشه..
...
‐ و من عاشق هوای بارانی ام.
[یه دیالوگ توی یه سریالی بود، میگفت..
بهخاطر تغییر مجبوری یه سری از آدمای توی زندگیتو حذف کنی..]
تا حالا شده واسه رسیدن به یه هدفی، اونو بیشتر از صد بار یا کلا چند صفحه رو فقط با جمله "من بهش میرسم" یا "من بهش رسیدم" پر کنید ولی آخر سر هم ترس اینو داشته باشید که بهش نرسید؟و حتی گاهی اوقات هم از خودتون ناامید بشید..ولی بازم اون کار رو انجام بدین؟!
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی از مواقع همین یه حرکت واسه من کافیه؛