هدایت شده از "تسی،روحگمشده²|🇵🇸"
ما توی سه شنبه های مهدوی که میرفتیم، یه دفترچه دعا بهمون دادن
احتمالا اینو میدونی که دعا کردن واسه بقیه خیلی بهتره و حضرت فاطمه هم اول برای همسایه هاشون دعا میکردن بعد خودشون
بعد توی این دفترچه هر صبح یه صفحهشو(فک کنم 20 تا جا داره البته درست یادم نیست شایدم 40،30 تا بود) کامل میکردیم ینی اسم افرادی که میشناختیمو توش مینوشتیم بعد واسهشون دعا میکردیم
البته اگه مثلا روز بعد اسم کسیو یه صفحه قبل نوشتیمو این صفحه هم بنویسیم ایرادی نداره ولی هرچی متنوع تر بهتر
خیلی چیز جالبی بود خلاصه
یه چیزی جالبیم شنیدم که میگفت انیشتین صبحا که از خواب بیدار میشده اولین کاری که میکرده این بوده که اسم چند نفر از افرادی که توی زندگیش بهش کمک کرده بودنو با صدای بلند میخونده و میگفته من به اینا مدیونم
دعا کردن خیلی قشنگه واقعا
چه خوب آدم واقعا یه وقتی بذاره براش✨
هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴
پلی لیستامم یه خواننده سبکش راکه یکی متاله یکی پاپه یکی رپه یکی فانکه اصلا عالیه
هدایت شده از 🔸 آپادانا|نقاشی دیجیتال🔸
این پیامو فوروارد کنید کانالتون و اگر من نداشتم کانالتون رو لینکشو بهم میدین
عکس اوسیتونو یا کاراکتر مورد نظرتونو برای من @apadaa بفرستین
منم اونو براتون لگو شده تقدیم حضورتون میکنم
هدایت شده از "تسی،روحگمشده²|🇵🇸"
اینجانب تسی کله قارچی(صاحب تمیارستان قارچ ها) میخواد تقدیمی بدههه✨
شما این پیام حاوی ویتامین 🤡 رو 4 میکنین توی چنلاتون و من طبق وایبی که میگیرم یکی از عکسای بالا تقدیمتون میکنم✅
و میگم اگه یه موجود افسانه ای میشدین چی میشدین🌱
برای ممبرای زیبا هم طبق وایب اکانتشون تقدیم میکنم🦋
جایی که باید ورودی سرزمینای جادوییتونو بفرستین(حتما بفرستین وگرنه نمیتونم پیداتون کنمم):
@tesiia_eralith
هدایت شده از Bunny Club
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاشق جوریم که تو هر دهه لباس فرم هاشون هزار برابر از مال ما بهتر و قشنگ ترن