eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.1هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
10هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
که با حمایت یهودیان عازم سفر شد، به‌دست‌آوردن طلای کافی برای برپایی مجدد را به‌عنوان هدف خود از این اقدام بیان کرده است.
✡ کریستف کلمب و تمدن شیطان 1⃣ نخستین دریانورد اروپایی که وارد قارهٔ آمریکا شد و به‌اصطلاح اروپاییان آنجا را کشف!! کرد بود. وی ظاهراً یک مسیحی بود که توانست شاه اسپانیا و ملکه ایزابلا را تشویق کند تا هزینه سفر اکتشافی او را تأمین کنند. 2⃣ اما واقعیت چیز دیگری است. پژوهشگران موارد بسیاری را برشمردند که اثبات می‌کند او یک به ظاهر كُنوِرسو (تغییر کیش داده) بود. وی که نام اصلی‌اش «جان کولُن» بود و عهد عتیق را حفظ بود، با حمایت ها [یهودیان مخفی] عازم این سفر شد. 3⃣ این نخستین ساکنان آمریکای پس از اشغال بودند. وی علیرغم پنهان نمودن جنبه‌های مهمی از اهداف این سفر، به‌دست آوردن طلای کافی برای برپایی مجدد را به‌عنوان هدف خود از این اقدام بیان کرده است. 4⃣ هدف مهم ایجاد پایگاهی مرکزی برای تأسیس یک کشور بر پایهٔ اعتقادات شیطانی و بود. از همین‌رو بود که دست به کشتار وسیع و بی‌رحمانهٔ سرخ‌پوستان، ضمن غارت منابع طلای آنان زد تا عرصه را برای هم‌حزبی‌های خود آماه کند. 5⃣ شعار "یک بومی خوب، یک بومی مرده است" نخستین‌بار توسط کلمب مطرح شد. این شعار بعدها توسط اسلاف او تبدیل به شعار "یک فلسطینی خوب، یک فلسطینی مرده است" شد. تعداد کشته شده در جریان تهاجم و اشغال اروپاییان را در مدتی کمتر از یک قرن، از ۶٠ تا ٩۵ میلیون نفر برآورد کرده‌اند. در پی این کشتار و کاهش شدید نیروی انسانی برای ساخت ، ١٣ میلیون برده از آفریقا به آمریکا کشانده شدند که این نیز به نوبه خود تجارتی پرسود برای محسوب می‌شد. 6⃣ در اندک زمانی، یهودیان، مسیحیانِ یهودی، پیوریتن‌ها و فراماسون‌ها سراسر آمریکا را به اشغال خود درآورده و این کشور را بر مبنای نقشه‌های خود طراحی و ایجاد نمودند. این‌چنین بود که آمریکا از اساس زاده شد! ✍ دکتر محمدهادی همایون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ قارهٔ آمریکا توسط «کشف» نشد، بلکه به وحشیانه‌ترین شکل ممکن و با نسل‌کُشی «اشغال» شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖼 پروفایل 📝 امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی ایران است شیعه خانه ی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ دو اقدام مشکوک که موجب شد ارتش در اوایل انقلاب تضعیف شود/ لیبرال‌های دولت وقت باعث سقوط کردستان شدند 🔸سردار احمدی مقدم، فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی: 🔹برخی اتفاقات موجب شد تا ارتش در اوایل انقلاب تضعیف شود. 🔹از جمله این اتفاقات می‌توان به دو اقدام مشکوک کاهش مدت سربازی به یک سال و آزاد شدن نقل و انتقالات اشاره کرد. 🔹همچنین وقتی داشتیم به اوضاع مسلط می‌شدیم، لیبرال‌هایی که در دولت وقت بودند، اعلام کردند که درگیری‌های کردستان با مذاکرات سیاسی قابل حل است. 🔹در نهایت اندکی بعد از خروج سپاه از کردستان، ضدانقلاب به گردانی از تیپ ۲۳ ارتش در نوسود حمله کرد و باعث شد محل استقرار آن‌ها سقوط کند.
این قصّه کمی دگر به سر می آید آن یار که رفته از سفر می آید با پرچم سرخ و ذوالفقار حیدر با سیصد و سیزده نفر می آید
من و تو نشسته کلی قصه نوشته حالا معلوم شده که اصلا مدارس اردبیل روز پنج شنبه تعطیل بوده!!!
هیچ دانش‌آموزی در اردبیل دستگیر نشده است مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: 🔹شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد. 🔹این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است. 🔹هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.
کشته سازی بی بی سی و اینترنشنال این بار در اردبیل ▪️ بی‌بی‌سی حرفش را پس گرفت 🔹رسانه‌های فارسی‌زبان و کانال‌های تلگرامی در یکی دو روز گذشته مدعی شدند که یک دانش‌آموز دختر در مدرسه شاهد اردبیل کشته شده؛ این در حالی است که تاکنون هیچ نام و تصویری از وی منتشر نشده است. 🔹به‌نظر می‌رسد رسانه‌های فارسی‌زبان پس از تکذیب کشته شدن خانم‌ها سارینا اسماعیل‌زاده، مهسا موگویی و نیکا شاکرمی در جریان اغتشاشات اخیر، بدون نام نبردن از کسی و صرفا با طرح ادعاهایی، به دنبال مبهم کردن فضا هستند تا ادعاهایشان به سرعت تکذیب نشود؛ هرچند روایت‌های مطرح شده‌شان نیز با یکدیگر همخوانی ندارد. 🔹البته در طرح این ادعا، بیش از همه، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال وابسته به آل سعود نقش داشت و بی‌بی‌سی فارسی هم علی‌رغم اینکه در ابتدا این خبر دروغ را منتشر کرده بود، امروز با یک عقب‌نشینی، توضیحات کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران را منتشر کرد که در آن آمده بود: به دلیل وجود منابع خبری مختلف هنوز نتوانسته خبر درگذشت این دانش‌آموز را تایید یا رد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻حضور اغتشاشگر در خیابان به ازای دریافت آیفون! فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: 🔹اگر به جریان‌سازی شبکه‌های معاند نگاه کنید آنکه آن سوی مرزها در یک استودیو نشسته می‌گوید «بروید»؛ خودش آنجا نشسته و به واسطه پول‌هایی که خرج می‌کند، دستور می‌دهد که بروید؛ برای همین است که دستگیرشدگان فقط به ازای آن پولی که گرفته‌اند می‌گویند خدمت کرده‌اند. 🔹مثلاً یکی از دستگیرشدگان گفت که به ازای دریافت گوشی اپل برایشان خدمت کرد، یک روز در خیابان و اغتشاشات بود و دیگر هم کاری به کارشان و شرکت در اغتشاشات نداشت. 🔹افرادی که روبه‌رویمان قرار داشتند با تجربه بودند چرا که آموزش تظاهرات برق‌آسا و بزن‌دررو را دیده بودند؛ تیم‌های سه تا ۴ نفره موتوری، مجهز به سلاح سرد و گرم؛ جایی که تراکم جمعیت زیاد می‌شد می‌آمدند و شعار داده و تحریک کرده و سریع جابه‌جا می‌شدند. 🔹آتش‌زدن ماشین و موتور پلیس، تخریب کیوسک پلیس، حمله به مأمور پلیس،‌ زخمی کردن، و شعارنویسی هر کدام برای خود قیمتی دارد و جالب است افراد دستگیرشده اعتراف کردند که پولشان را گرفته و کار را انجام داده و رها کردند و نکته مهم‌تر اینکه اکثراً جزو اراذل شناسنامه‌دار بودند. 🔹ما اسلحه جنگی نداریم؛ اسلحه‌ای که در کف خیابان و ناآرامی‌ها به دست گرفته‌ایم پینت‌بال است و اسلحه ساچمه‌زن که پلاستیکی است تا کم‌ترین صدمه را به افراد برساند. 🔹تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیتی که در تهران وجود داشت به ۲ هزار نفر هم نمی‌رسید؛ اگرچه عمده آن‌ها هم افرادی سابقه‌دار بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیا بی بی سی این ویدئو زیبا از برخورد نرم و پدرانه و تبیین گر مامور یگان ویژه با کودکان ۱۲ ساله معترض (بازیچه دشمن) را هم نشان می دهد یا فقط فیلمی را که بشود به دروغ در آن پلیس را متهم نماید منتشر می کند!؟
بدون شرح....
⭕️ندای الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود 🔸شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹روز شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، بانگ تکبیر در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود. 🆔 @YjcNewsChannel