eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.1هزار دنبال‌کننده
19.5هزار عکس
10هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه مجری تلویزیون به پانته‌آ بهرام: برای همدردی، عکس قدیمی گذاشتید؟ حالا چرا به دوستتون گفتید قدیمیه، تو صفحه خودتون می‌گذاشتید دیگه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
°•🌱 ♦️ حاج قاسم:بزودی فتنه‌هایی پیش روی خواهید داشت ڪه ڪل شهدا آرزوی حضور بجای شما را خواهند داشت! 🔹آن‌روز من نیستم، ولی شما پشت آقا را خالی نڪنید❤ .
بیاناترهبرانقلابدردیدارقهرمانانالمپیکوپارالمپیکایراندربازیهای۲۰۲۰توکیوموسیقی.mp3
2.24M
🔹ورزش قهرمانی آن وقتی ارزش دارد که هویّت یک ملّت را نشان بدهد. آنهایی که از ورزشکارهای اجاره‌ای و خریداری‌شده استفاده میکنند، آنها نمیتوانند هویّت ملّت‌شان را نشان بدهند. ▪بیانات در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
بیاناترهبرانقلابدردیدارمدالآورانکاروانورزشیایراندربازیهایپاراآسیاییاندونزیموسیقی.mp3
966.8K
🔹یک نکته‌ی دیگری که به چشم من خیلی برجسته آمد، اعتمادبه‌نفسی بود که شما نشان دادید در زمینه‌ی دفاع از اصالت‌های خودتان؛ یک نمونه‌اش عبارت بود از اینکه پرچم‌دارانِ شما را بانوانی با چادر انجام دادند؛ خیلی باارزش است. ▪بیانات در دیدار مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده کل سپاه: به رژیم آل سعود هشدار می‌دهم که رسانه‌های خود را کنترل کنید وگرنه دود آن در چشم شما خواهد رفت
کشف زباله‌های رادیواکتیو در دبستانی در آمریکا 🔹طبق گزارش جدیدی که توسط یک گروه مشاوران تحقیقات محیط زیستی منتشر شده، حجم زیادی از آلودگی رادیو اکتیو در یک مدرسه ابتدایی در حومه سنت لوئیس واقع در ایالت میزوری کشف شده است. 🔹مدرسه ابتدایی فوق در دشت سیلابی «کلدواتر کریک» واقع شده که با زباله‎های هسته‎ای ناشی از تولید تسلیحات طی جنگ جهانی دوم آلوده شده است.
🔸تشییع پیکر مهدی لطفی پور 🔹پیکر شهید لطفی پور، نیروی جمعی یگان امداد پلیس پایتخت که شب گذشته در حین انجام ماموریت به شهادت رسید، تشییع شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرزوی شهید «امیراحمدی» بعد از ۷ سال محقق شد همسر شهید امیراحمدی: 🔹سال ۱۳۹۴ بود که ایشان با گروهی آشنا شده و برای حضور در سوریه ثبت‌نام کرده بودند. آن سال‌، هنوز فرزند نداشتیم. به من گفت که باید ۳-۴ هفته برای حضور در دوره آموزشی بروم تا بتوانم در سوریه حضور پیدا کنم. خیلی بی‌تابی کردم و از او خواستم که نرود؛ اما او گفت: «نمی‌توانم نروم، چرا که من هم سهمی دارم.» 🔹به دوره آموزشی رفت، اما در میان‌دوره به او گفته بودند که نمی‌تواند به سوریه برود. از آنجا که خانواده امیر احمدی یک شهید داشت، فرد دیگری اجازه پیدا نمی‌کرد که به سوریه برود. البته تا آخرین لحظه تلاش کرد، اما نتوانست به آرزویش برسد. واقعاً ناراحت بود و خواب و خوراک نداشت. 🔹جالب است بدانید که گروهی که سلمان می‌خواست همراه با آنان به سوریه برود، همان شهدای خان‌طومان بودند که تقریباً تمامشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همین موضوع او را بسیار بیشتر ناراحت می‌کرد و می‌گفت: اگر می‌رفتم، شهادتم حتمی بود. 🔸شهید سلمان امیراحمدی از جمله شهدایی است که در اغتشاشات اخیر در منطقه فلاح تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهادت افسر پلیس در سراوان 🔹فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان: ساعت ١١ امروز تروریست‌های مسلح سوار بر یک دستگاه پژو با ۲ قبضه سلاح کلاش سروان عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بود را به رگبار بسته و به رساندند.
نامه ۶۰۰ زن پزشک به دختران نوجوان: قوی‌تر شدن ما دشمنان را عذاب می‌دهد 🔹جمعی از زنان پزشک، دندانپزشک و داروساز در نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که برای آبادی ایران تلاش کنند. 🔹در نامه آمده: «ما در دانشگاه‌های همین کشور درس خواندیم، پزشک شدیم. جراح، چشم‌پزشک، دندان­پزشک و... کشیک‌های طولانی را از سر گذراندیم، دور از خانه و خانواده‌هایمان دردهای مردان و زنان را درمان کردیم. 🔹دارو و واکسن ساختیم، استاد دانشگاه شدیم، مقاله نوشتیم، در کنفرانس‌های بین‌المللی شرکت کردیم و البته هیچ‌کجا را برای بودن و بالیدن، امن‌تر و آزادتر از سایه‌ی پرچم میهنمان نیافتیم. 🔹می‌گفتند دختر ایرانی ناتوان مانده است. ما در دانشگاه درس می‌دادیم، آنها می‌گفتند دختر ایرانی محدود شده است. ما مقاله‌هایمان را در کنفرانس‌های جهانی ارائه می‌دادیم، می‌گفتند زن ایرانی حق پیشرفت ندارد. ما در کنار همه‌ی این‌ها مادر بودن را انتخاب می‌کردیم، می‌گفتند مادری را به زن ایرانی تحمیل می‌کنند. 🔹می‌خواهند نگذارند که تو، ما و هزاران زن قوی و بالنده‌ دیگر را ببینی. می‌دانی، آن‌‍‌ها هر روز از توان خودشان ناامیدتر می‌شوند. اما روی اراده‌‌ تو حساب باز کرده‌اند. می‌دانند که اراده‌ شگفت‌انگیز دختر ایرانی، ریشه در شجاعت و ظلم‌ستیزی‌ و آزادی‌خواهی‌اش دارد. 🔹فقط یک راه برایشان مانده که معنای آزادی و ظلم‌ستیزی را تحریف کنند. آنقدر که نیروی اراده‌ تو، چرخ اهداف پلید آن‌ها را بچرخاند. یقین دارم که تسلیمشان نمی‌شوی. تو مثل هزاران هزار دخترِ دیگرِ ایران، قوی و آزاداندیش می‌مانی. تو غوغا می‌کنی و ایران را همچنان قوی، مستقل، امن و آزاد نگه می‌داری».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لیدر زن مسلح اغتشاشات ملارد دستگیر شد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد: 🔹لیدر زن مسلح اغتشاشات ملارد با رصد فنی و اطلاعاتی فرد مذکور در مخفیگاه خود دستگیر شد. 🔹متهم به حمل سلاح گرم از نوع کلت کمری اعتراف کرده است که در جریان اغتشاشات ملارد این جریانات هنجارشکنانه را هدایت می‌کرد. 🔹در بازجویی از این زن، مشخص شد با برخی جریانات مرتبط با خارج از کشور در ارتباط بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ ۲۳ شعارنویس و مخل امنیت طی روز های اخیر دستگیر شده اند 🔹سازمان اطلاعات سپاه نینوا در بیانیه ای اعلام کرد: با اقدام پاسداران گمنام امام زمان(عج) تا کنون 23 نفر از اراذل و اوباش، آشوبگران و عوامل نفوذی دشمن در کف خیابان که تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه ای دشمنان قرار گرفتند، دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نبات از فعالترین بلاگرای برانداز که سه هفته س جوونا رو با دروغ و شایعه تحریک کرد بیان تو خیابون! اون موقع فکر نمیکرد این شایعه ها داره به قیمت جون این مردم تموم میشه حالا که خودش کتک خورده فهمیده شایعه پراکنی بده ! :)))) 💬 فردوس سادات
مریم مقدم یکی از مخالفان ج.ا.ا در مورد اختلافات و احتمال افشاگری بین مخالفان نظام توئیت زد. گمانه زنی‌ها در مورد قتل و حذف فیزیکی قوت گرفت. گروهی از افراد وابسته به اپوزیسیون خواستار فیلم‌ دوربین‌های بیمارستانِ محلِ مرگ مشکوک حقیقت نژاد شده‌اند. بچه_کویر
📸 در منزل دانش آموز ادعایی‌ حاضر شوید 🔹 تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی استان اردبیل از علی دایی خواستند با حضور در منزل دانش آموزی که وی ادعا کرده بود در اتفاقات اخیر کشته شده است، به شفاف سازی پیرامون ادعای خود بپردازد.