eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.1هزار دنبال‌کننده
19.7هزار عکس
10.1هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استیکرهای بیانات امام امت اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی‌، استاد با موضوع
🔸 پرونده تلگرام در کره هم باز شد 🔹پلیس کره‌جنوبی می‌گوید به دلیل انتشار محتوای مستهجن از زنان کره‌ای در تلگرام، تحقیقاتش در این‌باره را آغاز کرده است.
🔸 هانی‌زاده، تحلیلگر سیاسی: جمهوری اسلامی ایران باید به صورت جدی مسأله حضور غیرقانونی افغان‌ها در کشور را پیگیری کند
اوضاع فرودگاه در اعتصاب! کسی نیست چمدان شهرک نشین را به هواپیما منتقل کند و اعتصاب است.
‌ شرکت های اماراتی پاچه خوری را شروع کرده و مسافران صهیون را جابجا میکنند! عجیب است!
🔸 اسرائیل خواستار برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت شد 🔹دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، درخواستی فوری به شورای امنیت سازمان ملل برای برگزاری یک نشست اضطراری درباره وضعیت گروگان‌ها ارسال کرد.
🏴نداشتن تحلیل سیاسی رهبر معظم انقلاب در 12 آبان 1372 فرموده بودند: " بنده در قضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکرّراً گفته‌ام که، چیزی که امام حسن مجتبی علیه‌السّلام را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم، تحلیل سیاسی نداشتند. چیزی که فتنه خوارج را به‌وجود آورد و امیرالمؤمنین علیه‌السّلام را آن‌طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن‌گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود واِلّا همه مردم که بیدین نبودند. تحلیل سیاسی نداشتند. یک شایعه دشمن میانداخت؛ فوراً این شایعه همه جا پخش میشد و همه آن را قبول میکردند! چرا باید این‌طور باشد!؟ اگر ملت، هوشیاری لازم را داشته باشد، شایعه دشمن مثل برف و یخی زیر آفتاب است. چه کسی باید این کار را بکند؟ شما جوانان باید بکنید. بنده با شما جوانان عزیزمان، حجّت خدا را تمام میکنم. من به شما عرض کردم و گفتم."
🔅قسم‌نامه شهید رئیسعلی دلواری برای مبارزه با بریتانیا: ♦️تا آخرین قطره خون من بر زمین نریخته دست از جنگ و ستیز با آنان نکشم...
🔸امروز سالروز شهادت مردیه که ثابت کرد بریتانیا هیچوقت کبیر نبوده! حتی صغیرم نبوده! بلکه یه مشت وحشی خونخوار بودن و هستن که خون میلیون ها نفر از دستاشون میچکه!
🔴👈 ۷ توصیه امام حسن (علیه السلام) در هنگام شهادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابوعبیده: درود خدا بر پیامبرِ "مجاهد" و "شهید" ما! رحلت پیامبر❌️ شهادت پیامبر✅️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آمریکا هواپیمای نیکلاس مادورو را دزدید 🔹دولت آمریکا هواپیمای رئیس‌جمهور ونزوئلا را به دلیل اینکه خرید آن نقض تحریم‌های آمریکا بوده در جمهوری دومینیکن توقیف کرد.
دیدار وزیر دفاع و فرمانده نیروی قدس سپاه 🔹سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با امیر «عزیز نصیرزاده» وزیر دفاع دیدار و گفت‌وگو کرد و انتخاب وی به‌عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.
🔸رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: انتقام شهدا و مهمان شهید به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است
فشار نظامی برای آزادی اسرا یعنی بازگشت آنها در تابوت سخنگوی گردان‌های قسام: 🔹به طور واضح به همه می‌گوییم بعد از حادثه النصیرات، دستورالعمل جدیدی برای مجاهدان مسئول محافظت از اسرای دشمن در خصوص شیوه تعامل با اسرا در صورت نزدیک شدن نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی به محل نگهداری آن‌ها صادر شد. 🔹اصرار نتانیاهو بر آزادی اسرا از طریق فشار نظامی به جای امضای توافق مبادله اسرا یعنی بازگشت آنها نزد خانواده‌هایشان در تابوت و خانواده‌های آنها باید تصمیم بگیرند که آنها را کشته یا زنده تحویل بگیرند.
ابوعبیده تلویحا اعلام کرد که دستورالعمل بعد از جنایت نصیرات اینه که در صورت نزدیک شدن عرررتش اسرائیل به محل نگهداری اسرا اونها رو اعدام کنند فشار نظامی = مرگ و شکست مبادله = آزادی و زندگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸نتانیاهو: اعتصاب کنندگان حامی «سنوار» هستند 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتصابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی را که در آن هزاران نفر خواستار توافق آتش بس و آزادسازی اسرا هستند، «مایه شرمساری» توصیف کرد و آن را نشانه حمایت از گروه حماس و «یحیی سنوار» رئیس جدید آن دانست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا