|~گاندو~|
‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ عزیزان ما یه پویش راه انداختیم به نام #نه_به_توقیف_گاندو و #گاندو_صدای
رفقا
لطفا سریعتر عکس و فیلم هاتون رو بفرستید ‼️‼️‼️‼️‼️
در کشوری که رییس جمهورش تحصیل کرده و تربیت یافته دانشگاه گلاسکو بریتانیاست ، نمیتوان دهان به بدگویی از انگلستان و ملکه گشود!!
هنوز در ایران منافع ملکه نباید به خطر بیوفتد...
#نه_به_توقف_گاندو
#گاندو
@gandoo
⚠️ متن کامل گفتگویی که بیبیسیچیها نخواستند شنیده شود!
🔴 بعد سیاسی انتظار از بعد عاطفی و اعتقادی آن مهمتر است/ انتخابات چگونه مقدمهساز ظهور است؟
➖در پی گفتگوی فارس با علیرضا پناهیان دربارۀ ارتباط ظهور و سیاست، سعودیها و بیبیسیچیهایی که به دروغ شعار دانستن حق مردم است سر میدهند، برای شنیده نشدن حقایقی که منافع چپاولگران را به خطر میاندازد، طبق معمول دست به تقطیع و تحریف زدند. متن کامل و فیلم گفتگویی که موجب عصبانیت شدید سعودیها و بیبیسیچیها شد، منتشر شده. برخی عناوین این گفتگو عبارتند از:
🔻ارتباط عاطفی و اعتقادی با امام زمان(ع)، بدون ارتباط سیاسی ناقص است/ مهمترین کار حضرت بعد از ظهور، حکومت است
🔻کسانی با امام زمان ارتباط خوبی دارند که این ارتباط را در عرصه سیاسی تعریف کردهاند
🔻ارتباط سیاسی با حضرت، ارتباط عاطفی و اعتقادی را هم عمیقتر میکند/ اگر ارتباط ما با حضرت سیاسی نباشد، ممکن است موجب انحراف شود
🔻اگر جنس انتظارمان سیاسی باشد، باید کار سیاسی انجام دهیم و یا کار اجتماعیای که نتیجهاش سیاسی باشد
🔻مهمتر از دینداری شخصی، خدمت به ظهور حضرت است که چیزی از جنس سیاست است، زیرا ظهور چیزی از جنس سیاست است
🔻واقعاً بالاتر از اقدام سیاسی در جهت مقدمهسازی برای ظهور حضرت، چیست؟
🔻حضرت با کارآفرینی و حل مشکل بیکاری، زندگی مردم را رونق میدهند/ اگر مردم برای حل مشکلات قیام نکنند، پیامبران مشکلات را حل نمیکنند
🔻هرچقدر مردم بیشتر متوجه مسئولیتشان برای مقدمهسازی ظهور شوند، و احساس مسئولیت کنند، ظهور نزدیکتر میشود
👈🏻متن و فیلم کامل این گفتگو:
📎 Panahian.ir/post/6732
@gandoo
ما همان....😎✌️🏻
#گاندو
#سربازان_گمنام_امام_زمان
#گاندو_صدای_ماست
#نه_به_توقیف_گاندو
#ساخت_خودم
@gandoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشار، کارگردان سریال گاندو: ۲ یا ۳ ماه دیگر گاندوی۳ هم آماده خواهد شد
@gandoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️باکلاستر از غربیها!
👈🏼 ریشهی احساس آرامش در کشورهای غربی
🔻این کلیپ از مبحث "آدمها با هم متفاوتند" تهیه شده است.
Panahian.ir/post/3470
@gandoo
〖🌼💛〗
اینجا پر از عڪسنوشته و استوری از سریال گاندو هست...!😎♥️
به اندازه ارادتت به حاج قاسم و شهدا بزن رو لینک زیر...🌱
https://eitaa.com/joinchat/4113563702Cdcd6beaf77
•🍑💕•
منبع عڪس ها؎چریڪی🌱
صندوقچھ استوری های مذهبے...¡
یھ ڪانال ویژه عاشقاݩ شهادت♥️
•💛• https://eitaa.com/joinchat/4113563702Cdcd6beaf77 •💛•
این عڪسنوشټہ ها ڪھ میبینی همش توی این ڪانال هست🌸🌿
پس زودتر جوین بده💯
#گاندو✌️
#نه_به_توقف_گاندو
#نه_به_توقف_گاندو
#نه_به_توقف_گاندو
کپی بنر حرام🚫
#گاندو با فشار روحانی و تیمش متوقف شد، قلم نویسنده اش را شکستند، دهان طرفدارانش را خْرد کردند تا همه شاهد باشند ادعای آزادی بیان روحانی در انتخابات همانند وعده های 100 روزه اش خلاف واقع بود.
روحانی و ظریف از آگاهی مردم میترسند!
چرا صدا و سیما تن به این سانسور تاسف بار داد؟
#خیانت_برجامی
#نه_به_توقف_گاندو
@gandoo
🔴دستگیری جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی
♦️مدیر اطلاعات آذربایجان شرقی: یک جاسوس اسراییلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویسهای امنیتی کشورهای مختلف در استان دستگیر شدهاند.
#گاندو
#سربازان_گمنام_امام_زمان
@gandoo
▪️«تیپ» تثبیت شدهی مردان مذهبی/انقلابی در سینمای ایران عموما نمایشدهنده «خشونت» یا «ریاکاری» است. مردانی خشن و بیمنطق که عامل و تشدیدکننده بحراناند و تحت عنوان «غیرت» یا «ایدئولوژی» هر خشونتی را توجیه میکنند. کاراکتر مذهبی در سینمای ایران یا خانمباز است؛ مانند شریفینیا در دوجین فیلم شبیه «دنیا» و ... یا تندرو و خشن؛ از گروههای فشار در سینمای دهه هشتاد؛ «مکس»، «نان، عشق، موتور هزار»، «آواز قو» تا «عصبانی نیستم» در دهه نود، تا خشونت خانوادگی در «خانه پدری» و...
🔻«تیپسازی» و تثبیت یک تصویر ذهنی مشخص از یک طیف یکی از مهمترین تاثیرات بلندمدت فرهنگی-اجتماعی سینماست و یکی از موفقترین تیپسازیهای سینمای بعد از انقلاب هم تثبیت شمایل مذهبی/انقلابی. مخاطب ایرانی از جوان انقلابی/حزباللهی/بسیجی تصویری جز ایستبازرسی، گشت ارشاد یا چماقدار به یاد میآورد؟
🔻حالا مهمترین ویژگی «گاندو» همین ارائه «شمایل»ی واقعی و همدلیبرانگیز از تیپ «جوان انقلابی» است. تصویر «محمد»(وحید رهبانی) در گاندو خلاف جریان تصویری است که سالها در سینما و تلویزیون ایران از کاراکتر مذهبی ارائه شده است. در اینجا «محمد» به جای اینکه خود عامل بحران/تنش باشد، قهرمان است و عامل حل مسئله. او منطقی است، شجاع است و متخصص. البته بخش زیادی از جذابیت کاراکتر از دل بازی بیتکلف، روان و بیاغراق «وحید رهبانی» میآید و نه از دل متن یا کارگردانی.
🔻«محمد» به دلیل گسترهی مخاطبان «گاندو» حالا تبدیل به «شمایل» و «تیپ» جوان مذهبی/انقلابی شده است که حاکمیت/سیستم را نمایندگی میکند و این دستاورد کمی نیست. و گمان میکنم انتخابش برای «شیشلیک» مهدویان هم دقیقا برای استفاده از این پیشزمینه ذهنی مخاطب بوده است. استفاده از او به عنوان نماینده سیستم؛ اینبار اما برخلاف گاندو و مطابق کلیشهی قدیمی به عنوان یک ریاکار.
🔻حالا اما سازندگان و حامیان «گاندو»، بدون در نظر گرفتن ابعاد فرهنگی و اجتماعی چنین محصولی، در فرامتنها و حاشیههای رسانهای نیز اثر خود را در حد محصولی تبلیغاتی برای استفاده روزمره سیاسی تقلیل میدهند و نمیدانند که چندسال بعد، مخاطب عام اساسا متوجه هیچکدام از دلالتهای سیاسی روز «گاندو» نخواهد شد، اما اثر همچنان زنده است و کار خواهد کرد و موضوع با اهمیت همین بازنمایی است که از سیستم و قهرمانهایش ارائه میدهد، نه طعنههایی که به دولت مستقر میزند. کار مهم «گاندو» همین تیپسازی است، تقلیل آن به یک ابزار سیاسی روزمره ظلم به محصول است.
💬 amir abili
@gandoo