eitaa logo
🇵🇸🇮🇷 قرارگاه ولایت 🇮🇷🇵🇸
885 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
8.3هزار ویدیو
208 فایل
﷽ 🇮🇷🇵🇸قرارگاه ولایت🇵🇸🇮🇷. قضيه فلسطين كليد رمز آلود گشوده شدن درهاي فرج به روي امت اسلام است. امام خامنه ای @garargahevelayat ارسال مطالب @khakrizevelayat
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ یک حقوق‌دان به توئیت استاد دانشگاه تهران/ حقوق‌دان توئیتر به دنبال عادی‌سازی اقدامات تروریستی! محسن برهانی استاد حقوق دانشگاه تهران در توییتی اقدامات تروریستی، خشونت‌آمیز و مسلحانه شورشیان را عامل قوت قلب عنوان کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹💡🎥یک نماهنگ بسیار پر محتوا و عالی و مهمتر از همه شدیداً انقلابی ⏳🖋 بی شک جواب جنگ تمام عیار و رسانه ای استکبار کار تمیز رسانه ای است.
پروتکل پنجم👆👆👆 🔶 رهبر معظم انقلاب: از خواندن کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" غفلت نکنید. 🔶 کتاب پروتکل های صهیون، توسط گروه اتاق تحلیل خلاصه شده و در قالب یک فایل پی دی اف، تقدیم عزیزان می شود.
Karimi-Shab5Ramazan1396[01].mp3
2.87M
ای ماه رخ مهر به لبها زده ی من ای غنچه لب طعنه به گلهازده ی من در قایقی از چوب سپیدار نشسته ست امید به ساحل دل دریا زده ی من امام زمان آقای من ای کاش که یک دانه ی تسبیح تو بودم که چطور بشه؟؟ ای کاش که یک دانه ی تسبیح تو بودم تا دست کشی برسر سودا زده ی من مناجات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🌹 شهید والامقام ، طلبه شهید سعید صادق پور ترکمپور ولادت : نهم تیر ۱۳۴۱ در تبریز شهادت : هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون 🌹 🌷اي دشمنان انقلاب! بدانيد كه ما شهادت را با آگاهي انتخاب مي كنيم و هيچ گونه تحميل و زوري در كار نيست. خدايا! از تو توفيق عمل به وظيفه را به نحو احسن مي خواهم. خدايا! نفس اماره هر آن مرا به سوي بدي‌ها دعوت كرده است و مرتكب هزاران هزار گناه شده ام، اما اگر دريايي از گناه درست كرده‌ام، بارالها! تو اقيانوس رحمتي.🌷
هدایت شده از طبیب القلوب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 اگر کسی در راه رفتن یه وقت بیفته اون میگوید که افتادم دیگه بمانم در این گِل، باتلاق؟ یا اینکه بگوید حدالامکان خودم را نجات بدهم؟ دیگه بعد از این حرکتم با سرعت باشه ولی توأم با احتیاط. @tabib_algoloob
تأمل👆👆👆 نمونه ای از عزت و حکمت الهی👆👆👆
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم اقامه نماز میت بر پیکر زنده‌یاد «اسفندیار قره‌باغی» هنرمند پیشکسوت انقلاب اسلامی فردا (جمعه) پس از نماز جمعه، به امامت حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود. پس از آن نیز، پیکر آن مرحوم از محل مصلی تا میدان ساعت، تشییع و در آرامستان «وادی رحمت» تبریز به خاک سپرده می‌شود.  همچنین آیین وداع اهالی فرهنگ و هنر با پیکر مرحوم قره باغی حضور جمعی از پیشکسوتان و اساتید موسیقی کشور، از ساعت ۱۵ در قطعه هنرمندان آرامستان وادی رحمت برگزار خواهد شد. مراسم شام غریبان نیز شامگاه روز جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد طوبی برگزار می‌شود.
۴ برابر شدن قبض گاز مرفه‌نشینان‌ و ثبات تعرفه گاز ۶۴ درصد مردم 🔹دیروز مصوبه هیئت وزیران درباره اصلاح تعرفه گاز مشترکان خانگی ابلاغ شد. 🔷پله‌های ۱ تا ۳ بدون تغییر قیمت 🔷۴ تا ۶ ، ۳۰ درصد افزایش 🔷۷ تا ۱۰، ۵۰ درصد افزایش 🔷۱۱ و ۱۲ عدد ثابت ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان به ازای هر متر مکعب 🔹در واقع می‌توان اینگونه بیان کرد که ضمن تثبیت قبض گاز مشترکان کم‌مصرف، قبض مشترکان پله آخر از ماهانه ۲۳۰ هزار تومان به ۹۸۰ هزار تومان رسیده است یعنی ۴.۲۵ برابر. 🔹اما نکته مهم اینجاست که مشترکان پله آخر (۲ درصد از جامعه) همچنان ۸۳ درصد مبلغ واقعی گاز را به‌صورت یارانه دریافت می‌کنند. 🔹طبق گزارش وزارت کار توزیع مشترکان پرمصرف تهرانی که در پله‌های ۸ تا ۱۲ مصرف گاز هستند، نشان می‌دهد که ۸۸.۸۳ درصد از آنها در مناطق گران و مرفه شمالی تهران ساکن هستند. 🔷حال هر چند اقدام دولت یک گام رو به جلو بوده اما سوال اساسی این است که چرا مرفه‌نشینان همچنان باید معادل۸۳ درصد گازبها را یارانه دریافت کنند؟
28.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند امنیتی بازاریاب 🔹موساد با استفاده از شیوه‌های متفاوت بازاریابی به دنبال جمع‌آوری اطلاعات از شرکت‌هایی است که در مجموعه صنایع دفاعی کشور همکاری دارند و در قالب شرکت‌های پوششی اقدام به جاسوسی می‌کنند. 🔹موساد، با استفاده از یک دلال اطلاعاتی به نام «فرانک جنین» اقدام به راه‌اندازی شبکه جمع‌آوری اطلاعات نموده است. 🔹او از سال‌ها قبل به عنوان مدیر فروش یکی از شرکت‌های تامین کننده قطعات، همکاری‌هایی را با تعدادی از شرکت‌های ایرانی انجام داده است.
تأمل👆👆👆 نمونه ای از عزت و حکمت الهی👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | تشنگان وصل 🌷 رهبر انقلاب: اینکه شما می‌بینید و می‌شنوید بعضی از این شهدای ما عاشقانه میکردند، خدای متعال یک نوری به دل آنها انداخته بود؛ با این نور یک حقیقتی را میدیدند، این بود که عاشق شهادت بودند. 👈 شهید سلیمانی میگفت... تهدیدش کردند که تو را میکشیم، گفت من دارم در بیابانها دنبالش میگردم، بلندی و پستی‌ها را طی میکنم دنبال همین. ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ 🔺️ رسانه KHAMENEI.IR بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی، نماهنگ "تشنگان وصل" را منتشر میکند. 📥 سایر کیفیت‌ها👇 https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=51359
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان امیدوار کننده و وعده‌های [عضو کمیسیون فرهنگی مجلس] در جمع بانوان متحصن قم. 🔹به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. 🔹ان‌شاءالله تا دوهفته دیگر طرح عفاف و حجاب اجـرا خواهد شد. قرارگاه ولایت به قول حضرت آقا با جنگ ترکیبی مواجهیم! از این رو یکی از ابعاد اغتشاشات اخیر، فشار به نظام در کوتاه آمدن از اجرای طرح عفاف و ... می باشد که به نظر می رسد به کوری چشم دشمنان، باید محکم پای آن ایستاد و ذره ای کوتاه نیامد! اینها ظاهراً از برخی نفوذی ها چراغ سبز دریافت کردند که با اغتشاشات فشار بیاورید تا نظام از آن کوتاه بیاید مثل قضیه بنزین! از این رو نباید در مقابل اینها کوتاه آمد چرا که موجب پررویی اینها و در نتیجه استمرار اغتشاشات خواهد بود! ولی اگر نظام محکم بایستد حتی به قیمت شهادت مدافعان امنیت و ...، اینها ناامید شده دیگر چنین اشتباهاتی را تکرار نخواهند کرد! اینها مثل سگ وحشی هستن که اگر کوتاه بیایید جری تر و درنده خوتر می شوند و الا اگر بایستید حتی به قیمت چند زخم...، خواهند ترسید و دست به فرار می گذارند! قاعده ایستادگی یادمان نرود؛ هزینه ایستادگی کمتر از هزینه عدم ایستادگی است! به عبارت دیگر؛ هزینه عدم ایستادگی بیشتر از ایستادگی نباشد، کمتر نیست! مردم ایران این را خوب تجربه کرده اند!
. 🔴تا همین هفته پیش، زمین و زمان را تهدید میکردند که فردای سقوط جمهوری اسلامی شما را از فلان درخت یا تیربرق آویزان و ! 👈اما امروز ژست مثلا روشنفکری، برشان داشته و میگویند: به اعدام ✍ قرارگاه ولایت پس اعدام خوب و بد داریم یا یک بام و دو هوا...؟! اینا همونایی هستن که با تبلیغات رسانه ای و دیکتاتوری شان جای قاتل و مقتول راجابجا می کنند!
توهم تا این حد👆👆👆 بدبخت فکر کرده تا حالا که از حضرت آقا به احترام یاد می کرد، برای معظم له ارزش افزوده ای داشته! یکی به این بچه جوجه برسونه، اگر تو در چشم ما عزت و آبروی یافته بودی، همش بخاطر تعریف از حضرت آقا بود و الا اگر توبه نکنی و همچنان غلط اضافی بکنی، با این داعشی های دیکتاتور وطنی که به فرزندان و نوامیس ما رحم نکردن و ... یکی هستی و با تو همان می کنیم که با اینها کردیم!
🔺ببینید دو تصویر رو 🔴ابله! خواستی خوار کنی اما ستودی ابن‌ملجم در مقابل علی(ع) بود... 👈نادان، گمراه. 🔺پس خودتان هم قبول دارید ایشان از نسل زهرای مرضیه و حیدرکرار و شما نیز از حرامزاده ای همچون ابوسفيان هستید. ❤️روحت شاد سردار سلیمانی که گفتی: والله والله والله از مهم‌ترین شئون ، رابطه قلبی دلی وحقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀بهش میگن امید دانا آخرین اعترافاتش... ✍ قرارگاه ولایت واقعا بدبختی تا این حد👆👆👆 یعنی توهم زده بودی که با تعریف های آنچنانی از حضرت آقا داری بچه حزب اللهی ها رو از اسلام دور می کنی؟! ما تحویلت گرفتیم شاید تو توبه کنی و ... ولی ظاهراً توبه نکردی و همچنان غرق در توهمات خود هستی... امید داریم که ان شاء الله واقعا دانا بشی و برگردی... مراقب باش نگیرنت.... اینجور بری به جرم تحریک و شرکت در جرائم اغتشاشگران دیکتاتور، اعدامت قطعیه .... منافقین می اومدند محضر حضرت رسول ص، و به دروغ قسم یاد می کردن که تو رسول خدا هستی و .... رسول خدا ص هم چیزی نمی گفت تا بلکه ... بچه حزب اللهی ها از حجب و حیا و بزرگواری خودشون بود که تو رو تحویل می گرفتن و الا ...
شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بیانیه ای صادر کرد: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است. گزارش های تکمیلی پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت‌الله گلپایگانی تضعیف نظام را حرام می‌دانست 🔹روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پیامی که آیت‌الله العظمی گلپایگانی برای ایشان فرستاده بودند.