ما شدیدن نیاز به اد داریم
اد شینوبو : خودم
اد موییچیرو : داریم
اد نزوکو : نداریم
اد کانائه : نداریم
اد کانائو : نداریم
اد گیو : نداریم
اگه خواستی اد شی بیا پیوی @ShinobuMHA
شرایت :
۱-اگه یک روز نبود بم بگه
۲-چند تا اد ور نداره فقط اد خودش باشه
۳-چت نکنه
۴-فعالیتش حداقل ۱۰تا باشه
۵-پیاما چک کنه
۶-چالش بزاره
این قوانین از الان به بعد
چالش داریم دوناتم🍩
شرایط ؟🍩
آف نشی آنلاین باشی
آیدیم
@Momcho7🍩
چند راند ؟۳
چنلمون 🍩
https://eitaa.com/wucbf123