eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
9.3هزار ویدیو
129 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلیلی: حق دانشگاهیان این است که در جهش کشور نقش داشته باشند جلیلی در پاسخ به سوالات دور چهارم: 🔹مردم باید به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه اعتماد کنند. 🔹از علم و آگاهی برای رشد اقتصادی می‌توان استفاده کرد و تجربه جهانی آن وجود دارد. 🔹مردم در انتخاب بین دو نگاه قرار گرفت یکی نگاه روزمره است و یک نگاه نیز فرصت برای جهش است. 🔹آیا برای فرصت‌ها برنامه‌ریزی کردیم که نشد. 🔹نگاهمان به دانشگاه چه بوده که الان دانشجوها به خارج می‌روند. 🔹دانشجو و دانشگاه برای ارزآوری نقش دارند. 🔹نگاه روستا برای محرومیت زدایی نگاه حداقلی است.۴۰ هزار روستا بالای ۲۰ خانوار داریم که هر روستا می‌تواند سلول جهش باشد. 🔹وقتی از مردمی سازی صحبت می‌کنیم و مردم را نباید قلک در نظر بگیریم. 🔹در سال ۹۹ آن مشکلات در بورس پیش آمد به خاطر تصمیمات خلق الساعه‌ای بود. 🔹یک بانک خصوصی ۶/۷ درصد خلق تورم می‌کند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زاکانی: قائل به کار کارشناسی هستم زاکانی در پاسخ به سوالات دور چهارم: 🔹ما هم به کارشناسان احترام میگذاریم. 🔹صحبت‌هایی که آقای پزشکیان می‌گوید به این می‌ماند که بگوییم سلامت چیز خوبی است، در همین حد! پس پیشگیری و مواجه با بیماری چه میشود. 🔹فرمودند که میگوییم اله میکنیم، ما اله کردیم! 🔹ما در هفته اول در شهرداری حساب ها را شفاف کردیم. 🔹ما توانستیم میزان درامد را به قدری بالا ببریم که غیر قابل تصور است. 🔹آقای پزشکیان شهرداری را از تنش مالی نجات دادیم و ناکارآمدی را از بین بردیم. 🔹میدان اگر موفق بود دیپلماسی هم موفق خواهد شد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پورمحمدی: باید تجربه‌های قبلی را معیار قرار دهیم پورمحمدی در پاسخ به سوالات دور چهارم: 🔹به حضور در دولت‌های مختلف افتخار می‌کنم و تلاش کردم مشکلات مردم حل شود. 🔹فضاسازی‌ها در تصمیمات ما اثر می‌گذارد. با اختلاف و دعوا مشکلات حل نمی‌شود. 🔹من افتخار می‎‌کنم که هر دولتی که به من درخواست داده بروم و برای مردم کار کنم. 🔹باید تجربه‌های قبلی را معیار قرار دهیم. بحث دیپلماسی و تحریم داخلی که مکمل تحریم خارجی است باید حل شود. 🔹همین الان در همین جلسه هم وفاق نداریم. با این وضعیت می‌توان اوضاع بین‌‌المللی را درست کرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پناهیان: برای انتخاب اصلح از نظر دین، قوی بودن ویژگی‌های مهمتر است یا ویژگی‌های ؟؟؟ ⏪انتخاب متناسب با نیاز زمان چه جایگاهی دارد؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈راستش با دیدن این کلیپ دلم برای سوخت 👈درسته که برخی از اطرافیانش ناترازی دارند ولی در داخل جبهه‌انقلاب بعنوان گزینه دوم بعد از بهش نگاه میکنم و به مدیریت میدانی ایمان دارم 👈 درصورت رأی آوردن خیالم بابت هم خیالم راحت است 👈 ان شاءالله جبهه‌انقلاب باهم متحد خواهند شد و با حمایت از هم در همان دور اول با قدرت پیروز انتخابات خواهند شد
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قاضی‌زاده: اگر کار دست ما باشد می‌توانیم مسائل بورس را حل کنیم قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوالات مرحله سوم: 🔹درباره بورس توضیح دهم؛ کسی که با بورس آشنا باشد می داند که ناشی از انتظارات است. مردم در بورس آینده را می خرند. در دولت روحانی چه تصمیماتی گرفته شد؟ آن موقع من نایب رئیس مجلس بودم نامه نوشتم. برای برخی افراد تشکیل پرونده شده. 🔹اگر کار دست ما باشد خیلی سریعتر از اینها می توانیم کار را حل کنیم. اگر سیاستها اصلاح شود اصلاح می شود. 🔹اینکه صحبت از مردم می کنیم باید بتوانیم اول از همه اعتماد را حفظ کنیم. نباید حس شود عده ای در پس پستوها از تصمیمات مطلع می شوند؛ بعضی کارشناسان خودشان در بورس بودند اسمشان را به شما بعد مناظره می دهم. شاید بشناسیدشان. اینها سهام خود را به موقع فروختند و مردم را دست تنها گذاشتند. 🔹درباره ترکیه، احتمالاً شما نهضت بزرگ جاده سازی در دولت آقای احمدی نژاد و کارهای خوب در دوره آقای رئیسی را یادتان رفته. ۶۰۰ هزار مسکن الان در حال ساخت است فقط. نه ۳۰۰ هزار تا! 🔹مگر میشود کل کارشناسی کشور را یکی کرد؟ درباره حوزه سلامت در دنیا دو مکتب است؛ برخی می گویند دولتی کن، قبلا هم بانک جهانی می گفت بده اقتصاد بازار. کدام را میخواهیم انتخاب کنیم؟ اینطور نیست که نظرات کارشناسی همه جا یکجور باشد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: تورم از موضوعات حیاتی و جدی ماست قالیباف در پاسخ به سوالات مرحله سوم مناظره: 🔹بحث تورم از موضوعات حیاتی و جدی ماست و متاسفانه هم تورم بالایی داشتیم و هم از جهت زمانی طولانی. این به سفره‌های مردم بخصوص حقوق بگیران فشار جدی آورده است در سالهای گذشته. موضوع باید در اولویت باشد. 🔹تورم ریشه در سه موضوع دارد. اول اصلاح نظام بانکی. بانکهای خصوصی و یا حتی بانکهای دولتی باعث خلق پول شدند. این را باید چاره اندیشی کنیم. نقدینگی ما الان ۸۲۰۰ همت است؛ کیفیت این نقدینگی درست در محل تولید نرفته است. این از اشکالات منجر به تورم است. 🔹یکی از اقدامات مجلس یازهم، این بود که قانون جدید بانک مرکزی را نوشتیم و اقتدار به بانک مرکزی برگرداندیم تا بتواند این تخلفات و عدم کفایت سرمایه و کنترل نشدن بانکها را توجه کند. در کنار آن برای آنکه بتوانیم سرمایه گذاری را به تولید بیاوریم بهش توجه کردیم. ماده ۸ را یعنی تشکیل بانک توسعه را آوردیم. آنهم برای سال اول. 🔹باید سپر حمایتی در حوزه تورم برای مردم داشته باشیم. مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال است سالها را همیشه با تاکید بر مسائل اقتصادی نام گذاری می‌کنند. 🔹بخش دوم اصلاح ساختار بودجه است؛, درآمد پایدار نداریم و متکی به نفت هستیم. انضباط مالی هم باید بهش توجه کرد. 🔹معتقد هستم که مهمترینش در کنار اینها این است که نیازمند یک مدیر قوی هستیم. ما امروز بخش عمده‌ای از مشکلاتمان ریشه در بی تدبیری و سیاستگذاری های اشتباه دارد. سفره مردم دارد کوچک می شود از بی عرضگی و بی تدبیری در این بخش.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: نگفتم مشکلات بورس حل نمی‌شود گفتم ۳ روزه حل نمی‌شود پزشکیان در پاسخ به سوالات مرحله سوم مناظره: 🔹در پاسخ به آقای قاضی زاده: اول گفتم که انسجام داشته باشیم و اختلافات را بگذاریم کنار. اگر در داخل اختلاف داشته باشیم هرچه از خارج پول بیاوریم مشکلات حل نمی شود. 🔹تصور اینکه عده محدودی عقل کل هستند و بقیه اجنبی و وابسته هستند را باید درست کرد. مردم ایران می توانند مشکلات را حل کنند نه یک دسته و جناح! 🔹من نگفتم مشکل بورس حل نمی شود، من گفتم سه روزه حل نمی شود. این توقعی که ایجاد می کنید می گویید سه روزه حل می کنیم امکان ندارد. همه این وعده ها در دولت شهید رئیسی وجود داشت ولی حل نشد و تورم هم آمد. 🔹البته نباید تلاش و زحمات آقای رئیسی را نادیده گرفت. شبانه روز تلاش می کرد و زحمت می کشید و ما قدردان هستیم. اما اینکه چرا حل نشد دلایل علمی دارد. اختلافات داخلی و مسائل بین المللی و ... جزو عوامل است. 🔹عامل اصلی تورم دولتها هستند. هر دولتی که باشد. یا کسری بودجه اش یا پول چاپ کردن در بانکها. تورم یعنی جیب مردم را خالی کردن بدون اینکه متوجه شوند شب میخوابند و صبح می بینند قدرت خریدشان از بین رفته است. 🔹اکثر نگرانی و اعتراضات بازنشسته ها و مردم برای این است که نمیتوانند با تورم زندگیشان را راحت ادامه دهند. شرمسار خانواده شان هستند. معلم چرا باید در اسنپ کار کند؟ وقتی آدم این بازنشسته ها را می بیند... تصورش برای آدم غیرممکن است.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلیلی: تورم برای مردم آزاردهنده است که راه مهارش شناخته شده است جلیلی در پاسخ به سوالات مرحله سوم مناظره: 🔹تورم برای مردم آزاردهنده است اما تورم مثل کرونا نیست که خودش و درمانش شناخته شده نباشند. هم خودش و هم راهکارش شناخته شده است و خیلی از کشورها موفق بودند در کنترلش.اما چرا در کشور ما مزمن است بویژه در سالهای اخیر؟ 🔹یکی از بحثهای من انضباط مالی است؛ میخواهم ریشه تورم را و راه حلهایش را و امکان کنترل تورم را بگویم. همین طور که امکان رشد هشت درصد وجود دارد. 🔹اولین بحث حاکمیت ریال است. اگر واحد پول رسمی‌مان ریال است باید نظام و دولت مقتدر بتواند بر ریال حاکمیت داشته باشد. بداند این گردش پول و حرکت پول در اقتصاد کشور چگونه است تا حکمرانی کند. وگرنه با برخی اقدامات مقطعی مساله حل نمی شود. 🔹برای حاکمیت ریال باید بتوانی آن سامانه هایی که لازمه حاکمیت ریال است مثل سامانه مودیان، سامانه املاک و اسکان و رفاه ایرانیان و ... تکمیل شوند و با هم ارتباط داشته باشند و موضوع حاکمیت ریال را داشته باشید. 🔹آنموقع باید دو ناترازی بودجه را هم حل کنید. این هم فهم و هم اراده دولت را می خواهد. ناترازی بانکها و ناترازی بودجه. 🔹شما باید مواظب باشید منابع هرز نرود و اتلاف نشود و روزبروز افزایش یابد.ما راهکارها را مفصل برررسی کردیم که چطور می شود منابع را هرز نداد و ارتقا داد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زاکانی: باید اعتبار طلا را به جای یارانه به مردم بدهیم 👈زاکانی درپاسخ به سوالات مرحله سوم مناظره: دوستان موضوعات سیاسی را در مناظره خودش بحث کنند الان جوری صحبت کنیم که شفاف باشد و مردم بتوانند انتخاب کنند درباره ترکیه که صحبت کردم، ترکیه عضو WTO است اما در این ۶ سال تورم ۷۰ درصد را تجربه کرده و ۶۰۰ درصد ارزش پولش کم شده است درباره تورم،بانک‌ها عامل اصلی هستند اما در کنارش دولت اما سال ۹۲ دولت وقت ۲۰۵ همت بدهی داشت اما در دولت آقای روحانی بیش از هزار همت شد این بدهی مخروبه‌ای تحویل شد اما از هنرهای شهید رئیسی بود که این را سامان داد نقدینگی اگر درست هدایت بشود می تواند مثمر ثمر باشد سه هفته پیش ۳۰۰۰ مسکن را شروع کردیم با همین نقدینگی در جای درستش باید مردم را در اقتصاد شریک کنیم اعتبار طلا را به جای یارانه باید به مردم بدهیم انرژی مثل طلا با ارزش است ولی بد مصرف می کنیم علاوه بر اینکه باید افزایش تولید صورت بگیرد و در خام فروشی را ببندیم ولی مصرف را هم باید بهینه کنیم باید اعتبار طلا را به جای یارانه به مردم بدهیم یارانه مردم در حوزه انرژی بدون تغییر قیمت انرژی صورت بگیرد معادل قیمت طلای روز، اعتبار طلای غیرقابل برداشت به اندازه سهم خانوار از انرژی در حساب خانوار شارژ شود با این روش هم عدم افزایش نقدینگی را داریم و هم حفظ ارزش پولش با طلاست و دور از تورم امکان فروش اعتباری‌اش در بازار است‌؛ امکان پشتوانه شدنش برای وام هست به دلار گره نمی‌خورد یعنی همان سیاست اول ما محورش هم خانواده و جمعیت است
🚨 : سال ۹۹ دولت روحانی یک حباب ۶۰ برابری در بوجود آورد و مردم را به خاک سیاه نشاند و الان در ستاد آقای پزشکیان هستند ...👏👏 ‌ 🚨 گفتن قبل انقلاب مردم ترکیه حسرت جاده‌های مارو می‌خوردن.. جهت اطلاعشون عرض کنم که ما در طی ۵۷ سال حکومت پهلوی کلا ۴۲ هزار کیلومتر راه داشتیم که فقط ۲۱ هزار کیلومترش آسفالت بوده😐 الان فقط ششصد هزار کیلومتر راه آسفالته داریم... 🚨 داره بدهی های دولت روحانی رو حساب میکنه معجزه دولت شهید رئیسی صاف کردن بدهی های دولت روحانی بود 🚨 داخل انبوهی از مقررات و قوانین و فرمول ها و برنامه ها و اهداف و راهکارها و ساختارها سیر می‌کند. البته انصافا تسلط بالایی داره.... یکی هم مثل پزشکیان رقیبش هست زحمت یاد گرفتن هیچ فرمول و برنامه و قانونی رو به خودش نداده و صرفا میخواد با تکنیک های رسانه ای و جنگ روانی کارش رو پیش ببره.. 🚨دم قاضی زاده گرم از وقتش استفاده کرد و در مقابل سیاه نمایی پزشکیان علیه خدمات نظام ایستاد و از نظام دفاع کرد
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ وَ اَنَّهُ سَیِّدُ الاْوَّلینَ وَالاْ خِرینَ وَاَنَّهُ سَیِّدُ الاْنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🌹🌹🌹 : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم وَكَفَىٰ بِرَبِّكَ هَادِيًا وَنَصِيرًا برای هدایت و یاری تو پروردگارت کافی است سوره فرقان آیه ۳۱ جمله انگیزشی قرانی: (باور کن که خداوند کنارته و کمکت می کنه) 🌹🌹🌹 : حماد بن عیسی گفت از امام صادق(علیه السلام) شنیدم كه فرمود پدرم از قول امام علی(علیه السلام) فرمودند: در «روزهای معین»، [كه] فرمود دهه ذی حجه است و «روزهای مشخص»، [كه] فرمود ایام تشریق [روزهاى يازدهم و دوازدهم و سيزدهم بعد از اعمال حج] است؛ خدا را یاد كنید. 🌹🌹🌹  "بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ" "اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" 🌹🌹🌹 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹 رسول خدا(ص) فرمودند : ولایت على بن ابیطالب(ع) ولایت خداست ، دوست داشتن او عبادت خداست ، پیروى کردن او واجب الهى است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدایند ، جنگ با او ، جنگ با خدا و صلح با او ، صلح با خداى متعال است . امالى صدوق : .32 🌹🌹🌹 ای بخشنده‌ترین بخشندگان سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز سه شنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم ارادتمندتان:
💚 گفتم چرا قلبم دگر بر تار زلفت گير نيست سر برزمين افکند و گفت خودکرده را تدبير نيست اشکی به زير مقدمش انداختم رحمی کند گفتا که اشک بی ورع در رتبهٔ تاثير نيست 🌼 ؏ـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ☀️سلام محبوب قلبم ☀️صبحت بخیر آقای دو عالم 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: مناظرات خوب انجام شد امروز جای تعارف نیست 👈نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره اول: مردم ما در آستانه انتخابی بزرگ هستند، انتخابی که بر سرنوشت کشور نه تنها در چهارسال بلکه بیش از آن تاثیرگذار است. کارهایی که در این چهار سال اتفاق می‌افتد، می‌تواند زیربنای ۴۰ ساله کشور باشد. مردم باید اقناع شوند به سمت مسیری که تصور می‌کنند صحیح‌تر است، حرکت کنند. امروز جای تعارف نیست و جای کم‌توجهی به موضوعات نیست. موضوع سرنوشت مردم و سرنوشت آینده کشور است. انتخاب مردم می‌تواند در مسیر پیشرفت کشور تعیین کننده باشد. درمختصات بزنگاهی هستیم که با یک جهان فرصت مواجهیم و این فرصت می‌تواند یک ایران جهش ایجاد کند. باید از این فرصت استفاده کنیم و مردم را نسبت به حقانیت ادعایی که داریم، اقناع کنیم. در دوره‌های قبل صدا و سیما یک سال فرصت برنامه‌ریزی داشت اما به دلیل شهادت شهید رئیسی عزیز، همه این اقدامات در فاصله چند هفته‌ای انجام شد که نه تنها کم از سال‌های قبل نبود بلکه چه بسا بهتر انجام شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 👈 خطابه غدیر به عنوان آینه تمام نمای ولایت حضرت امیرالمؤمنين علی (ع) بين تمام خطابه های اسلام ویژگیهایی دارد که آن را به صورت منحصر به فرد درآورده است. این اهمیت باز می گردد به متن خطبه و فضای خاصی که این سخنرانی در آن انجام شده است. 👈مهمترین مقاصد حضرت در خطبه غدیر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد: ١. نتیجه گیری از زحمات ۲۳ ساله رسالت با تعیین ادامه دهندگان این راه ۲. حفظ دائمی اسلام با جانشینانی که از عهده این مهم برآیند ٣. اقدام رسمی برای تعیین خلیفه که از نظر قوانین ملل سندیت دارد ۴. ترسیم خط مشی آینده مسلمین تا آخر دنیا ۵. تمام حجت بر مخالفان اسلام اعم از مقصرین و معاندین 🚨این اهداف بلند در سایه شرایطی انجام شد که شایسته ابدیت غدیر بود، و آن را به عنوان یک واقعه استثنایی در آورد. 📌امام باقر علیه السلام می فرمایند: " لم یناد بشیء مثل ما نودی بالولایة یوم الغدیر" "هیچ حکمی مثل ولایت در غدیر اعلام نشده است! " 📕اصول کافی ج ۲ ص ۲۱ 🔐 را در جهات زیر می توان ترسیم کرد: ١. شرایطی که برای ابلاغ این اصل اعتقادی اسلام بر پا شد که آن اجتماع بزرگ و شیوه خاص بیان و منبر، فقط در این ماجرا بوده است. بخصوص پیامبر صلی الله عليه و آله با مردم حاکی از این بود که با اعلام ولایت اسلام از نظر دشمنان خارجی نفوذ ناپذیر شده است ۲. مسئله امامت فقط بصورت یک خبر و پیام و خطابه اجرا نشد، بلکه بعنوان حکم و فرمان اجرا گردید، و با گرفتن بیعت از عموم مسلمانان و تعهد گرفتن از آنان اعلام شد ٣. شرایط جغرافیایی غدیر که قبل از تقاطع جاده ها در جحفه و پیش از تفرق قبایل بوده است. همچنین توقف سه روزه در بیابانی داغ و شرایط زمانی حجة الوداع پس از ایام حج که عظیم ترین اجتماع مسلمانان تا آن روز بود ۴. مقام مخاطب خطبه، و نیز حالت خاص مخاطبین یعنی حاجیان، آن هم پس از اتمام حج و هنگام بازگشت، و نیز اعلام نزدیکی شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله، چه آنکه حضرت ۷۰ روز پس از این سخنرانی به شهادت رسیدند😭😭 ۵، خطاب خداوند که: «ای پیامبر، ابلاغ کن آنچه از طرف خداوند بر تو نازل شده که اگر ابلاغ نکنی رسالت خود را نرسانده ای»، که در هیچ یک از فرامين الهی چنین مطلبی گفته نشد. ٦. بیم پیامبر صلی الله عليه و آله از کارشکنی های منافقین، و دستور قاطع الهی بر لزوم ابلاغ حکم ولایت و امامت برای آینده مسلمین، از خصوصیات ابلاغ این حکم الهی بود ۷. ضمانت الهی بر حفظ پیامبر صلی الله علیه و آله از شر دشمنان در خصوص این ابلاغ و رسالت که در هیچ یک از احکام الهی چنین ترسی نبود و چنین ضمانتی انجام نشد. ۸. مفاهیم بلند و حساسی که در تبیین مقام ولایت در متن خطبه فرمودند و معنای دقیق آن را به روشن ترین وجهی بیان نمودند. ۹. مراسم خاصی که قبل و بعد از خطبه واقع شد که بیعت و عمامه "سحابه" و تهنیت از نمونه های آن است و دلالت بر اهمیت ویژه این ماجرا می نماید. ۱۰. خطاب خداوند که: «امروز دین شما را کامل کردم و نعمت خود را بر شما تمام نمودم، که تا آن روز مشابه آن را هم نفرموده بودند. ۱۱. توجه خاصی ائمه علیهم السلام به سخنان پیامبر صلی الله عليه و آله در غدیر، و بخصوص کلام حضرت امیرالمؤمنین و حضرت زهرا علیهماالسلام که فرمودند: و روز غدیر خم برای کسی عذری باقی نگذاشت» همچنين اهتمام علما به تفصیل مباحث مربوط به غدیر به تبعیت از ائمه علیهم السلام به عنوان ریشه اصيل ولایت و امامت، بیانگر ارزش اعتقادی آن در طول تاریخ است. 📕بحارالانوار ج۲۸ ص۱۸۶ ج۴۳ ص۱۶۱ 📗دلائل الامامة ص ۳۸ 📙خصال ص ۱۷۳ ۱۲، سند و شیوه نقل این حدیث از نظر حدیثی، تاریخی، کلامی و ادبی، و همچنین فراگیری و راهیابی آن به قلوب مردم، در میان روایات ولایت بی مانند است. محققان تواتر این حدیث را به اثبات رسانده، و همه مسلمانان با هر فرقه و مسلکی که دارند به درستی این حدیث اعتراف کرده اند. ✍همه اینها حاکی از اهمیت ویژه غدیر در فرهنگ اسلام است، و به ما هشدار می دهد که این اصل اعتقادی شیعه را با تمام هستی خویش پاس بداریم ان شاء الله
‌ 📺 جدول پخش برنامه‌های دکتر سعید جلیلی از رسانه ملی.
📣 📣برنامه امروز دکتر جلیلی در رسانه ملی 📺 برنامه مستند یک ، از شبکه یک سه‌شنبه بیست و نهم خرداد ماه ۱۴۰۳ 🕠 ساعت ۱۷ الی ۱۷:۳۰
قربان تا غدیر ✍ آغاز دهه امامت و ولایت مبارک باد.امید که در پایان آن خداوند رئیس جمهوری تابع امامت و ولایت نصیب مردم صالح ایران زمین کند .
📝 کلی از مناظره دیشب و مقایسه شش نامزد ریاست جمهوری حاضر در مناظره از نظر فضای گفتمانی‌شان ۱۴۰۳ / ۳ / ۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 بسم الله الرحمن الرحیم 🔰 🌹 : یک کاندیدای اصلح باید باکفایت ، برنامه‌دار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد ۱۳۸۲ / ۹ / ۲۵ سلام وعرض ادب محضر دوستان گرامی 📋 موضوع کنفرانس : 🗳 چرا اصلح می‌باشند ؟ ✍ با حضور وروشنگری : 📝 ✏️ ✏️ ✏️ ✏️ 📆 تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۴۰۳ / ۳ / ۲۹ ⏰ زمان برگزاری: ساعت : ۲۲ 👥 از شما هم‌وطنان گرامی جهت شرکت دراین کنفرانس دعوت به عمل می آید . حضور شما موجب خرسندی ماست @Gh63_Soldier_VelyatFagih