دعایمخصوصشبجمعه:
علامه مجلسی فرمودند
شب جمعه مشغول مطالعه بودم
به این دعا رسیدم
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُللہ مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِھا
وَ مِنَ الآخِرَہ اِلی بَقائِھا
اَلْحَمْدُاللہِ عَلی ڪُلِّ نِعْمَة
اَسْتَغْفِرُاللہ مِنْ ڪُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه
وَ ھُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ
بعد از یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم که:
ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
- نھج الفصاحه•صفحه ٣٢٢
- قمـر - 🇵🇸
_
شَمَمتُ ریحَکَ مِن مرقدِک، فَجَنَّ مشامی ؛
من آن همیشه غلامم ، تو آن همیشه امامی .
- قمـر - 🇵🇸
_
شدم مثـل بچه ای که پاشو
میکوبه زمین میگه ؛
الا و بلا من همینو میخوام!
حسینجان !
من کربلا میخوام...💔:)!
میگفت:
همیشہبرای خدا بَنده باشید ؛
كه اگر این چنین شد ،
عاقبت همہی شما ختم به خیر میشود .
-شھیدمحسنحججی