- قمـر - 🇵🇸
تو خارج از این قاعده و فلسفههایی :)!
از قول منه خسته به ارباب بگویید ؛
جز عشق تو عشقی به دلم جا شدنی نیست . .
- قمـر - 🇵🇸
_
به گنبد و به ضریح و به حُرمت نجفش
علی امام من است
و من غلام علی :)))
گناه یعنی . .
مثل ِ هر روز رفتم سراغ گوشیم و فضای مجازی ؛
تا صفحهشو روشن کردم ،چشمم افتاد به
نوشتهای که بالای گوشیم چسبونده بودم :
«گناه یعنی خداحافظ حسین»
اشک از چشمام جاری شد و گفتم :
چشمی که برای حسین گریه میکنه، ،
هر چیزی ، هر مطلبی و هر تصویری
رو تو فضای مجازی نگاه نمیکنه
و چشمی که آرزوی دیدن امام زمان رو داره ،
باید پاک بمونه تا لایق دیدن امام زمان بشه :))
ادب بیش از چیزی که
فکر کنید مهمه !
و خب کورس گذاشتن
سر ِبیادبی هم اصلا نشان ِ
خفن بودن نیست .