eitaa logo
- قمـر - 🇵🇸
339 دنبال‌کننده
684 عکس
935 ویدیو
0 فایل
بـسـم‌ رب‍ِّ‍ـ الح‌ـسین🌿! • تاریـخِ‌تولد : ¹⁴⁰².⁰⁶.¹⁵ مصـادف با اربعـینِ ح‌ـسیـنے ^^ من ؟ مجنون‌و مدیون‌و دیوانه‌ی حسین ؛ نوکر عباس ِاميرالمؤمنين . ــ ــ ـــــــــــــــــــــ
مشاهده در ایتا
دانلود
آیت الله خامنه‌ای حفظه‌الله : همه باید در انتخابات شرکت کنند ؛ انتخابات رکن ِاصلی نظام جمهوری اسلامی است . راه اصلاح ِکشور، انتخابات است !
در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است ؛ رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است . - شهید محمدعلی قیصری
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف آخر خطاب به همه مردم با هر تیپ ظاهری و فکری .
چهل روز ِ که نداریمت سید .
هدایت شده از Msom
- چرا رأی بدیم؟ + خداوند سرنوشت هیچ قومى را تغییر نمى‌دهد تا زمانی که خودشان بخواهند‌ ! سوره رعد آیه‌ی ۱۱ .
طرفداران دکتر قالیباف با توجیهات مختلف دارن به دکتر جلیلی فشار میارن و از طرفی هم میگن رای ما زیاده با پزشکیان می ریم دور دوم . نکته اساسی چیه؟؟ اصلاح طلبان از خداشونه قالیباف با پزشکیان بیاد دور دوم ؛ اما چرا؟؟؟ دور اول مناظرات قالیباف کاملا در حاشیه امن بود به همین خاطر . یعنی اگه این اتفاق بیفته اصلاح طلب ها در دور دوم ، قالیباف را به لجن می کشند با سیسمونی گیت ، پناهندگی پسرش ، هلدینگ یاس ، املاک نجومی و . . اصلا همه اینها دروغ ولی با این حرف ها کلا قالیباف رو به راحتی می سوزونن ؛ و خیلی از عوام و قشر خاکستری به راحتی سوق داده می شن در دامن پزشکیان. « باید خیلی دقت کرد »
روز چهلم ، بدونِ رئیسی ..
سعید جلیلی؛ اکنون که اقبال پرشور شما را دیده‌ام، از هر زمان دیگر مصمم‌ترم تا شانه زیر بار مسئولیت دهم. الان وقت درنگ نیست؛ وقت تردید نیست. من روی همه‌ی ‎مردم ایران حساب باز کرده‌ام.
فردا مثل سه سال قبل انتخاب کنید بدون هیچ شک و تردیدی: کد انتخاباتی شهید رئیسی ۴۴ کد انتخاباتی سعید جلیلی هم ۴۴ @ir_mohebin
هدایت شده از عماد ؛
رأی ندادن ، نشونهٔ اعتراض نیست ! نشونهٔ بی‌تفاوت بودن نسبت به آیندهٔ کشورمون هست ! بگذارید مثل همیشه وحدت‌مون باعثِ پیروزی و شکستن سختی‌ها بشه . بی معرفت نباشیم ! پای صندوق های رأی بیاییم و فرد اصلح رو انتخاب کنیم .
هدایت شده از عماد ؛
همه به اجماع مردمی بپیوندید ! انتخاب اصلح = آقای جلیلی . آقای قالیباف آدم بسیار خوبی هستند ولی برای برد جبهه انقلاب بهتر هست که به آقای جلیلی رای بدیم چون که ایشون توی نظرسنجی ها از آقای قالیباف آرای بالاتری دارند پس بهترهست که اجماع کنیم و به آقای جلیلی رای بدیم .